MuscleMeat

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

gelukkig hé :thumbs: er zijn mensen die minder geluk hebben dan jij

je kunt desnoods eens gewoon bellen naar je cardioloog om wat info te vragen over de interactie met dit product... via telefoon is de drempel om iets te vragen véél lager

moet wel eerlijk bekennen dat ik vandaag xplode heb genomen voor de training en na mijn training wat lezen in de sofa in mijn gym, toen ik rechtstond en wegging was ik enkele sec duizelig:(

moet wel eerlijk bekennen dat ik vandaag xplode heb genomen voor de training en na mijn training wat lezen in de sofa in mijn gym, toen ik rechtstond en wegging was ik enkele sec duizelig:(

dat kan volgens mij bij iedereen voorkomen! dit is volgens mij het mechanisme:

NO ---> vasodilatatie ---> bloeddruk lager ---> rechtstaan ---> bloeddruk nog lager ---> er dreigt even te weinig bloed naar de hersenen te gaan ---> reflex om op de grond neer te liggen (bewustzijnsverlies) zodat je hersenen weer bloed hebben = duizelig indien het niet uitgesproken is

je moet nu ook weer niet voor het minste panikeren hoor ;) ik ben zelf ook soms enkele seconden duizelig als ik te snel rechtsta (dat heeft iedereen) en ik neem absoluut niks dat NO bevat (wat dit nog zal vergemakkelijken) + ik heb geen gekend cardiovasculair lijden...

dat kan volgens mij bij iedereen voorkomen! dit is volgens mij het mechanisme:

NO ---> vasodilatatie ---> bloeddruk lager ---> rechtstaan ---> bloeddruk nog lager ---> er dreigt even te weinig bloed naar de hersenen te gaan ---> reflex om op de grond neer te liggen (bewustzijnsverlies) zodat je hersenen weer bloed hebben = duizelig indien het niet uitgesproken is

je moet nu ook weer niet voor het minste panikeren hoor ;) ik ben zelf ook soms enkele seconden duizelig als ik te snel rechtsta (dat heeft iedereen) en ik neem absoluut niks dat NO bevat (wat dit nog zal vergemakkelijken) + ik heb geen gekend cardiovasculair lijden...

effe offtopic maar jij staat wel mooi droog, heb je een schema hier,

Is die krachttoename permanent?

let us know

dag mede bb'ers

misschien idiote vraag, maar kan je NOxplode bij water voegen in een beker en dan een nachtje laten staan in de koelkast ofzo?

alleen niet schudden zou ik zeker zeggen.. :D of het effect heeft op je suppl weet ik niet

Prima product, kan er lekker mee trainen en beleef zoals vele andere hier prima pumps en goede resultaten.

Maar nu heb ik 2 vraagjes:
Er staat op de bus: 'do not shake' maar waarom niet?

Vraag 2:
Ik drink dagelijks nooit koffie, cola, red bull of andere cafeïne producten. Nu bevat no-Explode behoorlijk wat cafeïne en merk ik dat ik problemen heb met in slaap komen wanneer ik train en no-explode gebruik. Is er een manier om de effecten van de cafeïne te verminderen, bijv. meer water drinken voor het slapen gaan? Ik train altijd rond 19.00 uur en neem no-Explode rond 18.30 in.

Excuses voor vraag 1, las net waarom je niet mag schudden :D
Heb zelf wel altijd geschudt om het op te lossen, maar heb een fles met draai dop dus nooit probleem ondervonden.

Vraag 2 staat nog steeds open ;)

Heb zelf wel altijd geschudt om het op te lossen, maar heb een fles met draai dop dus nooit probleem ondervonden.

vraag 1, niet in een blender gebruiken
vraag 2, ik denk niet dat door meer te drinken, de cafeinesneller uit je lichaam zal zijn. mss zal je lichaam er na een tijdje aan wennen
groet

vraag 2: begin met kleinere dosis en bouw geleidelijk aan op, zo went je lichaam er beter aan

Ok, dank je wel jongens voor de tips,

Ik ben trouwens vrij rustig begonnen 1 á 1,5 scopes, ik neem nu ook op niet trainings dagen om me lichaam wat te laten wennen. Extra water drinken had inderdaad weinig effect, behalve dat ik s'ochtends op knappen stond :p

Voor de geinteresseerden, ik heb 8 potten Enegized X-pand te koop staan (hetzelfde goedje en ingredienten als NO Xplode). De potten zijn gesealed en tot 12-2008 houdbaar. Stuur een PM als je een pot wilt bestellen. Nieuwprijs is 55 euro, verkoop ze voor 35. Smaak orange.

zie ook:
http://www.nutriplaza.nl/index.php?showproduct=show&idee=543

Laatst bewerkt:
'k vind het trouwens ook fantastisch om te nemen voordat ik ga kung-fu trainen, je voelt gewoon dat je leniger bent en dat m'n kicks sneller en harder zijn :cool:

Hoi.

Ik vroeg me af hoe je no-xplode moet mixen. Er staat bijv 2 scoops met bijv 500 ml water ofzo. Maarre, doe je dit gewoon in de blender? Of moet je het in een glas gooien en lost het vanzelf op?

Zelfde vraag voor cell-mass trouwens. Kan nergens vinden hoe je het het best kan mixen!

Terug
Naar boven