Fitness Seller

Nog een filmpje van Saddam

Leip zn strot is ook nog open en barbaars?
Kinderen van 6 jaar die dood op straat liggen door mosterdgas dat is barbaars.
Dit is gerechtigheid we moeten toch respect hebben voor het geloof van een andere cultuur?
Dan ook maar voor het rechtssysteem!

• Topic Starter Topic Starter
Ja, maar het een roept het ander op en zolang de wereld er maar mee geconfronteerd wordt, verdwijnt het dus ook niet uit ons levensbeeld.

Ja, maar het een roept het ander op en zolang de wereld er maar mee geconfronteerd wordt, verdwijnt het dus ook niet uit ons levensbeeld.

Dat is nou juist de bedoeling.
Althans van de Amerikanen ik denk dat dit een grotere overwinning voor ze dan dat Irak hier een verlies aan heeft.

Tsja, ziet er niet fris uit, maar we weten iig zeker dat ie dood is, krijgen we daar geen discussie meer over.

:eek: was dat nou zn ademsappel??? hebben ze m de keel afgeneden naderhand ofzo?

Dat apparaat van Saw3, waar die n*ger op het laatst in zit. Dat zou toch meer iets zijn voor Saddam....niet?

Ik neem aan dat door de val het koord z'n hals openschuurt en tegelijkertijd de nekwervel achter het koord naar voren (binnen) drukt en je daardoor een opening forceert.

heb gisteren nog een kerel z'n pik zien afsnijden (thx for that DBC) dus dit doet me weinig. Hij is dood dus...

'schokkende' beelden, kan nu werkelijk niemand die camera fatsoenlijk vasthouden :scratch:

Ik neem aan dat door de val het koord z'n hals openschuurt en tegelijkertijd de nekwervel achter het koord naar voren (binnen) drukt en je daardoor een opening forceert.

Das Stimmt

Heb ook wel filmpjes gezien van ophangingen waarbij de persoon iets te zwaar was.
Die werd ook gelijk onthoofd:D

ogrish zeker, zieke shit - kan ik dus echt niet naar kijken

Hebben jullie nou ook niet, door al die films tegenwoordig.. Dat dit je NIKS meer doet?

( Ja, dit is echt en films zijn nep.. Voor de slimbo's )

LiveLeak.com - Redefining the Media

Bij zoeken gewoon ff speuren naar beheading ;)
Je moet even zoeken naar de onthoofding van die Tsjetsjeen en zet je geluid goed hard:D
Die filmpjes doen mij helemaal niks moet ik eerlijk toegeven.
Waar het aan ligt weet ik niet, maar ikzelf zou dat nooit kunnen doen bij een ander.
Misschien interesse of omdat het ver van je bed staat je er veel over hoort en het nu kan zien.

ik ga mooi niet kijken ...

LiveLeak.com - Redefining the Media

Bij zoeken gewoon ff speuren naar beheading ;)
Je moet even zoeken naar de onthoofding van die Tsjetsjeen en zet je geluid goed hard:D
Die filmpjes doen mij helemaal niks moet ik eerlijk toegeven.
Waar het aan ligt weet ik niet, maar ikzelf zou dat nooit kunnen doen bij een ander.
Misschien interesse of omdat het ver van je bed staat je er veel over hoort en het nu kan zien.

damn zo'n guillotine is handig zeg :thumbup:

Terug
Naar boven