AndroidHealthClinic

Review NO-XPLODE - BSN

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental FocusVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaarWelke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maagWaar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijsWat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear :) Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.

no-xplode.jpg

Weet iemand of dit hetzelfde is als de NO-XPLODE igniter shot maar dan in poedervorm? Had namelijk zo'n unit gekregen bij B&F bestelling en vraag me af of dat t zelfde is.

In hoofdlijnen komen de ingredienten en samenstelling overeen. Er zitten zo uit mijn hoofd echter wel kleine verschillen in. Of die echt merkbaar zijn durf ik zo niet aan te geven. De shots zijn in verhouding wel duurder en met poeder kun je altijd makkelijker je eigen dosering pakken. mijn persoonlijke voorkeur gaat altijd uit naar de No Xplode poeder variant.:)

Heb deze ook eens gekocht , was er keer op keer misselijk van en last van darmproblemen ( ... ). Heb de verhoudingen gerespecteerd , en begonnen met 1 schep , en dat werkte één keer goed , voor de rest heb ik 2 schepjes genomen en was ik misselijk , 3 schepjes ook misselijk en één schepje haalde niks uit

Vannacht heb ik slecht geslapen en dan is het 't juiste moment om op dezelfde dag een nieuwe pre-workout supplement uit te proberen. Bij mijn aankopen heb ik de sample NO Xplode BSN gekregen van B&F. Na inname van NO Xplode kreeg ik al snel tintelingen in mijn handen en hoofd en voelde me al snel fitter. De training verliep lekker, veel gezweet, de concentratie was er en had een enorme energie boost gekregen. Wow. :eek:
In de sample zit 41 gram, wat voor twee servings staat.

Dit is echt een product waarvan je een giga energie boost krijgt en is uiterst geschikt voor als je moe bent. Het nadeel is de prijs maar voor de BSN kenners is dit geen nieuws.

PS ik zou dit product niet in de avond nemen want dan lig je de hele nacht wakker!

Laatst bewerkt:
Vannacht heb ik slecht geslapen en dan is het 't juiste moment om op dezelfde dag een nieuwe pre-workout supplement uit te proberen. Bij mijn aankopen heb ik de sample NO Xplode BSN gekregen van B&F. Na inname van NO Xplode kreeg ik al snel tintelingen in mijn handen en hoofd en voelde me al snel fitter. De training verliep lekker, veel gezweet, de concentratie was er en had een enorme energie boost gekregen. Wow. :eek:
In de sample zit 41 gram, wat voor twee servings staat.

Dit is echt een product waarvan je een giga energie boost krijgt en is uiterst geschikt voor als je moe bent. Het nadeel is de prijs maar voor de BSN kenners is dit geen nieuws.

PS ik zou dit product niet in de avond nemen want dan lig je de hele nacht wakker!

De prijs is bij ons geen probleem meer:D

No Xplode (25% Free!) bestel je exclusief bij Bodyenfitshop.nl nu voor een Superprijs!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1025 Gram - exclusieve Superprijs 34,90!

is deze prijs blijvend? en anders tot wanneer loopt hij?

ik vin no-xplode altijd goed product haal het gewoon in nl bij my-muscleshop bsn is wel redelijk duur merk vind ik persoonlijk :( daarom nu jack 3d ook toppertje

Het is zeker een goed product, No Xplode van bsn is misschien wel de best verkochte Pre-Workout als je wereldwijd kijkt.:)

En nu exclusief bij ons voor een Superprijs! Profiteer ervan:)

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 16:09 ----------

is deze prijs blijvend? en anders tot wanneer loopt hij?

De No Xplode Superprijs is niet blijvend. Je kunt er in ieder geval de aankomende 2 weken nog van profiteren hoor ik hier. En dat is goed nieuws!!:rocknana:

zit er een groot verschil tussen No Xplode en No Xplode 2.0 ?

had dus vandaag een sample geprobeerd. Op het zakje stond dat het twee servings waren? Maar goed ik voelde dus niet meer power of pomp die ik wel heb met labrada supercharge en crack..

Wel kreeg ik een beetje last van van mijn buik...

Zitten er ook aantoonbare nadelen aan dit product? ik bedoel de spullen die je inneemt horen niet standaard in je lichaam thuis...

Zitten er ook aantoonbare nadelen aan dit product? ik bedoel de spullen die je inneemt horen niet standaard in je lichaam thuis...

ik kreeg na een week of 5 gebruik continu buikpijn tijdens de training er van... daarvoor diverse malen eerder gebruikt nergens last van. Pomp wel iets beter, drive ook...

Twee keer gebruikt nu. Pomp en drive zijn meest opvallende voordelen.

Ben nu door een halve pot heen, moet zeggen dat het super goed spul is. Mijn werk is nogal zwaar en ben bek af als ik thuis kom, scheppie NO Xplode en hoppa, weer klaar wakker.
Wat betreft tintelingen, nog nooit last van gehad met NO Xplode. Toen ik het had besteld bij B&F heb ik er een noxi-pro sample bij gekregen en hiervan kreeg ik wel enorme tintelingen van in me handen en gezicht, zeer irritant.
Doe nu al ong. een maand of 2 met 1 pot aangezien ik het niet gebruik op rust dagen want dan sta ik de hele dag op en neer te springen.
Voor mij is 1 schep meer dan genoeg, voor andere is het misschien anders. Misschien is de reden dat ik maar 1 schep nodig is omdat ik verder nooit koffie of energy dranken drink.

Al met al, goed spul en smaakt goed.

Ik heb de NO-explode nu al 2 trainingen gebruikt met 2 scoops.
Dit is voor mij het minst werkende product dat ik al gebruikt heb.
Een drive om te trainen had ik helemaal al niet.
Dan dacht ik dat de kracht wel zou gestegen zijn, maar dat was dus ook niet het geval.
Ik heb veel meer effect van crackv3 of PWP.
Vreemd dat ik op dit product helemaal niet reageer...

De eerste paar keren reageerde ik behoorlijk heftig op dit spul. Vooral met Cardio kon ik het met gemak een uur volhouden om een hartslag van 140 en zat daar ook binnen 5 minuten op. Trainen ging dus geweldig maar nu gebruik ik al drie scoops en het energieke gevoel is stukken minder. Wat dat betreft deed ik het beter op 'Crack'.

ik krijg juist geen pomp met no explode, morgen ga ik het combineren met hard want daar krijg ik wel pomp van

Vandaag voor de eerste keer NO-XPLODE gebruikt. Ik heb er zo mijn dubbele mening over.
Een half uurtje na gebruik van 1 scoop, voelde ik me vrij energiek en erg veel zin om te trainen. Eenmaal in de sportschool had ik een enorme focus alleen was ik vrij misselijk en had nogal hoofdpijn na sommige oefeningen wat ik normaal gesproken nooit heb.

Bij het pompen leek het wel alsof mijn spieren verdoofd waren. Ik voelde helemaal niks en wist niet of ik nog hoger kon pakken dan normaal omdat ik bang was dat ik het niet aankon. Morgen eens 2 scoops proberen kijken of het beter uitpakt, hoop het wel.

Was bij bsn shop @ fibo. Toen ik om no xplode vroeg zijden ze dat het illegaal is geworden i.v.m ingredieenten die ook in medicatie zat. Ik d8 vandaar werkt dat spul zo goed:p heb toen maar swollen vannutrabolics gekocht. Was een goede keus b.t.w

Heb een bijna volle pot gekregen van mn broer die gestopt is met BB'en.

Is dit nog een goed product anno 2012, of een beetje achterhaald? Zie dat het al minimaal een 7 jaar oud product is.

Gebruik zelf op dit moment Hard! (en ga ook prima op Maximize Intense)

Heb een bijna volle pot gekregen van mn broer die gestopt is met BB'en.

Is dit nog een goed product anno 2012, of een beetje achterhaald? Zie dat het al minimaal een 7 jaar oud product is.

Gebruik zelf op dit moment Hard! (en ga ook prima op Maximize Intense)

Ik heb een versie gehad van 2jaar geleden, ik moet zeggen dat ik er zeker goed op ging. Niet de beste maar zeker niet de slechtste.

Btw, gratis is altijd goed :P moest op een gegeven moment wel 3 scheppen nemen en raad het zeker af om in shakebaker te doen. En je broer :roflol: als je bijvoorbaat weet dat je niet genoeg motivatie hebt begin dan gewoon niet...

Wat zijn de meningen anno augustus 2012?

De No Xplode Advanced Strenght is nu in de aanbieding bij B&F
ben er na reviews op deze site te lezen, wel positief over

vraag me alleen het zelfde als 'woldere' af..

Terug
Naar boven