MuscleMeat

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

waarmee nemen jullie het? "moet" het net zoals mono met druivensap?

het spul heeft al een super zoete smaak vanzichzelf.. je moet het ook met water nemen.
zie daar geen probleem in eigenlijk...

ty ga maandag beginnen ...eindelijk helemaal beter

goedzo..wees niet te zuinig met die scoops...pas bij 6scoops voel ik een betere pump, nog geen energy ofzo ..onder de 6 merk ik helemaal niks iig :D

ik begin met 1 a 2 scoops denk ik...denk dat het wel werkt. zo ja koop ik gelijk nog een pot want heb niet het idee dat ik er 8 weken mee kan doen.

haha , na een week zit je op de 4scoops minimaal :P

ook als je al geruime tijd geen koffie en dergelijke hebt gedronken?

ik drink nooit koffie of dergelijke

oh ok :D mss had je gewenning van cafaine ofzo.

haha ja dat sowieso, fatburners he :P

dat ben ik niet :D heb ik nog niet gebruikt...ook nog niet echt aanleiding voor maar goed. Heb al zin om te trainen is al weer ee week geleden ???

Ik dacht dat creatine en caffeïne niet samen gingen.
Hoe hebben ze dat feflikt in dit product dan??

zeg, schuimt die poeder ook zo bij jullie als je dat in water giet en mengt?
3 scheppen en mijne beker loopt over met schuim.
Pot is bijna op en niks resutaat,spijtig dat ik er 2 gekocht heb,dus TIP:begin met 1 pot.

zeg, schuimt die poeder ook zo bij jullie als je dat in water giet en mengt?
3 scheppen en mijne beker loopt over met schuim.
Pot is bijna op en niks resutaat,spijtig dat ik er 2 gekocht heb,dus TIP:begin met 1 pot.

haha hard bruisen doet het zeker bij mij :D beetje chemische reactie lijkt het wel..

jammer dat het niet bij je aanslaat :(

Afgelopen maandag en dinsdag voor het eerst no-xplode gebruikt, en helaas voelde ik helemaal niks....
Maandag anderhalve schep, een uur na mijn laatste maaltijd en drie kwartier voor de training. Dinsdag hoeveelheid verhoogd en tijdstip vervroegd: twee scheppen een uur en een kwartier na de laatste maaltijd en drie kwartier voor de training. Buiten wat extra zweten en een hongerig gevoel gebeurde er niets.
Op de verpakking staat dat no-xplode eigenlijk twee uur na de laatste maaltijd ingenomen dient te worden, maar dat gaat me te ver. Dat zou betekenen dat je ongeveer 4,5 niets kan eten.... Dat wordt me al te gortig!
Dit is een teleurstelling, mede omdat ik juist een extra grote pot had gekocht.
Gelukkig heb ik wel positieve ervaringen met white flood, dat binnen een kwartiuer extra energie en motivatie geeft. Zelfs inname na een paar minuten achter een maaltijd werkt het prima. Bovendien nog een stuk goedkoper ook!
Uiteraard maak ik de pot wel leeg, en indien het ineens wel gaat helpen zal ik dit uiteraard posten!

Afgelopen maandag en dinsdag voor het eerst no-xplode gebruikt, en helaas voelde ik helemaal niks....
Maandag anderhalve schep, een uur na mijn laatste maaltijd en drie kwartier voor de training. Dinsdag hoeveelheid verhoogd en tijdstip vervroegd: twee scheppen een uur en een kwartier na de laatste maaltijd en drie kwartier voor de training. Buiten wat extra zweten en een hongerig gevoel gebeurde er niets.
Op de verpakking staat dat no-xplode eigenlijk twee uur na de laatste maaltijd ingenomen dient te worden, maar dat gaat me te ver. Dat zou betekenen dat je ongeveer 4,5 niets kan eten.... Dat wordt me al te gortig!
Dit is een teleurstelling, mede omdat ik juist een extra grote pot had gekocht.
Gelukkig heb ik wel positieve ervaringen met white flood, dat binnen een kwartiuer extra energie en motivatie geeft. Zelfs inname na een paar minuten achter een maaltijd werkt het prima. Bovendien nog een stuk goedkoper ook!
Uiteraard maak ik de pot wel leeg, en indien het ineens wel gaat helpen zal ik dit uiteraard posten!

Ik train 's ochtends dus ik neem het een uur na een licht ontbijt. Dat scheelt enorm. Ik denk idd dat het na een stevige maaltijd een stuk minder effect zal hebben. Net zoals met koffie ook het geval is.

Ik train 's ochtends dus ik neem het een uur na een licht ontbijt. Dat scheelt enorm. Ik denk idd dat het na een stevige maaltijd een stuk minder effect zal hebben. Net zoals met koffie ook het geval is.

Ja maar het probleem is dat ik met een lege maag niet kan trainen. denk dat dat sowieso niet goed is.....

Terug
Naar boven