- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Dus? Die foto is priceless.Captain Rof kan zichzelf niet serieus nemen . Om echt ROF te zijn moet je het menen . Net zoals die gozer hierboven .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus? Die foto is priceless.Captain Rof kan zichzelf niet serieus nemen . Om echt ROF te zijn moet je het menen . Net zoals die gozer hierboven .
Met z'n zwoele gay look[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op de onderste foto kun je zien dat hij zijn haarlijntjes bijtekend met zwart oogpotlood![]()

Brrr. Wat een linke gasten man![]()

Hij moet z'n lachspieren meer trainen, heb nog geen foto met een lach gezien van hem.als die gast eens wist hoe veelbesproken hij was op dit board
zou me niks verbazen as ie stiekem toch een profie heeft hier![]()
Ok, vond dat Mr. Heaven On Earth ook moest weten hoe populair hij was, heb een account aangemaakt op sugababes en hem een mail gestuurd.Superdudes.nl - HEAVEN_ON_EARTH
Shit man, ik herken deze dude ook nog. Hij werd een tijdje begeleid door Hedwig Parden, tot ze werden weggetrapt![]()

Ok, vond dat Mr. Heaven On Earth ook moest weten hoe populair hij was, heb een account aangemaakt op sugababes en hem een mail gestuurd.![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nu is het wachten tot hij hier een account aan gaat maken
Kan nog gezellig worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!nu is het wachten tot hij hier een account aan gaat maken
![]()

Ok, vond dat Mr. Heaven On Earth ook moest weten hoe populair hij was, heb een account aangemaakt op sugababes en hem een mail gestuurd.![]()

Thnx, straks krijg ik neg. karmabwhahahahahaha bekjam regelt het ff
![]()
allemaal ff bekjam karma gevenis het zeker waardig