XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Moet je NOxplode op nuchtere maag nemen?
Volgends mij neit??

Alvast bedankt

het enige wat je moet is poepen..

maar om een max. resultaat uit de NO-Xplode te halen, kun je dit het beste op een lege nemen.

wel een lelijk iets maarja.......

Hen trouwens die armageddon geprobeerd die bij de M&F zat. Nul comma nul reactie behalve wat hoofdpijn. :P

Van die armageddon kreeg ik echt een gruwelijke pomp, had biceps getraind en die stond zo strak dat me spier bijna uit me huid knalde, was gewoon eng. Maar ik heb een idee dat wanneer ik een pot koop het effect al na 5 doseringen zal verminderen en uiteindelijk weg zal zijn. Dat is altijd.

Is zeker goed te merken met trainen, veel energie en zin om te gaan

Laatst bewerkt:
ik heb een testzakje van no xplode gekregen en gebruikt ..
ten eerste smaakte het serieus lekker :d de fruit punch

maar tijdens training heb ik eigenlijk weinig gemerkt..
maar snachts kwam ik totaal niet in slaap, en heb van andere gehoord dat zij hetzelfde probleem hadden

maar wil toch eens een pot kopen en kijken wat het geeft op drie weken gebruik
alleen jammer van de dure prijzen van bsn .. want de syntha 6 is lekkerste shake die ik ooit gedronke heb :d

ik heb tryptofaan genomen tegen het niet-slapen...ik werd er op een gegeven moment echt gek van
Tijdens het gebruik merkte ik het wel, niet super maar nu ik gestopt ben gaat alles echt zoveel moeilijker...

He ik vraag me af of dit geschikt is voor mij ik train nu 2 jaar en heb mijn voeding goed op orde. Maar hoe gek ik ik het ook maak ik heb nooit meer spierpijn na het trainen en dat geeft me dus vaak het gevoel dat ik niet hard genoeg getraind heb. Ik heb meerdere malen geprobeerd te varieren. zo trainde ik 4 sets van 6 hh of 3 sets van 8 hh of 2 sets licht 3 sets zwaar 2 sets licht met max 3 oefeningen. Ik zoek iets om net ff iets verder te gaan.

Weet iemand waar je dit product voor weinig geld kunt bestellen ik kijk op nutri plaza maar daar betaal je gewoon 74 euro voor een klein potje met 40 doseringen.:|

nou ik heb m besteld bij xxl , krijg ik niet eens een bevestigingsmail of zo? en ik weet niet eens welke smaak ik heb maar dat zie ik dan dinsdag wel.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Hoelang mag je dit product achter elkaar gebruiken ? 8 weken of zo?

nou ik heb m besteld bij xxl , krijg ik niet eens een bevestigingsmail of zo? en ik weet niet eens welke smaak ik heb maar dat zie ik dan dinsdag wel.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Hoelang mag je dit product achter elkaar gebruiken ? 8 weken of zo?

A) Het is aan te raden om na 8 weken van gebruik, 4 weken rust te nemen. Na verloop van tijd zal je lichaam aan de ingredi?nten wennen en zal de werking minder worden.

gewoon tot die leeg is en ondertussen heb je al denk ik een caffeine tolerantie opgebouwd dat je ongeveer meer moet gaan gebruiken om iets te voelen.dat heb ik wel me energize xpand.nu bezig met de 2e pot en moet nu al anderhalf gaan gebruiken.

Laatst bewerkt:
Ben nu toch gaan twijfelen om: Anabolic Extreme ( Mass fx + Hyperdrol X2) te gaan pakken............

iemand hier ervaring mee?

Ik heb ook weer eens een bus besteld en vandaag binnen gekregen, dit wordt mijn 4e bus in 1,5 jaar tijd. Ik ben absoluut een tevreden gebruiker van no-xplode en reageer er erg goed op. Ik heb nog een aantal vergelijkbare producten geprobeerd (expand en armageddon) deze kwamen voor mij niet in de buurt van no-xplode.

Voor mij zijn de voordelen;
- Zeer veel zin in trainen en een energiek gevoel
- Sneller en meer pomp in spieren
- Krachttoename
- Meer focus

Nadelen;
- Moeite met inslaap vallen vooral als ik s'avonds train
- Een soms wat te onrustig gevoel, niet stil kunnen zitten
- Eerste week wat dunnere poep

ik zit op 7weken van een wedstrijd e gebruik no-explode voor de energie die ik nodig heb om te trainen.
nu vroeg ik me eigelijk af hou ik daar niet meer water van op aangezien het om creatine gaat.
iemand een idee of ik ermee moet stoppen of tot op hoeveel weken ik het kan gerbuiken?

Ik heb ook weer eens een bus besteld en vandaag binnen gekregen, dit wordt mijn 4e bus in 1,5 jaar tijd. Ik ben absoluut een tevreden gebruiker van no-xplode en reageer er erg goed op. Ik heb nog een aantal vergelijkbare producten geprobeerd (expand en armageddon) deze kwamen voor mij niet in de buurt van no-xplode.

Voor mij zijn de voordelen;
- Zeer veel zin in trainen en een energiek gevoel
- Sneller en meer pomp in spieren
- Krachttoename
- Meer focus

Nadelen;
- Moeite met inslaap vallen vooral als ik s'avonds train
- Een soms wat te onrustig gevoel, niet stil kunnen zitten
- Eerste week wat dunnere poep

ja dat heb ik ook! ik heb nu 3 potten besteld weer.. die deel ik dan met een maatje en doen we 5 weken mee..

enige nadeel dat ik ook had was dat ik erg agressief ging autorijden naar de gym toe:P heb namelijk ook ADHD en dit maakt me echt helemaal tripped.. wel lekker:D, training gaat geweldig, nog nooit zo gemotiveerd getraind sinds het gebruik hiervan..

ik heb vandaag voor de tweede keer no-explode genomen en neem het in combinatie met cell-mass. Ben ongeveer een jaar aant trainen. 3-4 keer in de week. voeding zit goed.
En bij eerste keer was gewoon KNALLEN. Mind says no, but body yess.
dat is gewoon het gevoel zoals je het kan omschrijven. Je voelt bijna geen verzuring en kan doorgaan tot het einde.
Eerlijk moet ik er wel bijzeggen dat ik daarvoor een week rust heb genomen maar vandaag de tweede dag en voelde dezelfde push...
Gisteren bij eerste keer was het zo erg dat ik na training nog eens 4 km ben gaan lopen omdat ik teveel energie had... Nooit gehad. Once you pop, you can't stop.
Nu had ik een vraagje ivm cell mass. ik neem het eenmaal perdag achter mijn training (een schep). op xxlnutrition staat dat er na zes uur na eerste dosis nog eens een dosis mag genomen worden. Gaat dit me betere resultaten geven???

ik zit op 7weken van een wedstrijd e gebruik no-explode voor de energie die ik nodig heb om te trainen.
nu vroeg ik me eigelijk af hou ik daar niet meer water van op aangezien het om creatine gaat.
iemand een idee of ik ermee moet stoppen of tot op hoeveel weken ik het kan gerbuiken?

Er zit inderdaad creatine in. Volgens mij houd je wel wat vocht vast, ik zou stoppen voor de zekerheid.

denk dat een hoop tussen de oortjes zit , en wat in het potje natuurlijk.
ik gebruik het zelf ook meestal 45 min voor dat ik ga trainen, maar ik ben er niet zo stuk van , in het begin voelde ik wel een pomp , maar nu na een week of 6 ik merk er echt geen klote meer van . Maar motivatie uit een potje.. ik vin t knap ,proef er nix van namelijk.

ik heb tryptofaan genomen tegen het niet-slapen...ik werd er op een gegeven moment echt gek van
Tijdens het gebruik merkte ik het wel, niet super maar nu ik gestopt ben gaat alles echt zoveel moeilijker...

Kijk naar je leeftijd man, je bent nog te jong voor elke supolement.
Waarom je moeite heb daarna? Dat komt omdat je je eigen test levels heb verstoord. Hoop voor je dat je niet aan de anabolen ook zit.

Waarom niet bestellen uit amerika?
Veel en veel en veel en veel en nog eens veel goedkoper dan uit nederland.
Zonde voor je geld. Uit amerika bestellen kan je gelijk 2 tegelijk kopen voor het zelfde geld.

Terug
Naar boven