Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

eum diegene die er niets van voelen mss intresse om het door te verkopen?:p

ik gebruik no excuses,maar t smaak zo vies,zo bitter.is dat normaal?

ik heb nog een pot en half, als die op zijn koop ik dat product niet meer

Wil graag eens horen van iemand die al minstens 4j traint, het heeft geprobeerd en kracht en massawinst heeft gezien.

Want lees alleen maar positieve reakties van ofwel:
-"bijna beginners" die krachtwinst/massawinst zien
-jongens die een energieboost krijgen wss van de caffeine die ze erin proppen, een techniek die ze bij fake AAS ook reeds gebruikt hebben :rolleyes:

Maw ben verre van overtuigd momenteel

Ik train al aardig wat jaartjes bij elkaar.
Ik heb ook veel supplementen genoten in die jaren.
Ik heb nu ook No gehaald.
Ik moet je eerlijk zeggen dat het wel aardig werkt. Meteen al van het begin.
Echter heb ik wel gemerkt dat je het op een goede lege maag moet innemen.
Ook niet eten daarna, pas na de training. Anders valt het hele efffect weg van het goed.
Verder heb ik nu fruit Punch en die is erg lekker.
Gebruik nu een week en 2 scoops voor de training en verder goed eten.
Duidelijke volle pomp tijdens trainen met goede aders te zien.

NO PAIN NO GAIN

Laatst bewerkt:
Super product wel begint de werking stilaan te minderen van concentratie vind ik zit nu in mijn 4e week maar ga denk ik door tot 8 weken want de pomp blijft nog steeds lekker. Juist spijtig van de prijs maar je krijgt wel waar voor je geld in dit geval vind ik.

ja, de prijs is een tegenvaller maar het product is echt goed. krijg er een goede pomp van, echt lekker tijdens het trainen. moet wel min 3 scheppen pakke eer dat ik iets voel en moet op nuchtere maag.
ook als je, ik geloof, glutamine supps erbij pakt dat het een verminderend effect geeft. waarom weet ik niet maja.

blijft een topproduct.

Ik train al aardig wat jaartjes bij elkaar.
Ik heb ook veel supplementen genoten in die jaren.
Ik heb nu ook No gehaald.
Ik moet je eerlijk zeggen dat het wel aardig werkt. Meteen al van het begin.
Echter heb ik wel gemerkt dat je het op een goede lege maag moet innemen.
Ook niet eten daarna, pas na de training. Anders valt het hele efffect weg van het goed.
Verder heb ik nu fruit Punch en die is erg lekker.
Gebruik nu een week en 2 scoops voor de training en verder goed eten.
Duidelijke volle pomp tijdens trainen met goede aders te zien.

NO PAIN NO GAIN

No offence bro maar voor een betere pomp koop ik geen supplement aan die prijs, creatine kost de helft zo veel en geeft wss beter resultaat (kracht/massa/pomp)

Merkte het vooral de eerste paar dagen dat de kracht/pomp was toegenomen, later werd het wat minder maar dat zal vast komen omdat je lichaam eraan gaat wennen. Alas het warm is en je neemt 2 scoops dan word ik soms nog wat licht in mijn hoofd maar misschien is dat mijn kwaal.

De eerste nacht was onrustig slapen van al die taurince die erin zit, verder een nice supplement maar voor mij niet voor herhaling vatbaar. :)

Ik ben nu ongeveer 2 weken bezig met NO. is vooral goed product voor energie en pomp, tis idd wel beetje prijzig maar ja.
Kga volgende week beginnen met BAM en jungle warfare

groetjes :cool:

A great mind in a trained body

BSN NO-Xplode

No offence bro maar voor een betere pomp koop ik geen supplement aan die prijs, creatine kost de helft zo veel en geeft wss beter resultaat (kracht/massa/pomp)

Creatine is wel goedkoper maar dan praat je ook wel over monohydraat, vochtvasthoudend spulletje neem alkalyn of CEEM wat geen water-retentie heeft, dan ben je stukken duurder uit;)

Ik ga in iedergeval NO-Xplode wel testen en kijken of het werkelijk waar is wat anderen zeggen.;)

ik vraag me dan wel af, als je er zo een boost van krijgt om te gaan trainen en je het gedurende een maand neemt en je grenzen verlegt qua gewichten om te trainen, als je pot leeg is, ga je dan niet terug achteruitgaan en hervallen op je vroegere prestaties ?

Bsn Cellmass/ N.O.-XPlode/Nitrix/Axis-ht.

Hoi botjebuilding,

Ik ben bezig met 4 Bsn supplementen.
1)Cellmass
2)N.O. Xplode
3)Nitrix
4) Axis-HT

Nu een week bezig en begin last van de niertjes te krijgen.
Heeft er iemand van jullie het zelfde,of is er een bsn product waarbij dit voorkomt.

kom maar met advies,???

Hoi botjebuilding,

1)Cellmass
2)N.O. Xplode
3)Nitrix
4) Axis-HT

Heeft er iemand van jullie het zelfde,of is er een bsn product waarbij dit voorkomt.

kom maar met advies,???

zou je ons op de hoogte kunnen houden van je vooruitgang, negatieve "bijwerkingen" etc. ?? wil namelijk ook met deze stack gaan beginnen na de zomer

Hoi botjebuilding,

1)Cellmass
2)N.O. Xplode
3)Nitrix
4) Axis-HT

kom maar met advies,???

drink je er genoeg bij had ergens gelezen dat je er best 3.5l water bij drinkt verdeeld over de dag

Sinds een week is m'n potje Crystal C (creatine van Revolutions) op. Is het een afrader om nu al NO-XPLODE te nemen?

Hey luitjes,

Heb 2 maanden geleden ook no-xplode gebruikt, moet zeggen dat het ook echt super ging! Daarvoor een mono-hydraat en xpand ook nog gebruikt maar die deden mij niet zoveel. Over pomps gesproken die waren oko echt goed.. 1e setje voelde me aan als een hele training qua pomp, en ben in totaal in 5 weken ongeveer 4 kilo aangekomen..

Wil het nu ook weer gaan bestellen en als post-workout cellmass, iemand dat al gedaan en aan te raden?

gr

No

Ik ben aan het overwegen een NO-product te kopen..
Heeft het product echt de goede werkingen die ze beweren en is het totaal onschadelijk voor het lichaam?
Is het dus wel de moeite waard om dit product in te nemen?

Voor de rest neem ik nog na de training een weight gainer van Twinlab

Alvast bedankt

Terug
Naar boven