XXL Nutrition

Malay Tiger, troep of echt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GroundZero

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
19%
Hi,

ik wil na 2 kuren van Mutant Gear eigenlijk eens wat anders proberen omdat het bij mij persoonlijk niet 100% aanslaat, even kort door de bocht. Iedereen reageert anders op elk merk dus ik wou Malay Tiger proberen. Echter lees en hoor ik van de ene persoon dat het spul super geweldig is, en de ander zegt dat het de grootste fake rotzooi is die er te koop is.

Ik wil de volgende twee injectables kopen:

t-400.jpg trenol.jpg

Hebben jullie toevallig ervaring met dit merk de laatste tijd? dus geen 2 of 3 jaar geleden maar recentelijk? Ik had Boldenone, Trenbolone E en Testosteron E van Mutant Gear. Het werkte, maar ondanks een goed eet en slaap patroon en training heb ik niet het gevoel dat ik het maximale er uit heb kunnen halen omdat de gear gewoon zwaar onder gedoseerd was.

Ik hoop dat iemand van jullie ervaring heeft met MT en het liefst een van deze twee injectables, en dat je mij wat meer kan vertellen over jouw ervaring(en) met dit product.

Als oral wil ik het volgende nog erbij nemen: Oxcyndrol.

Greets

t-400.jpg

trenol.jpg

Nee je moet gewoon 4k aan voeding naar binnen werken dan zul je zien wat er gebeurt, 2600 is voor wijven man. Dat zijn 2,5 maaltijd

Ik pakte 9 kilo met 50 mg winny 6 weken en 2 weken 60mg. Dus als jullie zegge dat jullie niet aankomen op al die ml's die jullie injecteren waarvan misschien lichtelijk ondergedoseerd is??

En ik zat rond 5500 kcal
Maar kwam geen vet aan terwijl ik normaal vet wordt. Maar groeide als een gek op alleen winstrol tabs?? Terwijl velen zeggen oo dat is homo spul dat levert niks op.

Nee je moet gewoon 4k aan voeding naar binnen werken dan zul je zien wat er gebeurt, 2600 is voor wijven man. Dat zijn 2,5 maaltijd

werd er vetter van dus wilde niet meer eten, zat een tijdje op 3000kcal maar na een paar weken terug naar 2600kcal gegaan.

Red010 als ik het vragen mag stuur me eens je voedingsschema via pb kan ff kijken

ik denk dat het je training is.... ik zou iemand zoeken die je wekelijks ofzo ff een goeie training geeft... zo dat je leert hoe een training hoort...

Allebij en welke je tijdens welke kuur gebruikte en liefst ff doseringen en merk erbij vermeldden ;)

werd er vetter van dus wilde niet meer eten, zat een tijdje op 3000kcal maar na een paar weken terug naar 2600kcal gegaan.

Misschien was je oestrogeen te hoog in je kuur waardoor je te gemakkelijk vet bijkwam? Heb ik zelf ook eens gehad na 6-7 weken test only. Vandaar dat ik er nu altijd mast naast ga zetten :cool:

Misschien was je oestrogeen te hoog in je kuur waardoor je te gemakkelijk vet bijkwam? Heb ik zelf ook eens gehad na 6-7 weken test only. Vandaar dat ik er nu altijd mast naast ga zetten :cool:

Denk dat dit best zou kunnen, masteron is zeker een goede optie om tijdens de kuur aromatase verminderen volgende keer..

Waarom zet iedereen er altijd mast naast dan om verhouding te regelen terwijl je net zo goed aromasin kunt slikken.. Moet je wel goede hebben althans

dat is beter te controleren dan een aromasin... en met mast heb je ook nog eenanabolen en androgene werking

t 400 is zo ie zo al nep, want je kunt geen 400mg in ml drukken hooguit 300mg maar dan houd het ook echt op,

Dat is wel degelijk mogelijk met die langzaam werkende testosterons.
Met snelwerkende testosteron propio is meer dan 125mg/ml niet mogelijk.
Geen goed argument om het als nep weg te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven