Fitness Seller

Review NO Xplode & Cellmass

Beoordeling:
star7.png
7/10 ++ Aanrader
Soort supplement: CreatineWat is de werking van dit supplement volgens de producent? noxplode ga je harder van trainen, cellmass is voor hestel en spiermassa.. (volgens mij kennen we het allemaal nu wel toch?)Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? BulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken en going..Hoe is de smaak van dit supplement? N.O.xplode: Lemon lime.. zo lang je het met genoeg water mixed, ong. 600 ml. smaakt goed! lekker zelfs.. zeer tevree. Cellmass artic berry, ongeacht hoeveel water, smaakt Heerlijk!Welke dosis heb je gebruikt? Ik train 's ochtends dus: Noxplode 45 min. voor de training, direct na training cellmass, 8 uur later weer cellmass, op niet trainings dagen nam ik geen noxplode maar well cellmass netjes.Waar heb je het supplement gekocht? http://www.tnhc.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaalt? €150Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Over Noxplode ben ik wel tevreden, ik krijg er niet een ENORME energie kick van maar merk duidelijk dat ik langer kan doortrainen harder kan door trainen en betere focus heb. Daarnaast ook een goeie pomp, van tijd tot tijd extreem, niet altijd. Vooral met benen. Overall: noxlode is voor mij voor herhaling vatbaar, Cellmass smaakt goed, of het ook echt wat doet.. weet ik niet zeker. dit is de tweede week dat ik het gebruik. Maandag borst gedaan, ik train wel altijd keihard, en nu nog spierpijn. M`n dieet is goed (zit rond de 290gr eiwitten en 360 koolhydraten per dag) probeer rond de 3500kcal te zitten. Dus ik eet wel genoeg. Maar om nou te zeggen dat het herstel sneller gaat, nee. Nog niet.. dus met cellmass weet ik het nog zo net niet.. Daarnaast zijn de prijzen van deze producten redelijk hoog.. helaas.. een 7, maar dat kan nog veranderen, ik zal blijven updaten.

cellmass.jpg

noxplode.jpg

BSN no xplode

Die aanklacht door supplementpolice is al in een vorig topic
hardhandig onderuit gehaald. Hoor of lees er trouwens weinig meer over.
Cover up settlement?, of hadden ze het gewoon fout? (die 2 concurrenten
van bsn?)

Anyway, ik vond de NO xplode i.c.m. een proteine/eiwit goed te doen.
Merkbaar verschil, lekker in je vel, zin om te trainen. Goede resultaten
en vooral visueel merkbaar!

Waar ik nou wel nieuwschierig naar ben, dat is het verschil tussen
die ouwe no xplode CEM3 en de nieuwe AVPT. Ik heb net de nieuwe
besteld met truemass by body en fitshop (Reclame reclame!) en
ik zal ook wel even mijn bevindingen posten.

Maar als iemand al de verschillen weet, let me know!
Op die amerikaanse websites is geen touw aan te knopen.
Dus ik zoek een solide review. Mocht er niemand mee komen,
dan voel ik me toch een beetje verplicht om een update te plaatsen ;-)

Ice Cold Lemon :eek:

- "je kan problemen niet oplossen met dezelfde manier van denken hoe ze
zijn onstaan..." - albert einstein.

Bsn No Xplode Avpt & True Mass

Gisteren BSN no xplode AVPT NEW! binnengekregen.

Op de omschrijving zijn een aantal nieuwe toevoegingen aan de formule
te ontdekken. Ga morgen de proef op de som nemen. Ben zeer benieuwd.

True Mass ziet er ook lekker uit. Vanilla ice cream. Maar ben vooral
benieuwd of die 6 proteinen en BCAA's etc. voor een goed herstel zorgen
en mijn spierpijn reduceren zodat ik door kan gaan met groeien :cool:

Ik laat het einde deze week wel even weten of ik er een balans uit kan
opmaken.

groet ICECOLDLEMON :eek:

"Fantasie is belangerijker dan weten, want het weten is begrensd..." - A. Einstein

Ik heb vanmiddag een staaltje van de nog oudere cellmass geprobeerd, had dat nog altijd liggen van enkele maanden geleden.

Tegen de avond was ik eigenlijk al vergeten dat ik dat had ingenomen maar nu moet ik wel zeggen, ik kreeg een redelijke pomp van dat 1 zakje tijdens men training. Ik dacht er inééns terug aan dat ik dat had ingenomen omdat ik eigenlijk nooit echt een pomp of echte hardheid in mijn spieren ervaar omdat ik altijd laag in reps en hoog in gewicht zit. Kon er ook op bepaalde oefeningen een laatste repje uitduwen.

Kben aangenaam verrast dat dat al voelbaar was van 1x dat in te nemen.
Ik ga maar eens een pot bestellen denk ik, haha. Ben benieuwd hoe het moet voelen dat je dat spul al enkele dagen of weken neemt. :D

Laatst bewerkt:
Ik heb vanmiddag een staaltje van de nog oudere cellmass geprobeerd, had dat nog altijd liggen van enkele maanden geleden.

Tegen de avond was ik eigenlijk al vergeten dat ik dat had ingenomen maar nu moet ik wel zeggen, ik kreeg een redelijke pomp van dat 1 zakje tijdens men training. Ik dacht er inééns terug aan dat ik dat had ingenomen omdat ik eigenlijk nooit echt een pomp of echte hardheid in mijn spieren ervaar omdat ik altijd laag in reps en hoog in gewicht zit. Kon er ook op bepaalde oefeningen een laatste repje uitduwen.

Kben aangenaam verrast dat dat al voelbaar was van 1x dat in te nemen.
Ik ga maar eens een pot bestellen denk ik, haha. Ben benieuwd hoe het moet voelen dat je dat spul al enkele dagen of weken neemt. :D

Een pomp van Cellmass die je een avond van te voren in hebt genomen ?
Lijkt me sterk..

Zou je hierbij ook nog gewoon whey kunnen gebruiken?

Zou ik ook wel willen weten,

Als je whey proteine erbij gebruikt hoe zou je dat moeten doen ??

's morgens Cellmass
voor training NoExplode
na training eerst Cellmass daarna whey ofzo ?? want het moet op nuchtere maag toch ?

Of kan ik beter iets weg laten dan ?

Zou ik ook wel willen weten,

Als je whey proteine erbij gebruikt hoe zou je dat moeten doen ??

's morgens Cellmass
voor training NoExplode
na training eerst Cellmass daarna whey ofzo ?? want het moet op nuchtere maag toch ?

Of kan ik beter iets weg laten dan ?
Ik denk gewoon 15/30 min later na je cellmass de whey innemen (na training)
maar ik hoop dat er iemand is die er wel wat van weet.

Kap toch met die overpriced shizzle man. Een supplement waarbij het placebo effect pas gaat werken op een compleet nuchtere maag is zooo not done :rolleyes: besides, trainen op een lege maag ???

Er zijn zat pwo supplementen die daadwerkelijk doen wat op het etiket staat, die je niet nuchter hoeft te nemen, waarbij je strak staat van de energie en pomp, wat je ook doet. Daar valt N.O.-Werking bij in het niet ;)

Case closed.

die no-xplode hoef je ook niet op nuchtere maag te nemen, ik neem hem 45-30min na m'n meal , 30 min voor m'n training.

works just fine.

pwo verleden???

zit nu toevallig aan de crack van revolutions.

Niet zo goed als no-xplode.

Ok, fair enough. Ooit Nox Pump, SuperPump250, WTF Pump'd gehad?

Want, ook ík heb N.O.-Xplode gehad. Deze haalt het verreweg niet bij bovengenoemde supplementen.

moet je cellmass 2x per dag innemen en in welke dossisen dan ?
en elke dag 2x of alleen op trainingsdagen ?

Trainingsdagen: 2x, voor ontbijt, na trainen
Niet-Trainingsdagen: 1x, voor ontbijt

Dosering: 1 scoop

hoe zit het nu me de ''oplaadfase"" van creatine ? ook nodig by cellmass ?

NANOproxil

ik heb een vraag ivm NANOproxill
ik stack nano met cellmass maar heb de indruk dat ik vermager
ik sta op 5% vet
is nano dan een vochtafdrijver?of wat kan de oorzaak zijn dat ik gewicht verlies?

Terug
Naar boven