MuscleMeat

noob

kevinfreak

Novice
Waardering
0
Ik ben dus een beginneling.
Ik ben 18 jaar en weeg 62 kilo, das dus erg mager. Ik doe intensief aan tennis en zou graag wat meer spieren hebben. Mijn polsen en enkels zijn ook wat aan de magere kant, weet iemand door wat oefeningen voor? Heeft iemand een goed trainingsschema voor mij en een goed voedingsschema.

Ik ben van plan 3maal per week te gaan fitnessen.

Speciaal hiervoor zijn de sticky's opgezet, ik zou zeggen lees deze eens en ga er mee aan de slag.

Voor beginners heeft 3XL een schema gemaakt dat je zou kunnen gebruiken.
Ik zou zeggen, probeer deze mooie functie eens http://forum.dutchbodybuilding.com/zoeken/

hoi, welkom op het forum.

Er zijn jammer genoeg geen enkele oefeningen om polsen en enkels groter te maken. Dit komt omdat er geen spieren op die plekken zitten die echt veel groter kunnen worden. Wel kan je je onderarmen en kuiten trainen, zodat die wat steviger worden.

Een trainingsschema kunnen wij niet voor je maken, dat zal je echt zelf moeten doen. Iedereen heeft andere doelen en reageert anders op bepaalde oefeningen. Ik adviseer je om de sticky's van dit forum goed door te lezen, en aan de hand daarvan zelf een schema in elkaar te zetten. Als je daarna nog vragen hebt, kunnen we je veel beter helpen.

Ook is het verstandig om de voedingssectie van dit forum in te duiken. Zonder voldoende goede voeding, helpt trainen heel erg weinig.

Welkom!

Voor de oefeningen is de link die gegeven werd door rnbflavour idd heel handig!
Maar aub vergeet je voeding niet,als je niet je eten aanpast zul je nooit groeien en zeker niet met zo'n extreem laag gewicht ,dus vreten jij!!
Ik stel voor dat je een voedingsschemaatje opstelt dat je zelf voorstelt ,dan post je die gewoon bij het voedingssectie ,vervolgens kijken wij wat we er aan moeten veranderen
En voor ik het vergeet : lees dit zeker: http://forum.dutchbodybuilding.com/...innersfouten-85099/?highlight=beginnersfouten

succes!

Terug
Naar boven