Fitness Seller

nog enig advies?

Locutar1978

Novice
Waardering
0
Een paar weken geleden had ik reeds wat advies gekregen over mijn voedingsschema. Ik heb dit van harte genomen en aangepast. Ik zat inderdaad in starvationmode met 2600 kcal gemiddeld per dag. Ik zit nu tussen de 3200-3600. Ik zal hieronder neerzetten wat ik zoal eet:

06.00 granny en/of grapefruit
06.30 100 gr bambix/50gr whey/50gr rozijnen/100gr sojamelk + water

09.00 6 eieren waarvan 1 met dooier en 6x volkoren knäckerbröd

11.30 100gr kipfilet/kabeljauw/50gr rijst/volkorenpasta en komkommer

14.00 100gr tonijn in water/sla/tomaat/bleekselderij

16.30 100gr kipfilet/kabeljauw/100 gr rijst/3x ananasring

18.00 vloeibare BCAA
18.30 training (2x muay thai/2x KT + cardio sessie)

19.30 (eventueel na KT maltodextrose) (eventueel na cardio een banaan)

21.00 100 gr eiermie met 50gr kipfilet/3 x ananasring
21.30 250gr magere kwark + 50 gr whey

Mijn vetpercentage heb ik laten opmeten met een vijfpuntsmeting (biceps/triceps/buik/rug/taille) en was hoog (24.7) voor iemand van 117kg/2 meter. Maar goed, ik heb nu iets om naar toe te werken. Aim is eerst onder de 20 zien te komen, daarna richting de 15% qua BF. Met mijn gewicht zal dat waarschijnlijk eerst rond de 110kg uitkomen, daarna rond de 102kg. Nu heb ik nog een aantal vragen.

Er zat veel vet op mijn rug i.v.t. de andere lichaamsdelen. Ik weet dat behalve een erfelijke component ook nog andere zaken een rol spelen bij vetopslag. Weet iemand daar iets van?

Moet ik na mijn eerste target eventjes weer focussen op KT om daarna weer verder te gaan of kun je ook gewoon achter elkaar door bezig gaan met vetverbranding?

Is er een trainingschema dat balans bied tussen enerzijds kracht; anderzijds meer conditie/explosiviteit/vetverbranding of zijn dit allemaal zaken die apart van elkaar getraind moeten worden?

Alvast bedankt voor de adviezen! :)

• Topic Starter Topic Starter
Een paar weken geleden had ik reeds wat advies gekregen over mijn voedingsschema. Ik heb dit van harte genomen en aangepast. Ik zat inderdaad in starvationmode met 2600 kcal gemiddeld per dag. Ik zit nu tussen de 3200-3600. Ik zal hieronder neerzetten wat ik zoal eet:

06.00 granny en/of grapefruit
06.30 100 gr bambix/50gr whey/50gr rozijnen/100gr sojamelk + water

09.00 6 eieren waarvan 1 met dooier en 6x volkoren knäckerbröd

11.30 100gr kipfilet/kabeljauw/50gr rijst/volkorenpasta en komkommer

14.00 100gr tonijn in water/sla/tomaat/bleekselderij

16.30 100gr kipfilet/kabeljauw/100 gr rijst/3x ananasring

18.00 vloeibare BCAA
18.30 training (2x muay thai/2x KT + cardio sessie)

19.30 (eventueel na KT maltodextrose) (eventueel na cardio een banaan)

21.00 100 gr eiermie met 50gr kipfilet/3 x ananasring
21.30 250gr magere kwark + 50 gr whey

Mijn vetpercentage heb ik laten opmeten met een vijfpuntsmeting (biceps/triceps/buik/rug/taille) en was hoog (24.7) voor iemand van 117kg/2 meter. Maar goed, ik heb nu iets om naar toe te werken. Aim is eerst onder de 20 zien te komen, daarna richting de 15% qua BF. Met mijn gewicht zal dat waarschijnlijk eerst rond de 110kg uitkomen, daarna rond de 102kg. Nu heb ik nog een aantal vragen.

Er zat veel vet op mijn rug i.v.t. de andere lichaamsdelen. Ik weet dat behalve een erfelijke component ook nog andere zaken een rol spelen bij vetopslag. Weet iemand daar iets van?

Moet ik na mijn eerste target eventjes weer focussen op KT om daarna weer verder te gaan of kun je ook gewoon achter elkaar door bezig gaan met vetverbranding?

Is er een trainingschema dat balans biedt (natuurlijk) tussen enerzijds kracht; anderzijds meer conditie/explosiviteit/vetverbranding of zijn dit allemaal zaken die apart van elkaar getraind moeten worden?

Alvast bedankt voor de adviezen! :)

spelling ftw

Zo ver ik weet is alleen alcahol een stof die er voor kan zorgen dat je meer vet krijgt rond je borst en buik.
En denk eerlijk gezegt dat het aantal eiwitjes die je binnen krijgt iets aan de hoge kant is.
Precies goed is vaak beter als te veel.

Is bodypump niet iets voor je?
(=explosief/conditie/vetverbranding)

Terug
Naar boven