MuscleMeat

Nog 1 week te gaan..nog steeds gyno

Bezoekers in dit topic

ramon67

Cool Novice
Lid geworden
27 aug 2014
Berichten
177
Waardering
6
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik heb last van gyno.
Nou ja..last is een groot woord.
Maar rechter tepel bevind zich een klein hard bobbeltje ter grootte van een erwt.

Heb 500 test only gedaan voor 10 weken,daarna twee weken gewacht en daar Nolva 20 mg per dag.

Trekt dit met de loop van de tijd nog wat weg?

En ja...ik wist de nadelen van AAS.
 
Ik zou nolva nog even doortrekken. Misschien een weekje op 40mg en dan nog een weekje op 20mg.
 
mijn ervaring is dat het na enkele weken vanzelf wegtrekt, iedereen is anders...
 
Is je nolva echt?
 
Ja...Daar ga ik wel vanuit.
Maar maximaal aantal weken slikken Nolva?
 
Ja dat zou triest zijn
 
Gewoon 20 mg nolva blijven slikken tot het weg is.
 
Aankomende zaterdag heb ik 3 weken Nolva erop zitten.
Heb t idee dat t iets slinkt,maar is doorslikken een optie?
 
Ik zou het sowieso op 4 weken nolva houden en nog een weekje extra kan ook geen kwaad.
 
Evt 2,5 letro erbij of proviron op 50. Nolva op 60. Is over week weg dan.

Zit met zelfde probleem.

Grt
 
Gewoon 20 mg nolva blijven slikken tot het weg is.

Inderdaad, eventueel aromasin 10mg EOD 2 weken laten meer lopen. Maar als je al zegt dat het wat lijkt af te nemen denk ik niet dat de aromasin nog nodig is.
 
Evt 2,5 letro erbij of proviron op 50. Nolva op 60. Is over week weg dan.

Zit met zelfde probleem.

Grt


Provi werkt niet tegen gyno.

Geen letro nemen, Nolva op 20mg houden, als het slinkt werkt het dus is verhogen en andere middelen onzin.
 
Provi is geen serm of ai..
Dat hele "provi anti gyno" is zwaar overrated en verouderd.
Je zet zelfs letro en provi bij elkaar in 1 zin. Letro pak je pas als verder niks helpt, provi werkt geen eens tegen gyno. Het enigste wanneer ik provi zou pakken is bij een laag libido.
 
Provi is geen serm of ai..
Dat hele "provi anti gyno" is zwaar overrated en verouderd.
Je zet zelfs letro en provi bij elkaar in 1 zin. Letro pak je pas als verder niks helpt, provi werkt geen eens tegen gyno. Het enigste wanneer ik provi zou pakken is bij een laag libido.

exactly
Je kunt gyno niet 'genezen' met proviron.

Proviron - net als Masteron - kun je wel nemen tijdens je cycle om je A:E ratio te beinvloeden om zo oestrogeen/gyno problemen te voorkomen of verminderen.
Uit de dbb wiki (http://wiki.dutchbodybuilding.com/Proviron):
Proviron heeft vier verschillende toepassingen in de bodybuildingwereld. Een eerste toepassing is het resultaat van haar structuur. Het is 5-alfa gereduceerd en niet in staat om oestrogeen te vormen, maar toch heeft het een veel hogere affiniteit voor het aromatase enzym (het enzym dat testosteron naar oestrogeen converteert) dan testosteron. Dat betekent dat wanneer het samen met testosteron (of een andere aromatiseerbare steroïde) wordt toegediend, het voorkomt dat er oestrogeen opgebouwd wordt in het lichaam, omdat het vrij krachtig bindt aan het aromatase enzym, waardoor het verhindert dat andere steroïden met dit enzym kunnen interageren en oestrogeen vormen. Mesterolon gebruik heeft dus een zeker voordeel omdat het oestrogene bijwerkingen en waterretentie kan verminderen welke optreden bij andere steroïden, en als zodanig kan het helpen om vet- en watervrije spiermassa te winnen. Er is ook gesuggereerd dat het mogelijk de oestrogeenreceptor kan 'downgraden' waardoor het dubbel zo effectief wordt in het verminderen van circulerend oestrogeen.
 
exactly
Je kunt gyno niet 'genezen' met proviron.

Proviron - net als Masteron - kun je wel nemen tijdens je cycle om je A:E ratio te beinvloeden om zo oestrogeen/gyno problemen te voorkomen of verminderen.
Uit de dbb wiki (http://wiki.dutchbodybuilding.com/Proviron):


Daar verminder je niks mee aan bestaande gyno..
Heb je nog steeds een serm nodig.
Wat dus aan de orde was bij TS.
En het werkt hij neemt alleen een serm en zijn gyno verminderd.
Onzin om dan provi te nemen laat staan iemand een zwaar middel als letro gaan aanraden.
 
Laatst bewerkt:
exactly
Je kunt gyno niet 'genezen' met proviron.

Proviron - net als Masteron - kun je wel nemen tijdens je cycle om je A:E ratio te beinvloeden om zo oestrogeen/gyno problemen te voorkomen of verminderen.
Uit de dbb wiki (http://wiki.dutchbodybuilding.com/Proviron):

Daar verminder je niks mee aan bestaande gyno..
Heb je nog steeds een serm nodig.
Wat dus aan de orde was bij TS.
En het werkt hij neemt alleen een serm en zijn gyno verminderd.
Onzin om dan provi te nemen laat staan iemand een zwaar middel als letro gaan aanraden.

precies, wat ik ook al zei
 
Back
Naar boven