AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Gezien de Methylxanthines (cafeïne) die erin zitten,
Kan dat aardig wat uitwerking hebben op de hersenen.

Cafeine zorgt er namelijk voor dat je meer zuurstof in je bloed kan
opnemen. Vandaar dat je ook dat `wakkere` gevoel hebt als je koffie
drinkt. Het is de zuurstoftoevoer die omhoog gaat, en meer kan
transporteren in je bloed. Voorkomt tevens ook verzuring (denk ik?)

Teveel cafeine echter kan voor een vervelende migraine-achtig gevoel zorgen. Drink maar eens veel koffie. Dan krijg je datzelfde effect...Vooral in pure vorm kan het zelfs in hoge doses gevaarlijk zijn. Het is en blijft een
stimulance.

Ik denk dat ze daarom er 1 scoop tot 2 scoops op de verpakking neerzetten om binnen de marges te blijven en schade te voorkomen. En als je gevoelig bent voor bepaalde bestanddelen, dan kan dat zo z`n impact hebben...
Natuurlijk niet direct levensbedreigend...Maar toch...

`k ga morgen beginnen met NO XPLODE. Ben zeer benieuwd naar de resultaten. Heb tot op heden 1 potje proteinen weggewerkt. Maar het is meer de energie en pomps die ik mis tijdens me training. Heb wel de massa.

stats:

1.82 m
89 kg
25 jr.

1 jaartje nu `licht` getrained. Op en Af... ga nu serieus...nieuwe jaar :)
bp: nog ff meten, vooral na een weekje NOX ;-) :D

zelfs alsd ik 5 scoops neem merk ik nog niks van die energy(boost), enige wat ik merk van die shit is betere pump

hallo iedereen,

volg dit onderwerp nu al een tijdje en wou ook eens m'n mening kwijt.
NO-EXPLODE werkt wel, maar je moet er dan ook wel iets voor doen!!

Als je NO-EXPLODE gebruikt met een goed voedingsschema (wat ik doe) dan werkt dat prima. Heb al zeer veel supplementen geprobeerd en moet eerlijk zeggen dat dit 1 van de beste is. Ik gebruik NO voor m'n training (preworkout) en x-pand na m'n training (postworkout). Dit alles in combinatie met een zeer goede wey shake en een voedingsschema.
vroeger had ik ook iets om voor m'n training in te nemen maar het effect was niet zo voelbaar als met NO. Kan nu merkbaar zwaarder trainen, heb meer uithouding en recupereer sneller tussen m'n oefeningen.
mijn doel is nu om droge spiermassa op te bouwen en dit lukt zeer goed met deze combinatie.

Mvg jordy.

Allohaaa luitjes,

Nou, gisteren 1 scoop genomen op `n vrij lege maag
(1.5 uur gewacht na een redelijk ontbijtje).

Na 5 minuten voelde ik wat borrelen in m`n maagje, en na 15 minuten zat ik stuiterend op weg naar de sportschool. heb ff warming up gedaan, maar na 10 minuten moest en zou ik die gewichten op pakken. Hoogtepunt na een uurtje. Geweldige pomp, energie over, en ik moest me de sportschool uitdwingen. Lekker `strak` gevoel na de training. Wel een lichte `crash` (moeheid, zin om bedje in te gaan). Was iets minder want `k moest nog werken. Maar wat fruit en een goede maaltijd (vis, en rijst) doet wonderen...

Ik moet zeggen. Geweldig gevoel, alleen lichte misselijkheid van al die energie! Maar dat is te overzien.

Ik zoek nu alleen nog een goeie eiwit shake. Voor `t slapen gaan. Nu denk ik dat BSN redelijke kwaliteit heeft dus ga die Syntha-6 maar eens erbij gooien... Binnenkort misschien ff wat foto's (4-8 weken resultaat voor en na)

- `Fantasie is belangerijker dan weten, want het weten is begrensd...` (Albert Einstein)

hallo iedereen,

volg dit onderwerp nu al een tijdje en wou ook eens m'n mening kwijt.
NO-EXPLODE werkt wel, maar je moet er dan ook wel iets voor doen!!

Als je NO-EXPLODE gebruikt met een goed voedingsschema (wat ik doe) dan werkt dat prima. Heb al zeer veel supplementen geprobeerd en moet eerlijk zeggen dat dit 1 van de beste is. Ik gebruik NO voor m'n training (preworkout) en x-pand na m'n training (postworkout). Dit alles in combinatie met een zeer goede wey shake en een voedingsschema.
vroeger had ik ook iets om voor m'n training in te nemen maar het effect was niet zo voelbaar als met NO. Kan nu merkbaar zwaarder trainen, heb meer uithouding en recupereer sneller tussen m'n oefeningen.
mijn doel is nu om droge spiermassa op te bouwen en dit lukt zeer goed met deze combinatie.

Mvg jordy.

super.. :) thanks voor de review! ik kan ook aardig uit de voeten met dit product..

Allohaaa luitjes,

Nou, gisteren 1 scoop genomen op `n vrij lege maag
(1.5 uur gewacht na een redelijk ontbijtje).

Na 5 minuten voelde ik wat borrelen in m`n maagje, en na 15 minuten zat ik stuiterend op weg naar de sportschool. heb ff warming up gedaan, maar na 10 minuten moest en zou ik die gewichten op pakken. Hoogtepunt na een uurtje. Geweldige pomp, energie over, en ik moest me de sportschool uitdwingen. Lekker `strak` gevoel na de training. Wel een lichte `crash` (moeheid, zin om bedje in te gaan). Was iets minder want `k moest nog werken. Maar wat fruit en een goede maaltijd (vis, en rijst) doet wonderen...

Ik moet zeggen. Geweldig gevoel, alleen lichte misselijkheid van al die energie! Maar dat is te overzien.

Ik zoek nu alleen nog een goeie eiwit shake. Voor `t slapen gaan. Nu denk ik dat BSN redelijke kwaliteit heeft dus ga die Syntha-6 maar eens erbij gooien... Binnenkort misschien ff wat foto's (4-8 weken resultaat voor en na)

- `Fantasie is belangerijker dan weten, want het weten is begrensd...` (Albert Einstein)

mooie review :) veel succes verder, hou ons op de hoogte!

Ik heb Vandaag voor het eerst NO-xplode gebruikt (besteld bij muscletotaal.nl) en ik ben echt blij verrast. Naast een flinke energieboost had ik ook een lekkere pomp. Ik kon wat langer doorgaan en net iets meer reps. Een deel hiervan zal wel tussen de oren zitten, desalniettemin vond ik mijn eerste ervaring met het product super. Geen idee hoe het over een tijdje zit maar dat zien we dan wel weer. Ik gebruik ernaast ook mass-tech en sinds kort crea caps van precision engineered (lang leve de Tuinen korting).

Mzzl

Wat een gillertopic dit.

Hebben jullie wel eens van Placebo gehoord?

Nee?

Dat dacht ik al.:rolleyes:

Placebo

@ placebo mannetje:

drie vragen:

a) waar baseer je dit op?
b) wat zijn je bronnen?
c) heb je scheikunde in je pakket gehad? :p

Een placebo (Latijn en het betekent: 'ik zal behagen') is een als geneesmiddel voorgeschreven middel dat geen werkzame bestanddelen bevat. Het woord placebo wordt ook gebruikt als kort voor het placebo-effect, zoals bijvoorbeeld in: Placebo is een positieve invloed op het zelfgenezende vermogen door vertrouwen in de heilzame werking van een behandeling. Populair gezegd: 'geloof (vertrouwen) geneest'.

Ik denk niet dat dit opgaat voor BSN NO-XPlode. Vooralsnog is het verschil goed te merken in de spieren, en mentale focus. (d.w.z: minder verzuring, hardere pomp). Je `voelt` het door je hele lichaam, en misselijkheid is een zeer raar verschijnsel bij een placebo-effect.

dat terzijde: voer eens een theelepeltje aan je hond, je kat of je konijn. Kijken of die ook denkt dat `t een placebo is... :D ;)

groetjes,

Icecoldlemon

ps: Ben ook geen liefhebber van `t systeem. Maar persoonlijk vind ik NO Xplode i.c.m. syntha 6 voor het slapengaan een supercombo. Ik, (e.a.) zie(n) echt het verschil op m`n lichaam. Niet alleen tussen de oren dus :)

"Ik denk nooit aan de toekomst, die komt snel genoeg" - Albert Einstein

@ Testo:

En wat zijn dan jouw adviezen, omtrent een goed supplement of schema?
Dat lees ik liever dan een uithaal naar produkten van BSN.

groetjes,

Icecoldlemon

Ach ook al is het placebo het werkt wel. Ik ga het zo ook bestellen en dan vanaf volgende week mee beginnen. Hou jullie op de hoogte :)

Ice Cold Lemon

Hallowa,

Net tweede week bijna achter de rug. Ik moet zeggen dat ik ruim tevreden ben over de resultaten. Had het niet zo verwacht.

Na 4 tot 8 weken post ik voor en na pictures.

Een ding wel: Op een dinsdag wat gedronken (3-5 glazen goede harde 40%)
En weinig geslapen, de dag erna 2 scoops genomen en gaan trainen.

conclusie: Niet doen.

Ik moest al veel water drinken door de alcoholconsumptie van de dag ervoor, en met die 2 scoops ging er ook zo 2 liter bij. Totaal zat ik op bijna 3.5 liter (alleen al in de sportschool).

Bij het plassen voelde ik m`n nieren toch even overtoeren maken. Dus dat was niet een goede optie. Dus dat is mijn bevinding. Hou alcohol voor het weekend, en train niet meer dan met 1 a 1.5 scoop per dag. en op niet trainingsdagen gewoon niet...

groet,

IcecoldLemon

"Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was."

(Albert Einstein)

Hallowa,

Net tweede week bijna achter de rug. Ik moet zeggen dat ik ruim tevreden ben over de resultaten. Had het niet zo verwacht.

Na 4 tot 8 weken post ik voor en na pictures.

Een ding wel: Op een dinsdag wat gedronken (3-5 glazen goede harde 40%)
En weinig geslapen, de dag erna 2 scoops genomen en gaan trainen.

conclusie: Niet doen.

Ik moest al veel water drinken door de alcoholconsumptie van de dag ervoor, en met die 2 scoops ging er ook zo 2 liter bij. Totaal zat ik op bijna 3.5 liter (alleen al in de sportschool).

Bij het plassen voelde ik m`n nieren toch even overtoeren maken. Dus dat was niet een goede optie. Dus dat is mijn bevinding. Hou alcohol voor het weekend, en train niet meer dan met 1 a 1.5 scoop per dag. en op niet trainingsdagen gewoon niet...

groet,

IcecoldLemon

"Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was."

(Albert Einstein)

gebruikte 2 tot 3 scoops per dag als ik deed trainen.

weekenden train ik alleen als ik niet hoef te werken, maar dan ga ik ook niet op stap, dus samen met alcohol weet ik niet, maar 3 scoops kan best nog.

@ Testo:

En wat zijn dan jouw adviezen, omtrent een goed supplement of schema?
Dat lees ik liever dan een uithaal naar produkten van BSN.

Ok, dit komt wat beter over dan je post daarvoor dus dan van mij ook een normale reactie.

Allereerst wil ik je vertellen dat er al een gerechtelijke procedure loopt omtrent de creatine van BSN;

Proces tegen maker van Cellmass, Nitrix en N.O.-Explode (supplementpolice.com) In de bodybuildingsupplementen Cellmass, Nitrix en N.O.-Explode van het supplementenbedrijf Bio-Engineered Supplements & Nutrition (BSN) zit geen CEM3. Dat zeggen twee verontwaardigde Amerikaanse supplementengebruikers die een proces tegen BSN
zijn begonnen.
CEM3 staat voor creatine ethyl ester malate. CEM3 heeft volgens BSN allerlei voordelen boven gewone creatine. Gebruikers zouden geen kramp krijgen en ook geen vocht vasthouden, CEM3 zou beter in staat zijn de maag te passeren, maar gebruikers zouden wel degelijk vooruitgang boeken door CEM3. Een pot Cellmass zou volgens de advertenties van BSN voor achttien procent uit CEM3 bestaan.
Klopt niet, zeggen Michael Rivera en Dan Abell in hun aanklacht. In de producten van BSN zit niks anders dan ordinaire creatine. BSN zegt dat het patent heeft aangevraagd op CEM3, maar ook dat is niet waar - volgens de aanklacht.

Het bedrijf heeft de zaak geflest, aldus Rivera en Abell, en moet gedupeerde Amerikaanse consumenten geld teruggeven - als die consumenten tenminste tussen 2003 en nu producten met CEM3 van BSN hebben gekocht.

Bron: Ergogenics

Maar wat me nog het meest verbaasd is dat mensen zich keer op keer laten besodemieteren wat supplementen betreft.

Ik ben ook zeer benieuwd naar je foto's want als ik jou zo hoor heb je een hele transformatie ondergaan..

Er zijn nou eenmaal geen middelen die beloven wat ze zeggen want dat is reclamepraat en wordt allemaal opgeklopt.

Tuurlijk kan creatine een leuke toevoeging zijn en zal je de eerste paar dagen een opgepompt of speedy gevoel hebben maar feit blijft gewoon dat je er op termijn (dus kijk nog eens na 2 maanden ná je creatinekuurtje) weinig tot niks aan hebt want het is meestal vocht wat je vasthoudt, waardoor je ook zwaarder oogt en natuurlijk ook zwaarder weegt.

Dan heb ik het niet eens over het feit dat NoXplode verschrikkelijk duur is als je kijkt wat je ervoor terug krijgt.

Neem dan Nitrocrea van XXL Nutrition, heb je hetzelfde product (de inhoud is missch tikkeltje anders maar de werking pcies hetzelfde) en het kost veel minder geld.

Voor de Syntha 6 geldt hetzelfde verhaal.

Het is veel duurder dan de instant whey van XXL en er zit ook nog eens veel minder proteine per 100gr in dus waar ben je nou mee bezig?

Plus die Syntha lost niet goed op in melk, ook irritant.

das wel zuur dan :D heb net no-explode +cell mass gekocht

@ Testo

Kom jij ff zeggen dat creatine alleen de eerste paar dagen een "speedy en opgepomt" gevoel geeft. Creatine = zwaarder trainen = meer spiermassa opbouwen.

Zelfde voor pre workout producten, geven je een energie boost = maximaal trainen dus meer trainingsresultaat = meer spiergroei.

De kilo's vocht die je van creatine aankomt verlies je zodra je stopt en die moet je ook niet als gewonnen spiermassa tellen.

@ demon: Ik heb hetzelfde ondervonden. 3 scoops is voor mij te veel. Maar het staat ook al op de verpakking dat je eerst je "tolerance" moet testen door 1 scoop te nemen en dan 2 en mogelijk3. Ik denk dat het voor cafeine gevoelige mensen niet slim is om meer dan een dikke scoop te nemen. Ik stuiterde met die 3 scoops nog 5 uur na mijn training tegen de muren, Niet fijn. Maargoed, we've learned the hard way. Nu gewoon 1 scoopie en trainen maar.

bij mij werkt het ook wel goed alleen de eerst 4 trainingen ik kon derna gelijk 5 scheppen gaan nemen om het gewenste effect te krijgen.

de eerst dosring die je neemt is echt relax je voelt je erg op gefokt en nerveus gevoel.
de pomp zeer goed en kracht toenamen OKE.

Maar ik zal zeker het product niet nogmaals aan schaffen omdat mijn lichaam erg snel went aan de NO. producten.

@ Testo

Kom jij ff zeggen dat creatine alleen de eerste paar dagen een "speedy en opgepomt" gevoel geeft. Creatine = zwaarder trainen = meer spiermassa opbouwen.

Zelfde voor pre workout producten, geven je een energie boost = maximaal trainen dus meer trainingsresultaat = meer spiergroei.

De kilo's vocht die je van creatine aankomt verlies je zodra je stopt en die moet je ook niet als gewonnen spiermassa tellen.

Ok kerel....na 10 potten NoXplode ben jij een monster, je hebt helemaal gelijk.:rolleyes:

bij mij werkt het ook wel goed alleen de eerst 4 trainingen ik kon derna gelijk 5 scheppen gaan nemen om het gewenste effect te krijgen.

Maar ik zal zeker het product niet nogmaals aan schaffen omdat mijn lichaam erg snel went aan de NO. producten.

Dat is dus precies wat ik bedoel.;)

Terug
Naar boven