- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
captain rof mag ook niet ontbreken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
!!!!!!!!!!!!!!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
captain rof mag ook niet ontbreken:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
!!!!!!!!!!!!!!
!!!
Superdudes.nl - HEAVEN_ON_EARTH
Shit man, ik herken deze dude ook nog. Hij werd een tijdje begeleid door Hedwig Parden, tot ze werden weggetrapt![]()
ik nomineer deze roffe turk voor de superdude van 2008 met zn dikke gyno...D-bol only is niet lekker

hehehe...daar hebben we hem weerik nomineer deze roffe turk voor de superdude van 2008 met zn dikke gyno...dianabol only is niet lekker
ow? werd ie serieus begeleid? hmmm...misschien toch wel potentie dus, alleen jammer dat ie steeds beweert dat ie puur natuur is, 11jaar traint en 3uur per dag fitnessed![]()
Superdudes.nl - HEAVEN_ON_EARTH
Shit man, ik herken deze dude ook nog. Hij werd een tijdje begeleid door Hedwig Parden, tot ze werden weggetrapt![]()

Naturel is ie zeker niet, hij traint z'n benen ook niet maar dat terzijde. Begeleiding kost gewoon echt veel geld, heb het wel eens gevraagd aan Hedwig uit nieuwsgierigheid en heeft niets met potentie te maken.
Dat van dat 3 uur trainen is waarschijnlijk inclusief het rondhangen voor en in de sportschool, op welk tijdstip je ook kwam ze stonden er altijd.
"w000ooOw!!! JiJ BenT Egt BrEed, Ick FitnEsS oOwk EeN HAlf JaAr, HoeWlang DuUrT Ut ToT Ick S0w BeN AlS JiJ? 
moest ie niet vreten van Hedwig?