Fitness Seller

No xplode

ultras34

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
86kg
Beste mensen,

ben net begonnen met fitness en mijn vraag is zijn er na delen als ik ''No Xplode'' gebruikt ? Dat ik alleen dat gebruikt en dan lekker ga trainen ?

gr

sommigen raken aan de scheiterij ervan en anderen slapen slecht ervan

Wat hierboven staat iig, en je kan ook gewoon de zoekfunctie gebruiken. ;)

Slecht slapen idd... pff
Als je laat traint kan je het eigenlijk beter niet innemen. Ik heb er eens bijna de hele nacht wakker van gelegen. En dat terwijl ik dacht dat ik heerlijk zou gaan slapen omdat ik doodmoe was:rolleyes:

Overigens werkt het spul bij mij echt alleen op een lege maag (met hongergevoel).
Ik koop het niet nog een keer omdat ik denk dat je beter goed gegeten kan hebben voordat je gaat trainen.

Ik merk er dan weer vrij weinig van, geen tinteling, dus geen dramatisch versnelde doorbloeding etc. Dit i.t.t. Crack.

Het nadeel van no xplode vind ik dat 't zo ongelooflijk schuimt, dan vind ik 't niet zo lekker om op te drinken. Jack3d oid, zelfs NT, heeft dat niet.

De werking van een pwo is voor een ieder anders :)

Gelukkig geen last van de schijterij of slecht slapen na het gebruik van No Xplode NT. Ik neem het in rond 17.00 uur en ga 20 min later trainen.

Merk er niet zo bijzonder veel van moet ik zeggen.

1ste x dat ik pot no-xplode had, merkte ik echt dat et werkte
vanaf 2de en 3de pot.. was het niet speciaal meer :P

Gelukkig geen last van de schijterij of slecht slapen na het gebruik van No Xplode NT. Ik neem het in rond 17.00 uur en ga 20 min later trainen.

Merk er niet zo bijzonder veel van moet ik zeggen.
Een pre-workout is dit toch?
Als je er niet veel van voelt meer doseren, als dat niet werkt dat spul niet voor je weggelegd.

Terug
Naar boven