XXL Nutrition

nog iets bijnemen tijdens de kuur

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Yo
Men kameraad is nu bezig met een kuur 8 weken 200 mg deca( wat ik te weinig vond ) en 6 weken winstroltabs 50 mg elke dag.
Hij zit nu in week 5 van de deca en week 2 van de Winstrol .
Nu heb ik van Dutch gehoord dat hij normaal toch al veel zou moeten aangekomen zijn.
Maar dat is niet zo , en ik vind tot nu toe zijn resultaten ook wat tegenvallen .
Zal dus wel aan de te lage doses deca liggen .
Hij is tot nu toe nog maar 4 kg bijgekomen .
Niet zo goed dus en hij vreet zoals een beest.
Zou hij bvb nog iets aan zijn kuur kunnen toevoegen zodat hij alsnog een goed resultaat kan neerzetten ?
Of moet hij nog wat geduld hebben ?

Komt ervan als men dit soort kuurtjes doet. Van winny moet je geen kilo's verwachten, deca werkt veel beter met test.

Maar ik vind het altijd jammer als men tijdens de kuur ineens spullen gaat bijkopen, onprofessioneel en voegt vaak weinig toe.

Nu in dit geval zou ik dringend zeggen: gooi die hele winny eruit en bewaar dat dure, kwaliteitspul voor kuurtjes waarbij het echt nut heeft. Of hij kan de 2 weken na de injects deca nog wat winny zetten.

Maar voor nu zou ik eod test prop zetten. Waarom prop? Omdat hij al te lang bezig is met de deca en dus beter direct een snel werkende test gaat gebruiken zodat hij daar niet op hoeft te wachten.

Oh en dit geldt overigens alleen als het spul echt is. En je kan wel meer geduld hebben en wachten op meer winst, maar een goede kuur zal het nooit worden.

had ie beter deca/dbol kunnen doen. dan knallen de kilo,s er wel bij.

Laatst bewerkt:
5 Weken en 4kg gewonnen? Dat is niet verkeerd als dat allemaal spiermassa zou zijn.

Persoonlijk vind ik het geen goed idee om halverwege je kuur alles om te gooien, en dingen erbij te gaan pakken. Maak je kuur af, kuur goed na, verdiep je in de materie en doe het volgende beter zou mijn advies zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ja.
Ik weet het.
Ik had hem ook gezegd om beter bvb 400mg deca te nemen samen met Winstrol.
maar hij had een budget waar hij niet over wou gaan.
Zodus .
Volgende keer zal hij het verstand wel hebben gekregen om naar wat raad te luisteren zeker .

MrJ zei:
5 Weken en 4kg gewonnen? Dat is niet verkeerd als dat allemaal spiermassa zou zijn.

Persoonlijk vind ik het geen goed idee om halverwege je kuur alles om te gooien, en dingen erbij te gaan pakken. Maak je kuur af, kuur goed na, verdiep je in de materie en doe het volgende beter zou mijn advies zijn.

Ik vind 4 kg in 5 weken niet zoveel, als hij volgens Mixer, vreet als een beest.
Als je echt goed eet, krijg je die 4 kg wel van eten alleen. Resultaat van de
kuur is straks als ie klaar is nul,nul. Ik zou zeggen blijf zo doorgaan met eten! (als dat wel goed in elkaar zit overigens...)

Roy zei:
Ik vind 4 kg in 5 weken niet zoveel, als hij volgens Mixer, vreet als een beest.
Als je echt goed eet, krijg je die 4 kg wel van eten alleen. Resultaat van de
kuur is straks als ie klaar is nul,nul. Ik zou zeggen blijf zo doorgaan met eten! (als dat wel goed in elkaar zit overigens...)

4kg spiermassa in 5 weken door alleen maar te eten? Tell me! :)

hangt er dus echt vanaf of het water is van de deca of echt "gebouwde" blijvende spiermassa

Dan is het idd nog redelijk goed, maar ik denk eerder dat het grotendeels vocht en een deel vet is.

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor.
Zijn vet % is zelfs een beetje gedaald.
Ik zie wel dat hij wat meer gespierder aan het worden is hoor .
Maar zoals ik al zeg ik vind 4 kg in 5 weken ook wel wat weinig .

als dit z'n eerste kuur is zouden de resultaten stukken beter moeten zijn ook met 200mg deca

Ik doe ook alleen een deca only van 200 mg per week zit nu in eind week 4 en ik merk helemaal niets, alleen dat ik pukkels op me kop en benen krijg. ??? ???

wacht gewoon tot het einde van de kuur, blijf ervoor gaan zowel in training als voeding. Een superkuur word het toch niet, daarvoor is de dossering te laag en zou er test bijmoeten. Ik heb dit echt al vaker gezien hoor die deca only kuren met 200 mg en ik heb nog NOOIT iemand er positief over horen praten. (op enkelen na die het nooit in praktijk geprobeerd hebben)

Mixer zei:
Nee hoor.
Zijn vet % is zelfs een beetje gedaald.
Ik zie wel dat hij wat meer gespierder aan het worden is hoor .
Maar zoals ik al zeg ik vind 4 kg in 5 weken ook wel wat weinig .
Gedaald? lol! dat betekend dus dat hij nu op een calorisch deficiet zit. Of tenminste een aanzienlijk lage overschot om te groeien. Vind je het gek dat hij zo slecht progressie maakt.

Vraag eens naar het voedingsschema9/10 is dat toch meestal
slecht.

Terug
Naar boven