Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vroeg mij af omdat ik toch veel verschillende berichten lees en daarmee wel weet wat er op dit forum speelt...
Of dit wel echt bevat wat erin hoort te zitten, op de test en diana ga ik zelf erg goed.
Alvast bedankt voor de moeite!
sorry, je hebt helemaal gelijk en geen humor. OT: je gear is sws legit van ig, ziet er hetzelfde uit als mijn potje stanozolol van ig. weet niet of er werkzame stof in zit, heb geen ervaring met die tamofixen.
sorry, je hebt helemaal gelijk en geen humor. OT: je gear is sws legit van ig, ziet er hetzelfde uit als mijn potje stanozolol van ig. weet niet of er werkzame stof in zit, heb geen ervaring met die tamofixen.
Ik heb geen tijd voor domme en grappige reacties helaas. Aangezien ik hier een paar grapjassen tegenkom blijkbaar op het forum. De bron van mij is real dus betwijfel ook of het een echt product is, alleen krijg erg veel haaruitval van clomid dus wou zeker weten dat het nolva is. Het is namelijk een vrij nieuw merk en er zijn echt nog geen namaak van..
Ik heb geen tijd voor domme en grappige reacties helaas. Aangezien ik hier een paar grapjassen tegenkom blijkbaar op het forum. De bron van mij is real dus betwijfel ook of het een echt product is, alleen krijg erg veel haaruitval van clomid dus wou zeker weten dat het nolva is. Het is namelijk een vrij nieuw merk en er zijn echt nog geen namaak van..
Ik pakte 9 kilo met 50 mg winny 6 weken en 2 weken 60mg. Dus als jullie zegge dat jullie niet aankomen op al die ml's die jullie injecteren waarvan misschien lichtelijk ondergedoseerd is??
En ik zat rond 5500 kcal
Maar kwam geen vet aan terwijl ik normaal vet wordt. Maar groeide als een gek op alleen winstrol tabs?? Terwijl velen zeggen oo dat is homo spul dat levert niks op.