AndroidHealthClinic

Nieuws Nog meer geld voor antiliaans tuig.

Kan je gewoon niks mee met deze mensen, weet niet hoe het komt maar het bewijs liegt er niet om.
Naar mijn mening Europa op slot en proberen te redden wat er te redden valt.

Antilliaanse jongeren zijn vaker misdadig, hebben geen baan en maken de school niet af.

en nu de oorzaak:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leerplicht#Nederlandse_Antillen
Nederlandse Antillen

In tegenstelling tot Suriname, heeft de Nederlandse koloniale overheid op de Nederlandse Antillen nooit een leerplicht ingesteld. Dit is tevens een verklaring voor de zwakke positie van het Nederlands en de sterke positie van de volkstalen Papiaments en Engels op de eilanden.

maw: Nederland is dus zelf de oorzaak van de hedendaagse overlast

Uitkeringen beperken in de tijd is wel een optie ja. Maar zij die hardnekkig werkloos blijven komen op een gegeven moment dan wel helemaal zonder geld te zitten, en wat gaan ze dan doen? Stelen? Een bank overvallen?

BigT ik begin meer en meer met jouw overeen te komen man, en ik die dacht dat je zo een sterotype rechts figuur was.

Het probleem valt idd niet op te lossen met zulke simpele maatregelen, trouwens wat kan die hun uitkering schelen? Ik ken een paar marokanen die 600 euro per nacht verdienen, die gaan ineens braaf worden zonder uitkering ja...

Hoeveel van die 9 miljoen zal er daadwerkelijk effectief gebruikt worden, denken jullie?

Ach, misschien een simpele oplossing, los van etniciteit ... je pleegt een misdaad, dan wordt er een chip in je geplant. Bega je dan weer een misdaad, dan ***boem*** ...verdient de begrafenisindustrie er ook nog wat aan .....

PS. deze reactie is niet heel serieus bedoeld, maar ik kan begrijpen dat mensen dit soort dingen gaan bedenken na minder leuke ervaringen met ons rechtsstelsel en hun bescherming naar de criminele mens binnen onze samenleving ....

Grtz,

Aad ~ Doix

Ach, misschien een simpele oplossing, los van etniciteit ... je pleegt een misdaad, dan wordt er een chip in je geplant. Bega je dan weer een misdaad, dan ***boem*** ...verdient de begrafenisindustrie er ook nog wat aan .....

PS. deze reactie is niet heel serieus bedoeld, maar ik kan begrijpen dat mensen dit soort dingen gaan bedenken na minder leuke ervaringen met ons rechtsstelsel en hun bescherming naar de criminele mens binnen onze samenleving ....

Grtz,

Aad ~ Doix

Haha, ok man.

Grtz,

Thomas ~ Thomastog.

:roflol:

Zijn wel dure kogels dan, zeker van goud als dat 9 miljoen moet kosten.

:d

Laatst bewerkt:
De helft komt van het kabinet, de andere helft van de 22 betrokken gemeenten.

De helft komt van de bevolking, de andere helft van de bevolking.

Geld aftroggelen van de bevolking is duidelijk idioot. Als mensen wegen gebouwd willen zien, dat ze dan maar hun eigen wegen bouwen.

Geld aftroggelen van de bevolking is duidelijk idioot. Als mensen wegen gebouwd willen zien, dat ze dan maar hun eigen wegen bouwen.

Het gaat om dit soort nietszeggende ''oplossingen''. Er wordt weer belastinggeld aan besteed, dat beter besteed kan worden.

Hoe het probleem ook opgelost zal worden, het zal zowiezo wel geld kosten.

Persoonlijk vind ik maatregelen die voor de veiligheid van een samenvleving moeten zorgen zeer goed besteed geld.

Het ligt er gewoon aan op wat voor manier. Obviously zal niemand er problemen mee hebben dat er geld gebruikt wordt voor de veiligheid. Het is alleen heel jammer dat een groot deel van het geld nutteloos besteed wordt.

Terug
Naar boven