XXL Nutrition

Nominatie meest roffe foto van 2008

bump :D

Funny_Pictures_24517.jpg

toch ookw el een kanshebber of niet?

Holy shit, somebody sucked out his brain! :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
op1o3p.jpg

Superdudes.nl - HEAVEN_ON_EARTH

Shit man, ik herken deze dude ook nog. Hij werd een tijdje begeleid door Hedwig Parden, tot ze werden weggetrapt :D

hehehe...daar hebben we hem weer :roflol: ik nomineer deze roffe turk voor de superdude van 2008 met zn dikke gyno...D-bol only is niet lekker:D

ow? werd ie serieus begeleid? hmmm...misschien toch wel potentie dus, alleen jammer dat ie steeds beweert dat ie puur natuur is, 11jaar traint en 3uur per dag fitnessed :haha:

Mijn vote gaat ook naar deze kansloze stoere pittaverkoper.

:haha:

Ik stem niet ,ze zijn mijn stem niet waardig :)

hehehe...daar hebben we hem weer :roflol: ik nomineer deze roffe turk voor de superdude van 2008 met zn dikke gyno...dianabol only is niet lekker:D

ow? werd ie serieus begeleid? hmmm...misschien toch wel potentie dus, alleen jammer dat ie steeds beweert dat ie puur natuur is, 11jaar traint en 3uur per dag fitnessed :haha:

Naturel is ie zeker niet, hij traint z'n benen ook niet maar dat terzijde. Begeleiding kost gewoon echt veel geld, heb het wel eens gevraagd aan Hedwig uit nieuwsgierigheid en heeft niets met potentie te maken.

Dat van dat 3 uur trainen is waarschijnlijk inclusief het rondhangen voor en in de sportschool, op welk tijdstip je ook kwam ze stonden er altijd.

(Ook echt een foto van jezelf nemen bij een bushokkie, hoe hopeloos kan je zijn)
(Of je zet thuis effe je zonnebril op, cool man)

whahahaha dat ventje heet Pascal.. Hopeloos

Naturel is ie zeker niet, hij traint z'n benen ook niet maar dat terzijde. Begeleiding kost gewoon echt veel geld, heb het wel eens gevraagd aan Hedwig uit nieuwsgierigheid en heeft niets met potentie te maken.

Dat van dat 3 uur trainen is waarschijnlijk inclusief het rondhangen voor en in de sportschool, op welk tijdstip je ook kwam ze stonden er altijd.

hmmm, die benen vielen me al op. wel lachwekkend als je ziet hoe stijf ie van d-bol+vocht staat en als ie off is, wat er over blijft...al die 15jarige superdudes ook met hun reacties:roflol: "w000ooOw!!! JiJ BenT Egt BrEed, Ick FitnEsS oOwk EeN HAlf JaAr, HoeWlang DuUrT Ut ToT Ick S0w BeN AlS JiJ?

:haha:

hmmm? liep ie dan 3uur in de gym rond??? moest ie niet vreten van Hedwig?:D

Brrr. Wat een linke gasten man:angstig:

Hoe vaak is die gozer nou al langsgekomen? Ik vind capt. Rof trouwens wel de rofste tot nu toe :roflol:

Captain Rof kan zichzelf niet serieus nemen . Om echt ROF te zijn moet je het menen . Net zoals die gozer hierboven .

Terug
Naar boven