AndroidHealthClinic

No-xplode + creatine

Cheers

Novice
Waardering
0
Hoi !

Heb een vraagje, heb sinds kort no-xplode ben er redelijk tevreden over. maar heb er geen maatschep bij gekregen ? Mijn vraag is, hoeveel moet ik er van innemen ? Ik neem nu 2 theelepels in een vol glas water.

En heb nog een vraag ? Kan ik het gebruiken in combinatie met creatine monohydraat ?

alvast bedankt voor de hulp.

Grtz

hey cheers

geen maatschep weet je het zeker want kan ook helemaal bijna op de bodem liggen en twee theelepels is te weinig hoor kan beter 3 eetlepels worden en ja je kunt het combineren met crea mono omdat er in No-Explode heel weinig creatine inzit.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dus ipv 2 theelepels, 3 EETlepels ? en dan moet ik maar eens gaan grabbelen of de maatschep op de bodem ligt. en welke crea raad je me aan ?

in mijn pot no xplode zaten 2 scoops, mss die van jou erbij :p

ik neem voor de training no xplode in en na de training cellmass, ook van bsn omdat dit mee in de mass stack zat. heb geen ervaring met andere creatines, maar deze werkt voor mij alvast

zou je dan zo vriendelijk willen zijn om mijn scoop naar me toe te sturen ? haha! :p
hoeveel scoops pak je dan ? en hoeveel EETlepels zijn dit ongeveer ?

haha :d ik neem 2 volle afgestreken scoops no xplode met 600ml water, en na de training 1 volle scoop cell mass met 300ml water. ik denk dat 1 scoop ongeveer overeenkomt met 2 eetlepels

OK! dan ga ik vanavond weer naar de fitness, alleen neem ik dan ipv 2 theelepels 2/3 EETlepels. dat is nogal een groot verschil, haha.
Ben benieuwd. bedankt voor je reactie.

iemand nog een advies voor welke creatine ?

Je kunt het beste eerst Creatine Monohydraat proberen deze is namelijk goedkoper. Slaat dit niet goed aan dan kun je nog altijd andere proberen maar deze zullen weer wat duurder zijn.

Volgens mij zat er in een maatschep no-explode iets van 30 gram. Pak wel niet teveel in een keer want in het begin kan het best te energiek werken. Zeker als je meer als twee scheppen pakt.

Ik heb eerst 2 theelepels gebruikt maar dit is dus veel te weinig. nu eerst maar eens in die pot grabbelen of ik die maatschep vind. anders doe ik het met eetlepels. Maakt het verder nog iets uit welk merk creatine ? ik bestel altijd op body-supplies.nl en daar kan ik kiezen uit:

Creamax
CreaPure Creatine
Creatine 6000ES
Micronized Creatine

Ik heb eerst 2 theelepels gebruikt maar dit is dus veel te weinig. nu eerst maar eens in die pot grabbelen of ik die maatschep vind. anders doe ik het met eetlepels. Maakt het verder nog iets uit welk merk creatine ? ik bestel altijd op body-supplies.nl en daar kan ik kiezen uit:

Creamax
CreaPure Creatine
Creatine 6000ES
Micronized Creatine

Zelf bestel ik ook de creatine bij body-supplies. Ik pak gewoon de micronized creatine omdat die het goedkoopste is en mono is mono.

ok, thx gaan we die proberen.
Pak je het dagelijks ? en hoeveel ?

Eerst 5 dagen 20 gram per dag verdeeld in 4 keer. Dus 4 X 5 gram en het liefst samen met het eten. Daarna is 3 gram per dag voldoende. In het begin kun je vocht vast gaan houden maar hoelanger je het gebruikt hoe minder vocht je gaat vasthouden.

ok, bedankt voor het advies!

Heb de scoop gevonden, lag helemaal op de bodem. beetje onhandig.
nu meteen 2 scoops genomen. ben benieuwd zometeen :P is namelijk veel meer dan 2 theelepels. haha

Hallo,
Ik heb een vraag:ik gebruik nu een maand cellmass van BSN en het klopt dat je aan meer kracht krijgt en minder snel verzuurt maar je valt er ook van af dat heb ik gemerkt maar wat ik me afvraagd het is nu bijna op en ik heb ook andere creatine gebruikt en daarmee moest ik een aantal weken ff niet meer gebruiken en daarna kon ik het weer gebruiken is dat met cellmass ook zo of kan ik het blijven gebruiken??

mvg

Hallo,
Ik heb een vraag:ik gebruik nu een maand cellmass van BSN en het klopt dat je aan meer kracht krijgt en minder snel verzuurt maar je valt er ook van af dat heb ik gemerkt maar wat ik me afvraagd het is nu bijna op en ik heb ook andere creatine gebruikt en daarmee moest ik een aantal weken ff niet meer gebruiken en daarna kon ik het weer gebruiken is dat met cellmass ook zo of kan ik het blijven gebruiken??

mvg

Bekijk deze link en dan zie je dat ze dat wel aanbevelen omdat je er anders aan gaat wennen.

[Link niet meer beschikbaar]

Hoi piewie,

super, voor je snelle reactie.
Ik heb al verschillende site's bezocht maar deze nog niet.

bedankt

Graag gedaan.

heeft er iemand nog tips voor wat ik best samen in combinatie met n.o.-xplode
kan pakken pak ook al de pharma gainer van phd....
tips en zo welkom

Terug
Naar boven