MuscleMeat

NO-Xplode Langere tijd gebruiken!!

Illmatic

Novice
Waardering
0
Ik ben van plan om NO-xplode 2/3 maande te gaan gebruike met de nodige pauze die staat voorgeschreven ... misschien wel langer als het goed gaat.. wat vinden jullie hiervan?? mn maat heeft echt super veel gewonne hierdoor gewoon de SHIT! :D

zelf heb ik al ervaring met NO-xplode en het was gewoon alweer de SHIT !:P

nogmaals wat vinden jullie hiervan graag jullie mening!!

Je kan het prima gebruiken een langere tijd, alleen werking gaat wat naar beneden.

Je hoeft btw niet te overdrijven want no-xplode daar win je echt niet super veel mee. 3/4 kilootjes vocht de eerste 3 weken en dan houdt het wel op. De energie is leuk, de extra kracht is leuk. Het is geen AAS, en je groeit er ook amper extra van. Wat heeft die maat van je ermee gewonnen dan? Waarschijnlijk alleen maar gelul.

Wat ik me afvraag, de werking van NO2 producten berust op vaatverwijding.
In hoevere bestaat de kans dat deze verwijding permanent wordt? ?

Ander punt wat ik eigenlijk niet goed kan vinden is, in hoevere wordt je lichaamseigen vermogen om arginine om te zetten aangetast door supplementatie?

ik gebruik nu ook NO-XLODE voor mijn training enzo, ik vind het gewoon heerlijk trainen. de pump is geweldig! en mijn concentratie is ook beter.
en als je beter traint groei je toch ook beter neem ik aan??
dus je bereikt er meer mee dan alleen gelul

Wist niet dat dit soort producten de concentrie verbeterde ? ?

Je kan het prima gebruiken een langere tijd, alleen werking gaat wat naar beneden.

Je hoeft btw niet te overdrijven want no-xplode daar win je echt niet super veel mee. 3/4 kilootjes vocht de eerste 3 weken en dan houdt het wel op. De energie is leuk, de extra kracht is leuk. Het is geen AAS, en je groeit er ook amper extra van. Wat heeft die maat van je ermee gewonnen dan? Waarschijnlijk alleen maar gelul.

Vind dit juist een product dat wel werkt.
Niks niet overdreven dus.

pcies, meeste mensen die commentaar geven over de prijs geef ik gelijk, maar degene die het nog niet gebruikt hebben mogen niet oordelen :D

gewoon goed noxplode alleen prijs valt wat over te zeggen..

hmmmm overdrijven is het niet want ik heb in 2 maanden no-explode + cellmass van bsn en goede voeding uiteraard 4 kilo droge spiermassa gewonnen!!!:eek:
het enigste nadeel is echter dat ik na 1,5 maanden misselijk word van no-explode :( en je moet wel geluk hebben dat je lichaam er goed op reageerd want een m8 van mij heeft er maar 1 kilo mee gewonnen.

ik heb al veel supplementen geprobeerd zoals NOZ Full Throttle[Nutrabolics] ,SWOLE V.3 [Syntrax],V12 Turbo [SAN],Vendetta [Xtreme formulations] maar no-explode is toch echt de beste :D

neem het nu ook regelmatig voor het trainen. Gewoon 1 schepje en wordt daar helemaal hyper van.

zin in trainen is dus maximaal maar nadeel is dat je snel "vol" zit. Dus na een vaak sets lig je te banken met van die p*ssy weights :D

voor mij helpt het wel bij de concentratie iig! misschien persoonlijk, maar voor mij wel.

Supplementen werken bij Tukkers nu eenmaal anders ... :P

no explode en cellmass geeft me een erg lekker gevoel als ik de sportschool uitloop en blijvende voeldoening die me motiveerd om de volgende dag weer te gaan maar om dit nou zonder pauzes te gaan gebruiken het hele jaar door lijkt me niet erg slim denk dat ik dr dan inmuim ofzoiets van zal worden en dat me lichaam zelf geen creatine meer zal aanmaken maarja ben ook geen doktor succes

Ik ging goed op no explode maar heb qua kracht toch wel wat moeten inboeten nu ik al geruime tijd geen creatine meer gebruik. Maar komt ook mede door voedselvergiftiging die ik heb gehad, sindsdien hang ik weer tegen mn vorige grens aan te hikken.

no explode en cellmass geeft me een erg lekker gevoel als ik de sportschool uitloop en blijvende voeldoening die me motiveerd om de volgende dag weer te gaan maar om dit nou zonder pauzes te gaan gebruiken het hele jaar door lijkt me niet erg slim denk dat ik dr dan inmuim ofzoiets van zal worden en dat me lichaam zelf geen creatine meer zal aanmaken maarja ben ook geen doktor succes

Je bedoelt immuun lol... ennuh je lichaam blijft gewoon crea aanmaken als je creatine jaarrond supplementeerd!

klopt idd, dat je het niet meer zou aanmaken is allang achterhaald.

Ik ging d'r alleen onwijs veel van ruften.. echt de lakens hebben nog nooit zo bol gestaan als met die crap.

uh ja okee lol :D maare dit had ik gevonden op het internet over no explode :
""V) Kan ik NO-Xplode voor elke training gebruiken of moet ik ook rustpauzes nemen?

A) Het is aan te raden om na 8 weken van gebruik, 4 weken rust te nemen. Na verloop van tijd zal je lichaam aan de ingrediënten wennen en zal de werking minder worden. "'

dat staat ook op de pot !!!
maar ik word er na 1,5 maanden misselijk van!!
neem nu na elke pot minimaal 3 weken rust !!!
werkt ook beter bij mij !!
je moet het gewoon proberen elk lichaam reageerd er anders op !!!

en dit staat er over cellmass :
''V) Moet je ook bij CellMass om de 8 weken een pauze in lassen net zoals bij Creatine?

A) Ja, dit adviseren wij absoluut. Anders raakt je lichaam gewend aan CellMass, en worden de resultaten minder."'

Terug
Naar boven