MuscleMeat

Review NO Xplode & Cellmass

Beoordeling:
star7.png
7/10 ++ Aanrader
Soort supplement: CreatineWat is de werking van dit supplement volgens de producent? noxplode ga je harder van trainen, cellmass is voor hestel en spiermassa.. (volgens mij kennen we het allemaal nu wel toch?)Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? BulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken en going..Hoe is de smaak van dit supplement? N.O.xplode: Lemon lime.. zo lang je het met genoeg water mixed, ong. 600 ml. smaakt goed! lekker zelfs.. zeer tevree. Cellmass artic berry, ongeacht hoeveel water, smaakt Heerlijk!Welke dosis heb je gebruikt? Ik train 's ochtends dus: Noxplode 45 min. voor de training, direct na training cellmass, 8 uur later weer cellmass, op niet trainings dagen nam ik geen noxplode maar well cellmass netjes.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.tnhc.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? €150Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Over Noxplode ben ik wel tevreden, ik krijg er niet een ENORME energie kick van maar merk duidelijk dat ik langer kan doortrainen harder kan door trainen en betere focus heb. Daarnaast ook een goeie pomp, van tijd tot tijd extreem, niet altijd. Vooral met benen. Overall: noxlode is voor mij voor herhaling vatbaar, Cellmass smaakt goed, of het ook echt wat doet.. weet ik niet zeker. dit is de tweede week dat ik het gebruik. Maandag borst gedaan, ik train wel altijd keihard, en nu nog spierpijn. M`n dieet is goed (zit rond de 290gr eiwitten en 360 koolhydraten per dag) probeer rond de 3500kcal te zitten. Dus ik eet wel genoeg. Maar om nou te zeggen dat het herstel sneller gaat, nee. Nog niet.. dus met cellmass weet ik het nog zo net niet.. Daarnaast zijn de prijzen van deze producten redelijk hoog.. helaas.. een 7, maar dat kan nog veranderen, ik zal blijven updaten.

cellmass.jpg

noxplode.jpg

het is net te verdragen...gewoon achterover klappen en gaan. Alles pompt wel lekker op als een gek en mentaal doet het ook echt wat...gewoon nog dat laatste setje/herhaling ipv stoppen.

Iemand een idee waar ik hem in België, liefst West-Vlaanderen zou kunnen kopen? En welke smaken raden jullie aan?

Grtz

Laatst bewerkt:
Healthfactor - Speciaalzaak in sportvoeding heeft een winkel in 't centrum van Roeselare (op 10 minuutjes van 't station, en dichtbij 't stadhuis). Natuurlijk komt dat wel wat duurder uit dan wanneer je besteld in Amerika natuurlijk.

Oke, merci e hoe zit het met de smaken?

Grtz

persoonlijk vind ik artic berry ofzo echt niet te zuipen/.

Denk dat no-explode niet meer mag verkocht worden in België

Heb zelf een tijd NO-xplode gebruikt en je merkt echt dat je na 20 min ofzo gewoon drukker word, je krijgt zin om met die gewichten te smijten. Helaas kreeg ik een schouderblessure dus 1.5 week rustig aan gedaan en geen no-xplode genomen. Gister voor het eerst weer 2 scoops en het was serieus weer knallen. Ik had zo mijn twijfels aan het begin maar je raakt er echt gefocussed door en kan langer doorgaan. Zeker aan te raden.

Na aanraden van me trainingsmaatjes, heb ik hier ook een stack staan, plus nitrix. Ik ben benieuwd :)

Nitrix is bocht, No Explode en Cellmass is wel lekker.

Dankzij No Explode de hele nacht wakker gelegen. t*ring wat krijg ik een energie van dat spul zeg !

krijg veel energie van no xplode maar van de cellmass merk ik geen sneller herstel

Laatst bewerkt:
Wat wil je er voor hebben. CellMass kost nu 45 euro en NO-Explode kost nu 35 euro. Volgende week komt er een vernieuwde serie uit van BSN CellMass en No-Explode.

ik heb nog een aangebroken pot cellmass staan...waar 10 scoops uit zijn...voor 25 euro +verzendkosten is die van jou :D

Bij Body en Fit in Amersfoort en Fit2Day in Purmerend. En als je 2 potten Whey eiwit haalt krijg je no-explode voor 1 euro bij Fit2Day.

Is het normaal dat die Cellmass gelijk maar voor de helft gevuld is? In elk geval een grote pot voor een kleinere hoeveelheid...

Sacul

Terug
Naar boven