AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Wat zijn de meningen anno augustus 2012?

De No Xplode Advanced Strenght is nu in de aanbieding bij B&F
ben er na reviews op deze site te lezen, wel positief over

vraag me alleen het zelfde als 'woldere' af..

Is een goed product. Prima ingredienten!

Is een goed product. Prima ingredienten!

Volgens mij is het nu sinds een paar maanden pas weer te koop in NL,
tenminste de 2.0 versie. De normale versie overigens nog niet.

Moet zeggen dat ik de oudere versie fijner vind dan de 2.0

Volgens mij is het nu sinds een paar maanden pas weer te koop in NL,
tenminste de 2.0 versie. De normale versie overigens nog niet.

Moet zeggen dat ik de oudere versie fijner vind dan de 2.0
De versie die wij nu leveren is de versie voor de Nederlandse en Belgische markt. De andere versies komen niet meer terug.

No Xplode 2.0!

Ralf

Laatst bewerkt:
Zijn er al mensen die de nieuwe No Xplode hebben geprobeerd? :)

Ralf

Nee! Wat is het exacte verschil met de vorige Ralf?

Ja en deze is in zekere zin te vergelijken met de eerste No-Xplode wat betreft werking en i love it.De 2.0 was voor veel mensen een stapje terug maar met deze zitten ze weer op de goede weg

Nee! Wat is het exacte verschil met de vorige Ralf?
In de 'vorige' 2.0 zat een kruid waaruit Vinpocetine werd gewonnen. Dit stond op de lijst verboden kruiden in Nederland en moest daarom uit de schappen. De 'nieuwe' 2.0 bevat dus dit niet meer.

Ralf

Naast de nieuwe weekaanbiedingen gaan we lekker door. Nu nieuw binnen, Cellmass 2.0!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meteen daaraan een leuke combinatie gehangen, No Xplode en CellMass 2.0 verkrijgbaar in een hele voordelige combi!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk dat zijn weer mooie prijzen

De prijzen van B&F vallen nog mee BSN is gewoon duur ik weet ook wel dat er betere goedkopere keuzes zijn.

Jezus, gisteren weer een ouderwetse training gedaan met no-xplode wat ging die goed, en wat een happy-good feeling na nemen ervan.

Welke stof zorgt voor dit happy feeling? Ik zou dit graag willen weten kan ik dit middel los krijgen (L-tyrosine, zorgt deze ervoor?). Dan kan ik dit ook in dagelijks leven/werk gebruiken want iedere dag no-xplode gaat natuurlijk niet.

grtz dave

Is het aan te raden om No Xplode te gebruiken in de cut? Of gaat dit toch niet helemaal goed samen?

Dit kan uiteraard in de cut geen probleem. Ik pak het voor de zekerheid alleen op dagen dat ik echt moe ben en geen zin

is no-xplode nou gewoon puur voor de training als pre-workout???
of moet dit ook op niet trainingsdagen genomen worden??

@PainIsGain

Het is echt een Prework-out.
niet echt meerwaarde om het op niet trainingsdagen te nemen.

Ik ben zelf Noxi Pro gewend en heb N.O. Xplode advanced strenght van een collega gekregen (volle pot). Moet zeggen dat ik op een nuchtere maag de tintelingen voel v/d beta-alanine. Ik ben niet erg gevoelig voor caffeine, dus voel me niet echt super energized. Gebruik het nu voor 3 weken ongeveer en ben niet ontevreden, maar ook niet erg tevreden.

Vanmiddag sinds een paar weken weer eens aan noxi pro, hoop dat hij hard in zal slaan ;)

Terug
Naar boven