XXL Nutrition

no explode of xpand?

mijn persoonlijke mening... X-pand all the way :D

Heb toevallig net tien minuten geleden mijn eerste serving no xplode weggewerkt. Zal nog wel ff laten weten of ik er tijdens mijn training iets van merk qua pomp/uithondingsvermogen/concentratie

No-shotgun is voor mij nr. 1, misschien dat no-xplode er in de buurt komt :D

beide geprobeerd, alleen dan wel energized versie van xpand, en ga dan toch zeker voor de xpand energized, goedkoper en beter dan no-xplode

idd xpand is super,als je nog een goed NO/creatine product wil is Superpomp250 van gaspari nutrition ook een goede optie,is wel iets duurder...

Heb toevallig net tien minuten geleden mijn eerste serving no xplode weggewerkt. Zal nog wel ff laten weten of ik er tijdens mijn training iets van merk qua pomp/uithondingsvermogen/concentratie

Energie was echt goed te merken ijdens de training. Had maar zo een zes uurtjes geslapen, dus verwachtte al niet te veel. Desalniettemin barstte ik van de energie en kon ik mijn setjes erg strak en goed uitvoeren. Best okay spul, maar het blijft wel retedure shizzl.

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat ik zal gaan voor de xpand energized,alleen twijfel ik nu nog tussen de poedervorm(beter opneembaar?) en de capsules(gemakkelijker)....

gebruik zelf noxplde sorry niks op aan te merken !

Ik heb zelf hier nog een pot xpand staan, 2 keer genomen maar na slaaploosheid mee gekapt... Als je het wil overnemen laat het dan maar weten...

NO-Xplode

zelf vind ik no xplode het beste. heb xpand ook al is gebruikt maar vind no xplode ietsje beter zeker in combinatie met cell mass ook van bsn :D

die combinatie zal je wel een boost geven in je portemenee

idd je krijgt een boost in het trainen maar je krijgt een serieuze negatieve boost in je portefeuile :D.

Ik zou graag eens een no product proberen ,voor welk 1 van de 2 zou ik gaan?:rolleyes:

ligt er aan wat je doel is

wil je meer energie,meer concentratie , meer krackt en een grotere pomp die langer blijft neem dan no explode :eek: het is allen een beetje duur

wil je meer kracht en minder slapen neem dan expand ??? :rolleyes:

energized xpand kun bij mij kopen voor 35 euro per pot, pm maar als je een pot wilt. potten zijn uiteraard geseald.

Ik vind het zeer relaxed spul en ga er lekker op.

Klopt wel dat je het niet te laat in de avond moet nemen, niet dat ik daar last van heb ;), ben wel wat gewend hehe

Terug
Naar boven