AndroidHealthClinic

NK gewichtheffen 12 februari (Assen)

paar limbo's helemaal opgereden, hotelletje en andere onkosten en nu dit debacle. Triest voor die jongens.....

lachwekkend bijna, was het niet dat ik grote treurnis voel voor Max en Baraa. Alex, Mo en ik stonden op het punt te vertrekken naar Assen toen Enzo gelukkig belde.

Dit heb ik gevonden op Facebook.
Was dus redelijk voorspelbaar met maar 1 rubberen mat op zo een ondergrond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je traint er 3 maanden voor, en dan gebeurt er zoiets. Dit is wel triest van de organisatoren.

hahaha lekker georganiseerd dus

Samenvattend is dit gewoon (en dan spreek ik namens het gehele team en aanhang van ons) heel teleurstellend. Wil er niet te veel woorden aan vuil maken.

Ik las het al op FB. kennis van mij zou mee doen. Dit is toch te dom voor woorden? Wat een ongelooflijke blunder van de organisatie.

Je traint er 3 maanden voor, en dan gebeurt er zoiets. Dit is wel triest van de organisatoren.

Het bespaart je wel een afgang Bara hahahaha

Samenvattend is dit gewoon (en dan spreek ik namens het gehele team en aanhang van ons) heel teleurstellend. Wil er niet te veel woorden aan vuil maken.

Het was echt diep en diep triest.

Goede reclame voor een toch al niet erg populaire sport.

als ik de foto's bekijk is godv.......... te gek voor woorden Max. Ik leef met jullie mee..... Ik weet hoeveel tijd en energie er in de voorbereiding van zo'n wedstrijd gaat zitten...Blijkbaar hebben de organisatoren van puntbelastingen geen kaas gegeten en er geen rekening mee gehouden dat over het algemeen sportzaal vloeren zwevend zijn(Sportvloeren Systeem, een ‘zwevende’ Multi-purpose)...........
Ze zullen de rekening van de gemeente of instantie wel gepresenteerd krijgen en ga er maar van uit dat die niet gering zal zijn.....

Damn, vloertje van niets dit...

Misschien is Haeflandsport wel een geschikte locatie, als het nk daar gehouden wordt kom ik zeker kijken :D

Vorig jaar was @ simson en was groot succes en ze hadden maar 1 zaal gebruikt. Er zijn meerdere plekken waar het gehouden kan wordenin NL. Ik begrijp gwn niet hoe ze niet dachten aan het vloer mbt hoeveel kg's er getild zou worden.

Erg amateuristisch dit. 1 dun rubber matje is natuurlijk nooit voldoende..

achja de training heb je in de pocket..eyes on the gold medals boys;)

maar ff serieus, dor de vloer gezakt hahah, die is wel gangster om chicks mee te versieren

Dit is toch wel heel beschamend voor de organisatie.. Erg triest en jammer voor de deelnemers.

zijn ze eigenlijk voor of nadat de simson crew gearriveerd was door de vloer gezakt? :D

:roflol: gelukkig was je er niet bij, anders was assen helemaal doorgezakt!

Wat een afgang, onder wie viel de organisatie dan? @PV Was vorig jaar door Sportquest (Tom Bruijnen) wel goed geregeld idd @ Simson toen we daar nog hielpen met laden.

Terug
Naar boven