Fitness Seller

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Ook al 3 testzakjes geprobeerd, helaas geen betere focus, meer energie oid, alleen maar snel geirriteerd en opgefokt gevoel.

Crack daarintegen, merkte ik wel meer dat het aansloeg, uithoudingsvermogen, focus, werd enorm druk ervan, dus wellicht in de toekomst een pot van Crack aanschaffen :)

Oja, en beide producten ingenomen op lege maag.

Laatst bewerkt:
Ik heb zowel met de gewone als de NT versie altijd prima resultaten en pomps!
Voor mij de lekkerste pre-workout.

Ook al 3 testzakjes geprobeerd, helaas geen betere focus, meer energie oid, alleen maar snel geirriteerd en opgefokt gevoel.

Crack daarintegen, merkte ik wel meer dat het aansloeg, uithoudingsvermogen, focus, werd enorm druk ervan, dus wellicht in de toekomst een pot van Crack aanschaffen :)

Oja, en beide producten ingenomen op lege maag.

hoe kwam je aan die testzakjes?

gister die sample uitgeprobeerd.
in het begin ging ik wel lekker maar na een half uur trainen werd ik kotsmisselijk waardoor ik na 15 minuten maar naar huis ben gegaan.
wat een troep, ik had er ook meer van verwacht.

voor mij geen no-xplode meer..

Heb een pot gekocht.
Goed spul maar werd er echt misselijk van. Elke keer het idee dat ik moest kotsen. Gebruik nu VPX Shotgun. Bevalt beter, lig ik ook niet uren wakker als ik savonds train.

helaas werkt dit niet voor mij. Heb de smaak blue berry en dat smaakt naar dreft.

Maar goed, als het dan zou werken dan boeit die smaak niet.
Ik voel geen extra energie of rush. Ben begonnen met 1 scoop en geeindigd met 3, maar deed niets. Werd er misselijk van.

Heb dit geprobeerd om te kijken of het wat was in vergelijking met de Crack. Crack werkt echter perfect en geeft een heerlijke drive en extra energie!

Iedereen reageert dus anders.

Hallo, ik ben nieuw op deze forum maar wou toch even reageren op dit supplement van bsn.
Ik ben sinds een week geleden ook begonnen met dit supplement om wat meer focus en pump te krijgen met het trainen.
Alleen word er aangegeven bij het in nemen dat het op een nuchtere maag moet. heb het 1 x gedaan op een zo lege maag mogelijk en werd en kats misselijk van, je kan toch niet trainen op een lege maag met dat ding op??? of zeg ik nou iets raars ?
en daarna is geprobeerd met een wat vollere maag 1,5 uur na licht eten dus en toch voel ik er niets van ( geen extra pump effect of iets dergelijks).
wel merk ik bij het slapen gaan dat het wat moeizamer gaat, terwijl ik er niet echt meer baat bij heb bij het trainen..

wie kan me nog advies geven of tips om het product toch nog optimaal te kunnen gebruiken?

bedankt!

weet iemand hoeveel gram 1 maatschep no xplode bevat???

dankje,

We hebben deze hele week aan leuke aanbieding met de NO Xplode:)

alleen kan nergens vinden of ik een oplaadfase moet doen en met hoeveel water ik 1 scoop moet mengen?

Hallo, ik ben nieuw op deze forum maar wou toch even reageren op dit supplement van bsn.
Ik ben sinds een week geleden ook begonnen met dit supplement om wat meer focus en pump te krijgen met het trainen.
Alleen word er aangegeven bij het in nemen dat het op een nuchtere maag moet. heb het 1 x gedaan op een zo lege maag mogelijk en werd en kats misselijk van, je kan toch niet trainen op een lege maag met dat ding op??? of zeg ik nou iets raars ?
en daarna is geprobeerd met een wat vollere maag 1,5 uur na licht eten dus en toch voel ik er niets van ( geen extra pump effect of iets dergelijks).
wel merk ik bij het slapen gaan dat het wat moeizamer gaat, terwijl ik er niet echt meer baat bij heb bij het trainen..

wie kan me nog advies geven of tips om het product toch nog optimaal te kunnen gebruiken?

bedankt!

Dit vraag ik me ook al tijden af! Op een nuchtere maag innemen, maar dat dan 30-45 minuten voor training? Hoe doe ik dat als ik om 18:00 ga trainen?

alleen kan nergens vinden of ik een oplaadfase moet doen en met hoeveel water ik 1 scoop moet mengen?

Geen oplaadfase. No Xplode neem je puur op trainingsdagen 30/45 minuten voor de training. 1 scoop in 250 ml water.

Op rustdagen kun je "gewone" creatine nemen om ook maximaal te profiteren van de werking van creatine.

Als je ruim anderhalf of twee uur tevoren gegeten hebt is dat prima.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen oplaadfase. No Xplode neem je puur op trainingsdagen 30/45 minuten voor de training. 1 scoop in 250 ml water.

Op rustdagen kun je "gewone" creatine nemen om ook maximaal te profiteren van de werking van creatine.

Als je ruim anderhalf of twee uur tevoren gegeten hebt is dat prima.

Gebruik:

Op trainingsdagen:
Neem op een nuchtere maag 2 tot 3 maatscheppen met 250 / 375 ml koud water of drank naar keuze, 30 tot 45 minuten voor de training. Eet niets of drink geen proteine shake in het uur na het innemen van NO-Xplode.

Niet trainingsdagen:
Neem op een nuchtere maag 1 maatschep met 125 tot 250 ml water of drank naar keuze. Eet niets of drink geen proteine shake in het uur daarna.

Neem om slaapproblemen te voorkomen geen dosering binnen 4 uur voor het slapen gaan. Beperk glutamine inname tot 10 gram per dag omdat deze de werking van NO-Xplode kan verminderen. Ook het gebruik van efedrine bevattende producten kan de werking van NO-Xplode verminderen. Neem voor maximale effecten van NO-Xplode elke dag een dosering, drink minimaal 3,5 liter water per dag en volg een dieet met veel eiwitten en goede voeding.

Op rustdagen adviseer ik normale creatine. Zo ga je meer economisch met je No-Xplode om en als je niet traint is het pre-workout effect ook niet altijd even prettig.

Na het nemen van No Xplode kun je nog wel Carbs nemen (fruit/WMS/Vitargo enz) Daarnaast ook vrije aminozuren als BCAA/EAA. Geen volledige eiwitten inderdaad.

De hoeveelheid scoops is altijd afhankelijk van wat je zelf prettig vindt en tolerantie:)

Laatst bewerkt:
No-xplode i.c.m. met Cell mass is echt super werkt lekkere pomp en meer gewichten..

Weet iemand of dit hetzelfde is als de NO-XPLODE igniter shot maar dan in poedervorm? Had namelijk zo'n unit gekregen bij B&F bestelling en vraag me af of dat t zelfde is.

Terug
Naar boven