XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Hoi.

Ik vroeg me af hoe je no-xplode moet mixen. Er staat bijv 2 scoops met bijv 500 ml water ofzo. Maarre, doe je dit gewoon in de blender? Of moet je het in een glas gooien en lost het vanzelf op?

Zelfde vraag voor cell-mass trouwens. Kan nergens vinden hoe je het het best kan mixen!

niet in een blender!!! of je hebt kans dat je je plafon mag dweilen:D cell mass ook gewoon in een glas en effe roeren met een lepel

Vraag 2:
Ik drink dagelijks nooit koffie, cola, red bull of andere cafeïne producten. Nu bevat no-Explode behoorlijk wat cafeïne en merk ik dat ik problemen heb met in slaap komen wanneer ik train en no-explode gebruik. Is er een manier om de effecten van de cafeïne te verminderen, bijv. meer water drinken voor het slapen gaan? Ik train altijd rond 19.00 uur en neem no-Explode rond 18.30 in.

ik heb zojuist in de mussle & fitness gelezen dat er ook producten moeten
zijn, stikstofoxide (NO), zonder cafeïne. Dan heb je dus wel de pomp en
verbeterde doorstroming van het bloed naar de weefsels en je voorkomt
je problemen met slapen. Dit op het moment dat je het in zou nemen
voor je gaat trainen.

tevens staat er in dat wanneer je het 30-60 min voor het slapen gaan zou
innemen (stikstofoxide (NO), zonder cafeïne) dat de GH-spiegels aanzienlijk
omhoog worden gebracht en deze de vetverbranding stimuleren.

iemand hier ervaring mee of welk product hieraan voldoet ?

eerst week vind ik het leuk

derna mer je niet zo veel van die gedrevenheid altans ik niet enige wat ik nog wel merk is de pomp

ga me er nog wel eens in verdiepen/proberen....

voor je gaat trainen.

Op de pot van Xpand staat dat deze cafeïne vrij is. Ik gebruik het wel, slaap goed (gelukkig) en voel me er goed bij.

XPand NEW FORMULA (Dymatize) || Body en Fit Shop

Laatst bewerkt:
Ik heb de review eens gelezen en de winkel van aankoop was 1Fast400.
De reden? De prijs. Direct m'n aandacht, ik check die uit en die scheel toch wel overdreven veel, waardoor ik het niet echt kan geloven.
Hier in Belgie kost de NO-Xplode en CellMass elk 64€, maar op 1Fast400 kost die NO en de CM 57,20€ voor de beiden SAMEN).
Nu misschien een domme vraag...waar zit het addertje???De hoeveelheden zijn hetzelfde als hier in België

*EDIT*
Kheb op de 'checkout'-knop gedrukt en dan zie je de shippingcost: 30$ en dat maakt een totaal van 82€ inclusief verzendkost.

Nog mensen die dit gekocht hebben via hen?

Laatst bewerkt:
Ik heb de review eens gelezen en de winkel van aankoop was 1Fast400.
De reden? De prijs. Direct m'n aandacht, ik check die uit en die scheel toch wel overdreven veel, waardoor ik het niet echt kan geloven.
Hier in Belgie kost de NO-Xplode en CellMass elk 64€, maar op 1Fast400 kost die NO en de CM 57,20€ voor de beiden SAMEN).
Nu misschien een domme vraag...waar zit het addertje???De hoeveelheden zijn hetzelfde als hier in België

*EDIT*
Kheb op de 'checkout'-knop gedrukt en dan zie je de shippingcost: 30$ en dat maakt een totaal van 82€ inclusief verzendkost.

Nog mensen die dit gekocht hebben via hen?

in amerika zijn de sup goedkoper, ik denk omdat de afzetmarkt er veel groter is en waarschijnlijk ook omdat het een amerikaans product is

Ik heb ondertussen veel reviews gelezen en zo te zien is bodybuilding.com veeeel beter/betrouwbaarder dan 1Fast400

voor je gaat trainen.

Animal pump,je haalt de rode tablet eruit en neemt hem 45 min voor je workout.
Alleen op trainings dagen,dus je doet er dubbel zo lang mee.

Net m'n eerste 2 scoops no-xplode genomen, een half uur vol spanning zitten wachten en het deed helemaal helemaal helemaal niks.:(

Heb dan ook sterk het vermoeden dat het bij de mensen voor wie het wel werkt vnml placebo effect zal zijn. Want als je sommige reacties over dit product leest gefreakt, energiepomp, moest rennen naar de gym, om nog maar te zwijgen over de reacties van mensen die menen van dit product hartkloppingen te krijgen(zal ook wel placebo zijn) waardoor je helemaal denkt met een heftig echt werkend supp. te maken te hebben.

Ok had het kunnen weten als dit zo was was dit niet legaal verkijgbaar geweest. Eigen stomme schuld. En laatste keer dat ik hierin ben getrapt!!:o

En voor alle mensen die echt menen hierdoor beestachtige energie te krijgen, ik heb thuis nog een paar gesealde potten gebakken lucht staan die je echt de pomp van je leven zullen bezorgen. Ik vraag €50 per pot 2e halve prijs (tnhc don't sue me)

Ok nu ga ik lekker gefrustreerd en agressief trainen ;)

Peace;)

Net m'n eerste 2 scoops no-xplode genomen, een half uur vol spanning zitten wachten en het deed helemaal helemaal helemaal niks.:(

Heb dan ook sterk het vermoeden dat het bij de mensen voor wie het wel werkt vnml placebo effect zal zijn. Want als je sommige reacties over dit product leest gefreakt, energiepomp, moest rennen naar de gym, om nog maar te zwijgen over de reacties van mensen die menen van dit product hartkloppingen te krijgen(zal ook wel placebo zijn) waardoor je helemaal denkt met een heftig echt werkend supp. te maken te hebben.

Ok had het kunnen weten als dit zo was was dit niet legaal verkijgbaar geweest. Eigen stomme schuld. En laatste keer dat ik hierin ben getrapt!!:o

En voor alle mensen die echt menen hierdoor beestachtige energie te krijgen, ik heb thuis nog een paar gesealde potten gebakken lucht staan die je echt de pomp van je leven zullen bezorgen. Ik vraag €50 per pot 2e halve prijs (tnhc don't sue me)

Peace;)

Er zijn mensen die ook al 4-5 scoops nemen om iets te voelen..mss ben jij ook zo iemand?

:brew: :kots: :toilet: :roflol:
Les 2 laat je nooit een tweede pot aansmeren,zonder dat je het spul eerst uitgeprobeerd heb!

heb deze pot ook gehaald bij b&f shop 44,- met die proefzakjes erbij.

eerste dag maar 1 schepje gedaan en 2e dag maar 3 gedaan.

merk nog niet veel. misschien iets meer zweten. kan het onmogelijk op een nuchtere maag nemen zoals aangegeven.

moet er wel veel van boeren. vanavond nog maar weer 3 volle scheppen, is de pot wel snel leeg:( 40 servings /3 = 13 dagen :(

nou heb zelfs 5 scheppen geprobeerd maar nog steeds niks.

met andere woorden: CRAP:mad:

kan het onmogelijk op een nuchtere maag nemen zoals aangegeven.
Weet je pas als je het geprobeerd hebt, ik was ook sceptisch, ik eet de hele dag door nl. en train altijd met een gevulde maag.
Moet zeggen dat het 100% mee was gevallen, vooral de eerste keer was één groot feest. :D

Weet niet of het al vermeld was, maar ze hebben de formule in no-xplode veranderd zie bodybuilding.com voor meer info.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik merk er ook niet zoveel van. Heb ook op nuchtere maag genomen. Laatst dit ik 4 ipv 2 scheppen. Toen werd ik misselijk, licht in mn hoofd en begon erg te zweten waardoor ik niet meer kon trainen. Leuk spul...

had maandag 4,5 schep gedaan en werd er ook niet goed van.

volgende pot word revenge die maar is proberen

Peace;)

Oh, ok Mr. O. dus als jij niets voelt dan moet het allemaal maar placebo zijn... misschien had je nog te veel eten in je maag zitten of zijn er andere factoren die invloed gehad hebben op de werking van NO-Xplode...ik gebruik ook NO-Xplode en voel wel degelijk verschil als ik het op nuchtere maag neem of niet... dus ga niet overhaast allerlei conclusies trekken...

no xplode is een goed product.

Ik merkte er tijdens training wel zeker iets van. Smaak was ook goed te doen. Het is alleen jammer dat het zo godsgruwelijk duur is, ik zat op de 3 scoops en die pot was binnen 2 weken leeg.. daar is het gewoon veel te prijzig voor.

Terug
Naar boven