XXL Nutrition

no producten vs. pre workout shake

Ronniejn

Novice
Waardering
0
Ik heb nu een pot no-shotgun aangeschaf, naar alles wat ik er over gelezen hebt belooft t toch wel wat, meer pomp, meer energie, net dat wat ik denk ik nodig heb om ff een "motivatie-boost" te krijgen.

Maar nu vroeg ik me af, hoe zit dat nu met een pre-workout shake, van te vore nam ik altijd whey+dextro voor mijn traning, maar aangezien aangeraden wordt om minimaal 1 uur van te vore niks te eten en een half uur erna ook niet? Zou dit de werking van de no-shotgun verminderen of, hoe doen jullie dit?

Groeten

NO Shotgun :cool: werkt perfect bij mij...30 min. voor de training nemen, en pompen maar.

Mzzl.

Waar kies je voor.

Iets wat tijdens de training een pomp/energie geeft? Of iets wat direct na de training voor aanvulling (en dus herstel) zorgt van essentiele nutrienten.

Waar kies je voor.

Iets wat tijdens de training een pomp/energie geeft? Of iets wat direct na de training voor aanvulling (en dus herstel) zorgt van essentiele nutrienten.

Beide.

NO shotgun voor het trainen, en Whey na het trainen. ( me whey is trouwens op :mad: )

Mzzl.

Na je training nemen betekent pas een uur of meer (algelang wat je neemt) baat er van hebben.

Als je direct na de training al effect wil hebben zal je voor de training al moeten nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Sow, net m'n eerste training achter de rug met no-shotgun, had de hele training volop energie en die pomp, normaal wordt er altijd overdreven met de reclames maar deze komt toch wel een heel eind in de buurt.

Heb t idd nu ook zo gedaan, no-shotgun voor de training, whey+dextro+creatine direct na de training.

Maar zou het een toegevoegde waarde hebben om bijvoorbeeld 10 minuten voor de no-shotgun ook nog dextro+whey te nemen, want had een beetje het gevoel energie te verbranden die er eigenlijk niet echt was, (zou ook aan te weinig eten kunnen liggen, begin morgen weer actief met een voedingsschema) weet niet echt hoe ik t uit moet leggen.

Maar ja al met al een perfect supplement voor mij iig, heb quads en borst gedaan vandaag, heb een er een erg naar gevoel over als ik morgenvroeg mijn bed uit kom :D

Gewoon eventjes de stickies bekijken en je weet het :)

Omdat ik in een goede bui ben..

KLIK

Je zou ook je whey shake 1uur en 20min voor je training kunnen nemen, de NO-Shotgun 20min voor de training :D Als je dan bij die shake ook nog een stuk fruit eet (bv een appel) vertraagd dat de opname van de whey ook nog ietsjes, en er zit een uur tussen shake en NO-Shotgun.

Na de training neem je gewoon je PWO shake (whey + dextro + crea).

Je zou ook je whey shake 1uur en 20min voor je training kunnen nemen, de NO-Shotgun 20min voor de training :D Als je dan bij die shake ook nog een stuk fruit eet (bv een appel) vertraagd dat de opname van de whey ook nog ietsjes, en er zit een uur tussen shake en NO-Shotgun.

Na de training neem je gewoon je PWO shake (whey + dextro + crea).

daarom at jij dus die appel ;)

btw.. whey shake heeft eigenlijk veel meer effect op herstel als je 'm voor je training neemt dan erna?
of zie ik de dingen nou weer scheef.. wist ook wel dat dat kon enzo.. maar nooit echt me erin verdiept omdat ik altijd een maaltijd eet van te voren.

daarom at jij dus die appel ;)

btw.. whey shake heeft eigenlijk veel meer effect op herstel als je 'm voor je training neemt dan erna?
of zie ik de dingen nou weer scheef.. wist ook wel dat dat kon enzo.. maar nooit echt me erin verdiept omdat ik altijd een maaltijd eet van te voren.

Yep en ik vind appels lekkaa :)

Whey moet ook verteerd worden, de aminozuren levels in je bloed pieken na circa (afhankelijk van de soort whey overigens..) na zo'n 1.5-2uur.

edit; ik snap het

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven