Dat is ook niet kern van mijn opmerking. Waar het mij om gaat is dat je in sommige topics nogal wat commentaar hebt op bepaalde leden. Deze leden zouden volgens jou internethelden zijn die geen respect voor de medemens hebben. Dergelijke opmerkingen vind ik niet passen bij iemand die naar eigen zeggen zonder enige emotie onthoofdingsfilmpjes kijkt.De meeste die onthoofd werden hadden wel degelijk wat op hun kerfstok.
De filmpjes van de Amerikanen en Engelsen die ik heb gezien slaan natuurlijk nergens op.
Maar als je een bericht hoort waarin vermeld word dat meneer Bigley is onthoofd en je kunt het filmpje zien dan wil je denk ik 9 van de 10x kijken of het echt zo is en hoe dat gaat.
Jij noemt het geen respect voor de medemens ik noem het "interesse" en niet omdat ik er op kick, maar meer omdat ik 3/4 van de dingen niet geloof omdat het opgedikt is.
Ik ben de laatste die zegt dat je je al het leed van de wereld persoonlijk moet aantrekken. Maar dan moet je ook niet vooraan willen staan om mensen disrespectvol te noemen wanneer zij het lot van de medemens niet volledig aan zichzelf toeschrijven.