MuscleMeat

nog steeds ongelofelijke pijn aan de onderrug

Anoniem1995

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb tijdje geleden een topic gepost waarin ik had uitgelegd dat mijn onderrug pijn deed, en ik kreeg als tip buikspieroefeningen te doen. Nou is het zo dat ik buikspier oefeningen nu genoeg doe, en het wordt alleen maar erger en erger.

Ik kom net terug van een krachtsessie, en heb moeten stoppen omdat mijn onderrug te veel pijn deed, terwijl ik schoduers en triceps aan het trainen was! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik ben heel bang dat ik moet stoppen met krachttraining, omdat ik anders mijn hele rug naar de klote help.

Heeft iemand tips? Want ik kan niet meer recht staan

Laatst bewerkt:
Fysio!

• Topic Starter Topic Starter
Jep, heb vandaag een fysio gebeld. Alleen ben bang te horen dat ik moet stoppen

Doe je ook je zijbuikspieren?

Het kan zijn dat je spieren nog te kort zijn. Ze zijn nog niet uitgegroeit.
Jouw lichaam is zegmaar langer dan je spieren en dan gaat het rekken. Dit had ik ook.

Klas effe je vorig topic..

Krachttraining verstevigd normaal de (onder)rug, maar de uitvoering moet wel goed gedaan worden!
Weet je zeker dat je een goede houding hebt bij het trainen van de rug?

Je weet niet zeker of je moet stoppen met KT he.. Dus ga je daar alvast nog geen zorgen in maken.
Met zo'n korte omschrijving van je probleem kunnen we wel moeilijk advies geven maar ik denk dat een fysiobezoek niet uitgesloten is.

Zowiezo ff geen krachttraining als het daardoor erger wordt. Laat alles herstellen daar en ga deze week eens naar een fysio.

Terug
Naar boven