Fitness Seller

Nolva Iron Genetics

Maiso

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
image.jpeg
Ik vroeg mij af omdat ik toch veel verschillende berichten lees en daarmee wel weet wat er op dit forum speelt...
Of dit wel echt bevat wat erin hoort te zitten, op de test en diana ga ik zelf erg goed.
Alvast bedankt voor de moeite!

Had dezelfde, ziet er real uit. Merkte zelf pijn in gewrichten ed toen ik 10 mg ed nam voor 10 dagen. (oestro side?)

Plaats ook een paar fotos van de tabs, en wat meer van het potje mag ook wel. Dan kunnen we beter een oordeel trekken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen tijd voor domme en grappige reacties helaas. Aangezien ik hier een paar grapjassen tegenkom blijkbaar op het forum. De bron van mij is real dus betwijfel ook of het een echt product is, alleen krijg erg veel haaruitval van clomid dus wou zeker weten dat het nolva is. Het is namelijk een vrij nieuw merk en er zijn echt nog geen namaak van..

Ik heb geen tijd voor domme en grappige reacties helaas. Aangezien ik hier een paar grapjassen tegenkom blijkbaar op het forum. De bron van mij is real dus betwijfel ook of het een echt product is, alleen krijg erg veel haaruitval van clomid dus wou zeker weten dat het nolva is. Het is namelijk een vrij nieuw merk en er zijn echt nog geen namaak van..

Ik pakte 9 kilo met 50 mg winny 6 weken en 2 weken 60mg. Dus als jullie zegge dat jullie niet aankomen op al die ml's die jullie injecteren waarvan misschien lichtelijk ondergedoseerd is??

En ik zat rond 5500 kcal
Maar kwam geen vet aan terwijl ik normaal vet wordt. Maar groeide als een gek op alleen winstrol tabs?? Terwijl velen zeggen oo dat is homo spul dat levert niks op.

Beetje ironisch.

Terug
Naar boven