MuscleMeat

Nooit meer dronken met synthetische alcohol

van spa rood word je ook niet dronken

Gewoon een lage dosering GHB, is ook niet schadelijk en je hebt er geen kater van. Het enige nadeel is dat het verslavend kan zijn, maja dat heb je toxh zelf in de hand.

Lijkt me sterk dat dit als the real thing gaat voelen, zat zijn gaat bij mij niet om 1 effect dat ik apprecieer maar de gehele combinatie :D.

Dat hebben ze in Star Trek: Next Generation ook, synthahol heet het daar.

Maar ik denk echt dat vrijwel iedereen alcoholhoudende dranken drinkt voor het effect van alcohol.

Wil ik zeker niet. Heb graag van die momenten waar ik echt besef/of niet besef dat ik veel te dronken ben. Lijkt me maar saai om constant wat tipsy te zijn.

Btw, kan het dan ook niet met xtc? Als het met benzo's kan.. Mja, zal idd wel moeilijker zijn of bijna ongmogelijk, behalve mss als ze serotonine met 1 pil terug kunnen aanvullen.

Laatst bewerkt:
Vonden ze maar een XTC pilletje uit wat 80 jaar aan een stuk werkt:cool:

Ach per jaar krijgen de ambu's + SEH te maken met zo'n 20000 alcohol incidenten. Lijkt me stug dat GHB gebruik dat aantal gaat halen.

Dunno, volgens mij als GHB de plaats inneemt van alcohol ga je in een discotheek een stapel mensen op mekaar zien liggen en nog enkelen bij bewustzijn die al wankelend over die lichamen proberen te stappen.
Maar dan zal het fenomeen ook bekend zijn en gaat er niemand nog de ambulance bellen.

Er zijn gwn teveel idioten die niet weten te doseren, dat er al zoveel opgenomen worden door teveel alcohol te zuipen zegt genoeg, daar moet je echt al moeite voor doen, een dosis GHB kieper je in een keer binnen.

Wss gaat het hier om een synthetische benzodiazepine analoog in combinatie met een glutamate antagonist.

Erg enthousiast zou ik hier niet over zijn.. bestel gwn valium en je hebt hetzelfde, dat je er niet aan verslaafd kan worden zou ik ook met een correltje zou nemen, verslaving bij benzo's kan voorkomen worden met glutamate antagonisten, maar dit is nog niet voldoende getest om met zo'n mengsel te gaan claimen dat het een soort alcohol is waaraan je niet verslaafd word.

Trouwens is het discutabel of iedereen zo'n benzodiazepine analoog wel even goed vind als alcohol.
Het probleem is dat je dus een medicijn moet voorzien om dit idee überhaupt mogelijk te maken, en helaas maar medicijnen zijn legaal niet te krijgen zonder voorschrift, en dus blijft het bij theorie dit artikel.

De echte oplossing is: met mate drinken.

Dunno, volgens mij als GHB de plaats inneemt van alcohol ga je in een discotheek een stapel mensen op mekaar zien liggen en nog enkelen bij bewustzijn die al wankelend over die lichamen proberen te stappen.
Maar dan zal het fenomeen ook bekend zijn en gaat er niemand nog de ambulance bellen.

Er zijn gwn teveel idioten die niet weten te doseren, dat er al zoveel opgenomen worden door teveel alcohol te zuipen zegt genoeg, daar moet je echt al moeite voor doen, een dosis GHB kieper je in een keer binnen.

+1 kijk maar eens hoe er nu al een deel omgaan met alcohol dat hoef je met ghb niet te proberen.
Bij alcohol als je al zat bent kan je nog makkelijk bij drinken op ghb word het een groot risico dat je out gaat.
Ligt er wel aan hoe je het gebruikt maar zie het niet voor me dat iedereen goed gaat nadenken tijdens het gebruik.

+1 kijk maar eens hoe er nu al een deel omgaan met alcohol dat hoef je met ghb niet te proberen.
Bij alcohol als je al zat bent kan je nog makkelijk bij drinken op ghb word het een groot risico dat je out gaat.
Ligt er wel aan hoe je het gebruikt maar zie het niet voor me dat iedereen goed gaat nadenken tijdens het gebruik.

Na 1 keer overdoseren met GHB kijk je voortaan wel uit en doseer je normaal. Alcohol maakt overmoedig en velen zijn het na 1 keer verkeerd gaan niet verleerd. Juist doordat je maar 1 dosis neemt ga je er in het vervolg voorzichtiger mee om.

Het probleem is dat je dus een medicijn moet voorzien om dit idee überhaupt mogelijk te maken, en helaas maar medicijnen zijn legaal niet te krijgen zonder voorschrift, en dus blijft het bij theorie dit artikel.

De echte oplossing is: met mate drinken.

Van een medicijn een ongecontroleerde substantie maken is geen enkel probleem, ff een analoog van een benzo en een NMDA antagonist ontwikkelen en je hebt een stof die legaal verkocht mag worden.

Het probleem is wel dat de overheid dit wss zo snel mogenlijk illegaal gaat maken.

Ja ok, maar uiteindelijk kan je zoiets niet zomaar via een automaat verkopen bij het café bedoel ik. En dat zou nou net nodig zijn als je dit nuttig wil maken.

Terug
Naar boven