Fitness Seller

Nog een filmpje van Saddam

Hij is wel lkkr lenig in zn nek :P

en dan die achterlijke geensTers met hun commentaar er op :rolleyes:

ik hoopte dat ie eruit sprong en kiekeboe ging roepen :(

• Topic Starter Topic Starter
Laat die link effe staan van Robins, zit op m'n werk nu, maar wil weleens zien waar echte barbaren toe in staat zijn.

Ik heb die filmpjes op ogrish al meerder malen gezien.... In het begin maakte het me misselijk, nu niet meer

Nu windt het je op? :D (J/K)

Ik vind zelf dat in dit geval er een uitzondering gemaakt mag worden (het filmen van het lijk van sadam) om de conspiracy nuttcases de mond te snoeren.

Ze hadden zijn derde beentje eraf moeten snijden en daarna door dat slachthuis in saw laten lopen en alles zelf mee laten maken :D en daarna in dat apparaat van die n*ger zetten, maar zonder die nekshit...

Hou je hem daarna 4 weken lang in leven door infuus etc, en dan doe je et opnieuw... Dit herhala je dan 200 x :D Whoei

Vind het prima, weten toekomstige dictators meteen hoe ze eindigen. Vind het trouwens helemaal niet grof, de nek is gebroken wat wijst op een snelle en pijnloze dood (wurging bij ophanging is wel pijnlijk en langdurig). De wonde komt waarschijnlijk door de breuk en de schok. Deze doodstraf was nodig om de slachtoffers gerust te stellen en het scheelt de samenleving een pak geld. Zowel in leven houden als dood door injectie was veel duurder geweest, en dat verdiende hij niet. Aan de tegenstanders van de doodstraf: de Irakezen bepalen hun eigen beleid nu en dat moeten we aanvaarden, en geef eens één goede reden waarom die man verdiende om in leven te blijven?

LiveLeak.com - Redefining the Media

Bij zoeken gewoon ff speuren naar beheading ;)
Je moet even zoeken naar de onthoofding van die Tsjetsjeen en zet je geluid goed hard:D
Die filmpjes doen mij helemaal niks moet ik eerlijk toegeven.
Waar het aan ligt weet ik niet, maar ikzelf zou dat nooit kunnen doen bij een ander.
Misschien interesse of omdat het ver van je bed staat je er veel over hoort en het nu kan zien.

Inlevingsgevoel, rechtvaardigheidsgevoel, geloof, respect voor het leven, en liefde voor je medemens.
Als je dit hoog in je vaandel had staan, dan had het jou ook wat gedaan..

ik ga niet eens kijken.. het is mooi dat 'ie dood is.
nu snel vergeten en doorgaan ermee en niet verder ouwehoeren over een dode man.

dat filmpje van die pik af snijden heb ik trouwens gelukkig ook niet gezien:)

Tegenstrijdige reacties in dit topic van een persoon die andere leden aanwijst als internethelden die geen respect hebben voor hun medemens.

De meeste die onthoofd werden hadden wel degelijk wat op hun kerfstok.
De filmpjes van de Amerikanen en Engelsen die ik heb gezien slaan natuurlijk nergens op.
Maar als je een bericht hoort waarin vermeld word dat meneer Bigley is onthoofd en je kunt het filmpje zien dan wil je denk ik 9 van de 10x kijken of het echt zo is en hoe dat gaat.
Jij noemt het geen respect voor de medemens ik noem het "interesse" en niet omdat ik er op kick, maar meer omdat ik 3/4 van de dingen niet geloof omdat het opgedikt is.

Terug
Naar boven