- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
+ een berg.
Walgelijk dit. Geef dat geld liever aan mensen die helemaal niks meer hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je kan dit natuurlijk meteen afkraken... maar als je serieus genomen wil worden moet je dan wel met een uitvoerbaar alternatief komen. Niets doen is iig geen optie, dan worden ze nog erger en kosten ze op termijn meer.
ik lijk wel een antilliaan
dan ga je gewoon op je gat zitten nietsen totdat ze je zat zijn

Je kan dit natuurlijk meteen afkraken... maar als je serieus genomen wil worden moet je dan wel met een uitvoerbaar alternatief komen. Niets doen is iig geen optie, dan worden ze nog erger en kosten ze op termijn meer.
Die ignorant pricks in den haag weten niet eens wat streetlife is. Ze denken elk probleem in termen van geld op te lossen, daar gaat het al fout.
Het feit dat de dienstplicht is afgeschaft is een grote fout gebleken, om nog maar te zwijgen over alle buurthuizen die dicht moesten omdat die nono's in den haag de geldkraan hebben dichtgedraaid.
in België wordt veel geld aan cultuur uitgegeven, maar in Holland is dat hopeloos naar de klote geholpen. Dit probleem hoefde niet te bestaan, laat staan de problematiek rond marrokanen.
Goed antwoord.
Er is maar 1 manier om dit met geld op te lossen, en dat is elke maand geld storten als ze zich gedragen... mochten ze willen, maar dan nog denk ik dat ze na een poosje de gangster weer gaan uit hangen, die gasten kunnen niks, hebben niks, en moeten toch actief blijven, het is ook een soort van verveling en het zit in hun aard, zelfde met Marokkanen, eens een dief, altijd een dief, die gasten hebben niets om voor te leven, behalve het leven van een ander zuur maken en zwaar tegen de normen en waarden van dit land in gaan, ze voelen zich in een hokje gestopt en gaan zich hier tegen verzetten.
1 oplossing dus, dienstplicht.
Ik kan dit niet goed of afkeuren want ik weet niet wat er met het geld gaat gedaan worden, en zelf als ik dat zou weten dan zou ik nog niet meteen kunnen zeggen of het een goed plan is. In elk geval heb je repressie en preventie, en dit gaat over preventie. Daar moet je sowieso in investeren, het gaat niet op om alleen repressie te gebruiken, daar los je op lange termijn het probleem niet mee op.Keur jij het goed dan?
Een alternatief is al het klote volk weer lekker naar hun eigen land te sturen.
Tegen de normale buitenlanders heb ik helemaal niets, die zijn van harte welkom. Niet dat jullie gelijkw eer denken racist etc..
Uitkeringen beperken in de tijd is wel een optie ja. Maar zij die hardnekkig werkloos blijven komen op een gegeven moment dan wel helemaal zonder geld te zitten, en wat gaan ze dan doen? Stelen? Een bank overvallen?
Uitkeringen beperken in de tijd is wel een optie ja. Maar zij die hardnekkig werkloos blijven komen op een gegeven moment dan wel helemaal zonder geld te zitten, en wat gaan ze dan doen? Stelen? Een bank overvallen?
een linkse aanpak effectiever?ja dat zien we met al die draaideur criminelen..
Bovendien komen er soms oplossingen uit onverwachte hoek:
http://mindblog.dericbownds.net/2009...-violence.html

Ik denk dat voor sommige gevallen het op te lossen is, maar andere helaas hopeloos zijn.Feitelijk zeg je hiermee dat het probleem niet op te lossen is. Eerlijk gezegd denk ik ook dat dit het geval is. Helaas....
een linkse aanpak effectiever?ja dat zien we met al die draaideur criminelen..