Fitness Seller

Nog steeds afwijking op schijven van helisport?

wauter

Ripped Bodybuilder
Waardering
1.580
misschien gewoon ff bellen en vragen of ze voor je wegen. en als je het echt zeker wilt weten dan zou ik gewoon even langs gaan en wegen. of eerst een proef setje bestellen

Ik heb de schijven van helisports sinds een paar maanden. Heb er net een paar voor je gewogen en er zit helaas verschil tussen, tot wel 500g in sommige gevallen. Ook is de diameter maar 43 cm. Ik raad je de schijven van fitness seller aan. Baal best wel van mijn aankoop bij helisports.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de schijven van helisports sinds een paar maanden. Heb er net een paar voor je gewogen en er zit helaas verschil tussen, tot wel 500g in sommige gevallen. Ook is de diameter maar 43 cm. Ik raad je de schijven van fitness seller aan. Baal best wel van mijn aankoop bij helisports.

500g valt nog relatief mee, in het verleden ging het over een paar kg.

Ik heb de schijven voor je nagewogen varieert van circa -200 tot +300 gram t.o.v. de aangegeven gewichten. Valt wel mee dus.

Ga er maar vanuit dat voor die prijs er nog altijd grote afwijkingen zijn.

Paar jaar terug trainde ik altijd met helisports plates. Thuis bankte ik 8*100 maar als ik bij vrienden ging trainen werd ik bijna gecrushed onder 3*100 :D

Moet nog lachen als ik eraan terugdenk (toen niet, kk balen).

Beter koop je meteen goed spul tweedehands.

helisport ben ik niet zo voorstander van heb al meer slechte verhalen gehoord van me maten:o:o

• Topic Starter Topic Starter
Ga er maar vanuit dat voor die prijs er nog altijd grote afwijkingen zijn.

Paar jaar terug trainde ik altijd met helisports plates. Thuis bankte ik 8*100 maar als ik bij vrienden ging trainen werd ik bijna gecrushed onder 3*100 :D

Moet nog lachen als ik eraan terugdenk (toen niet, kk balen).

Beter koop je meteen goed spul tweedehands.

Van 8x100 naar 3x100 moet je niet aan de schijven verwijten hoor, mijn laatste bestelling was vrij in orde.

Na al die berichten hier toch ook maar eens mijn rubberen olympische schijven gewogen die ik een jaar of 3 geleden bij Helisports heb gekocht. Niet verder vertellen hoor, maar de schijven van 20 kg wegen allemaal exact 20,1 kg. Als Helisports daar achter komt moet ik misschien alsnog bij gaan betalen!

Terug
Naar boven