AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Is het iemand anders ook al opgevallen dat zowel de pot als de samenstelling is veranderd in de nieuwe reeks..... ? Heb net een nieuwe pot binnen en wordt er nu ook een beetje gefreaked van net als bij de Energized Xpand....

Hallo,

Is de werking van de nieuwe ook verbetert ten opzichte van de ouder versie?
Of dezelfde werking ?

Werking is weer super echter in het begin als je het neemt op nuchtere maag (2 scoops) dan krijg je ook een enorme energy rush....
Maar dat verdwijnt weer en dan kun je weer super gefocused trainen met minder verzuring en zwaardere sets.

hmm klinkt goed , denk dat ik het ook maar eens ga bestellen, zijn veel goede reacties over dit product

Waarom nemen de meeste het NIET op niet-trainingsdagen??

terwijl dat wel aanbevolen wordt.
bij het ontwaken op nuchtere maag.

Omdat het in mijn ogen puur een pre-workout supp. is en dus werkt het perfect als je het voor het trainen neemt op trainingsdagen. Op niet trainings dagen kun je beter gewoon normaal eten (dus goed op je voeding letten) en natuurlijk whey erbij pakken. Op die manier doe je en langer met je pot werkt het in mijn ogen beter en alles wat je op niet trainingsdagen pakt is een waste of money...
Maargoed ieder zijn eigen ding ;)

Ik hoor bij verschillende supplementen dat je een oplaadfase nodig hebt, is dat bij No xplod ook nodig?

En op de site van bsn had ik gelezen dat je ongeveer 3.5liter water erbij moet drinken is dit echt noodzakelijk?

bedankt.

Ik hoor bij verschillende supplementen dat je een oplaadfase nodig hebt, is dat bij No xplod ook nodig?

En op de site van bsn had ik gelezen dat je ongeveer 3.5liter water per dag moet drinken is dit echt noodzakelijk?

bedankt.

vandaag voor de eerste keer gedaan en gaat een beetje te hard na de training werd ik er misselijk van en ben helemaal aan het trillen en me handen zijn helemaal stijf en paars...(hoe kan dit ?)
is daar is aan te doen?

Laatst bewerkt:
handen stijf en paars ??!!! dan zou ik maar eens naar de dokter gaan want dit kan niet van de BSN komen.... En die gefreakedheid is alleen de eerste keer omdat je lichaam er even aan moet wennen. De volgende keer zul je merken dat je kunt trainen als een beest... Mocht je toch weer mad worden dan kun je beter de dosering verlagen....
Suc6 ermee

ok thnx voor de reactie, Ik heb de eerste keer toen ik het innam meteen verschil gemerkt met de training.
Normaal gesproken kan ik tot een bepaald aantal kilo tillen/drukken en daar ging ik dus nu dik overheen.
Ik heb dus echt het uiterste van me lichaam gevraagd, verder had ik nog 1 bicep oefening moeten doen, maar dat zat er niet meer in ( misselijkheid kwam eraan).
Na het einde van de training heb ik in 1 1/2 uur ongeveer , 15 gepist en 4 de grote beurt gedaan.
Met spieren in me arm waren aan het verkrampen waardoor me vinger ook krom gingen staan(naar binnen). verder wil ik even zeggen dat ik sinds korte tijd weer begonnen met fitnessen en weet dus niet of het wel goed is dat ik dit product nu gebruikt.?

graag reactie

rookie2 zei:
Na het einde van de training heb ik in 1 1/2 uur ongeveer , 15 gepist en 4 de grote beurt gedaan.
Met spieren in me arm waren aan het verkrampen waardoor me vinger ook krom gingen staan(naar binnen). verder wil ik even zeggen dat ik sinds korte tijd weer begonnen met fitnessen en weet dus niet of het wel goed is dat ik dit product nu gebruikt.?

graag reactie

Als je pas net begonnen bent met trainen zou ik het gebruik van supplementen nog even achterwegen laten want je kunt nog genoeg bereiken met een goed voedingsschema (zie kopje "voeding"), als je hier het maximale uit hebt gehaalt kun je er wat supplementen aan toe voegen. Maar hetgeen jij hierboven beschrijft lijkt mij meer op een allergische reactie... die verschijnselen zijn niet normaal als je het mij vraagt. Dus zorg eerst een voor een goed voedingsschema en ga dan verder met de No-Xplode.
Suc6 met je training !

ik heb ongeveer een jaar geleden voor het laatst getraind en dat was voor een periode van 6 maanden.
Verder heb ik een voedingsschema en trainingsschema en gebruik al een tijd gain fast 3100 van universal(pot is bijna leeg).
Verder denk ik zelf dat ik het beste nog kan wachten tot de zomervakantie( 4maanden) en dan met de No explode te beginnen.........??

Vandaag voor het eerst No xplode gebruikt voor het trainen en merk er helemaal niks van :mad:
Om half negen gegeten en rond elf uur 2 schepjes gemengd met water maar merk er helemaal niks van.
Op de pot staat een half uur voor het trainen op een nuchtere maag in nemen maarja 2 en een half uur na mijn ontbijt heb ik echt nog geen nuchtere maag?

Volgende keer maar ff proberen met 3 a 4 schepjes.

Hoelang train je al ? en wat zijn je stats ?

Uhm stats?
Ik train nu ongeveer anderhalf jaar.. ben 1.86m, weeg rond de 90k met ongeveer 15% BF.

En altijd natural geweest ? Want het is wel raar dat je er helemaal niets van merkt... maargoed wat voor de een wel werkt hoeft voor de ander niets te doen. Mischien moet je dan gewoon creatine pakken met een goede whey en verder eten eten eten

Killah zei:
En altijd natural geweest ? Want het is wel raar dat je er helemaal niets van merkt... maargoed wat voor de een wel werkt hoeft voor de ander niets te doen. Mischien moet je dan gewoon creatine pakken met een goede whey en verder eten eten eten

Wat bedoel je met naturel?
Ik neem nou ff 3 of 4 schepjes met water en over een half uur trainen en laat wel ff weten hoe het ging.

Hij bedoelt dat of je nog geen Steroiden e.d. hebt gebruikt

Terug
Naar boven