XXL Nutrition

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

puur natuur hiero :)
nog een jaartje flink trainen en dan misschien een keer een kuurtje..

dice zei:
Krachttoename enorm? Kom op zeg! Die kracht toename komt gewoon omdat je in acht weken keihard hebt getrained. 10% krachttoename is echt wel realiseerbaar hoor. Schrijf nou niet alles toe aan de suplementen. Heb deze week een tester geprobeerd en was niet onder de indruk. Geen pomp of krachttoename te merken. Nou moet ik zeggen dat ik ook niet op andere creatine-transport producten reageer.
gebruik het op een nugtere maag ik ik merkte ook niks als ik t op ene volle maag naam op een nuchter maag werkt t super het is goed spul

Gebruik
Op trainingsdagen
Neem op een nuchtere maag 2 tot 3 doseringen (2 tot 3 maatscheppen) met 250 – 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen proteïne shake in het uur na het innemen van NO Xplode.

Dit vind ik niet zo heel leuk, want ik ga altijd direct na het eten trainen.

Iemand tips?

Voor het eten gaan trainen ;)

Ga dit produkt ook gaan gebruiken vanaf morgen op trainingsdagen. Weet iemand hoe lang het duurt eer uw maag leeg is ????

2 uur ofzo, daarom staat mij dat niet aan. :p

Ik moet wel zeggen dat als je erg gevoelig bent voor caffeine (zoals ik dus) dat je wel met 1 schepje moet beginnen.
Als ik 1 redbull drink begin ik al te stuiteren, dus aardig gevoelig zeg maar.
Ik moet er niet aan denken de eerste keer met 3 schepjes te beginnen...

kan ik 1-5gr creatine monohydraat en 1 scoop no xplode(elk appart natuurlijk) nemen per dag voor optimaal resultaat of is het best niet te 'mixen'?

Waarom zou je creatine nemen voor het trainen? Neem liever voor het trainen no-explode en na het trainen creatine.

Tomski zei:
kan ik 1-5gr creatine monohydraat en 1 scoop no xplode(elk appart natuurlijk) nemen per dag voor optimaal resultaat of is het best niet te 'mixen'?

Het is al een creatine product dus waarom zou je er nog mono extra op innemen;)

heb laaste revenge v2 gehaald werkte niet goed

Vandaag is mijn potje binnen en morgen testen. Ben benieuwd :)

Vandaag een schouder en rug workout en het ging super. Normaal ben ik altijd wat moe na mijn werk, maar een half uur WILDE ik gewoon trainen. Het ging super en mijn schouders knalde als een gek. Als dit bij andere trainingen ook zo gaat dan ben ik wel happy met dit supplement.

zal ook eens een potje inslaan, als m'n pot crea op is

zal ook eens een potje inslaan, als m'n pot crea op is

Zo je dat nou wel doen Brambo? NO-X Plode van BSN? Weet je niet dat bepaalde stoffen de werking van creatine saboteren of zelfs voor creatine fosfaat depletie zorgen en daarmee het nut van creatine zelfs volledig te niet doen.?

Dan doel ik op stofjes als Guanidinopropionic Acid (GPA) of guanidinopropionzuur en glycocyamine. Deze zijn ruim vertegenwoordigd in BSN NO-X Plode en SAN V12. Overigens bevinden deze "wonder" ingredienten ook in Syntrax Swole N, Ultimate Nutrition F16 Creatine en in producten van Sylvester Rocky Balboa Stallone?

Bekijk het het etiket van BSN NO-X Plode, hieronder geplaatst, nog maar eens en bekijk dan de geraadpleegde literatuur eens die ik bijeen gesprokkeld heb.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Boehm E, Chan S, Monfared M, Wallimann T, Clarke K, Neubauer S.
Creatine transporter activity and content in the rat heart supplemented by and depleted of creatine.
Am J Physiol Endocrinol Metab. 2003 Feb;284(2):E399-406.

Horn M, Remkes H, Stromer H, Dienesch C, Neubauer S.
Chronic phosphocreatine depletion by the creatine analogue beta-guanidinopropionate is associated with increased mortality and loss of ATP in rats after myocardial infarction.
Circulation. 2001 Oct 9;104(15):1844-9.

khad laatst proefzakje en verschil vond ik zwaar merkbaar.. Alles ging gewoon super, intensief, zwaar en langer.. klinkt bijna tellsell maar zo ging het dus wel :p

No xplode werkt prima. Energie pomp zijn allemaal drastisch te merken. Grote nadeel vind ik het misselijke gevoel wat je er van krijgt. Cker na enkele weken gebruik stoot je lichaam het als ware een beetje af. Denk dat dit reactie is op de extreem hoge dosis b en cafienne die erin zit. Tijdje trekt je lichaam dit wel maar na verloop gaat het tegenstaan. Als je iemand ben die soms futloos of geen motivatie hebt om trainen is het cker een aanrader.

jah is idd zo, ik zit nu in week 5 van men 8 weken en ik krijg echt last van misselijkheid (dagelijk), als het nog veel verergert kap ik er mee want dat constante gevoel dat ik moet braken begint ferm men kloten uit te hangen. over de werking ben ik wel enorm tevreden!.

vandaag voor de eerste keer gedaan en gaat een beetje te hard na de training werd ik er misselijk van en ben helemaal aan het trillen en me handen zijn helemaal stijf en paars...(hoe kan dit ?)
is daar is aan te doen?

op dat paarse na had ik hetzelfde effect, komt omdat je gevoelig bent voor caffeine dus volgende keer neem ik halve dosering;)

Ik heb zo'n 4 weken No-Xplode gebruikt, in het begin problemen gehad met de juiste dosering te vinden. Voor mij werkte in het begin een lage dosering (1 schepje) en daarna opgevoerd naar 2 schepjes. Heb hierdoor een aantal supertrainingen gehad, flinke pomp en enorm veel energie en kracht. Maar ook een berg k*ttrainingen, concentratieproblemen, duizelig, misselijk :(
Dus voor mij geen No-Xplode meer.

Terug
Naar boven