AndroidHealthClinic

Nooit meer off gaan

Condo man. Ja je lipides hebben het er vreselijk zwaar onder te lijden.
Kijk ik weet hoe het werkt, eeuwig onn,bridge etc. Doseringen zijn altijd velen malen hoger dan die 1000 mg testundeconate per 12 weken. Dan nog beetje AI,beetje tralala en frutje dat.
Hou jezelf niet voor de gek, check die waardes,regelmatig.

ik zit nu precies 3 jaar op trt
reden aangeboren hypogonadisme, eerlijk gezegd is er geen reet aan om op trt te zijn
mijn hypofyse ligt op het gebied van lh/fsh al drie jaar compleet plat, ballen zijn klein maar dat zijn ze altijd al geweest, het is altijd uitkijken met bepaalde waardes zoals cholesterol en hematocriet om er maar eens een paar te noemen, je moet er altijd op bedacht zijn dat hart en vaatstelsel meer te lijden hebben dan van mensen die nooit aas hebben gezien, maar dat geld ook voor te lage test spiegels.
Het voordeel dat ik er lichamelijk van merk is dat je eerder hersteld na een training, en dat je niet de hele dag hondsmoe in de ronde loopt.
Kortom het is je leven lang uitkijken met wat je doet en het verschil tussen veel te lage test waardes en de daarbij horende misere heeft mij ertoe besloten samen met een endo om trt te doen.
voor mijzelf was dit niet een hele moeilijke keuze omdat ik weet hoe het is als je jaren met een te LAGE test spiegel in de ronde hebt gelopen, en dat heeft niets te maken gehad met spierbehoud of krachtsverlies of beter trainen.
het was voor mij puur en alleen om het lichamelijk welbevinden en niet uit het oogpunt van de sport

reden aangeboren hypogonadisme, eerlijk gezegd is er geen reet aan om op trt te zijn
mijn hypofyse ligt op het gebied van lh/fsh al drie jaar compleet plat, ballen zijn klein maar dat zijn ze altijd al geweest, het is altijd uitkijken met bepaalde waardes zoals cholesterol en hematocriet om er maar eens een paar te noemen, je moet er altijd op bedacht zijn dat hart en vaatstelsel meer te lijden hebben dan van mensen die nooit aas hebben gezien, maar dat geld ook voor te lage test spiegels.
Het voordeel dat ik er lichamelijk van merk is dat je eerder hersteld na een training, en dat je niet de hele dag hondsmoe in de ronde loopt.
Kortom het is je leven lang uitkijken met wat je doet en het verschil tussen veel te lage test waardes en de daarbij horende misere heeft mij ertoe besloten samen met een endo om trt te doen.
voor mijzelf was dit niet een hele moeilijke keuze omdat ik weet hoe het is als je jaren met een te LAGE test spiegel in de ronde hebt gelopen, en dat heeft niets te maken gehad met spierbehoud of krachtsverlies of beter trainen.
het was voor mij puur en alleen om het lichamelijk welbevinden en niet uit het oogpunt van de sport

Wat waren je voornaamste klachten dan? En hoe kwam je er achter?

Hoe laag waren jou waardes?

ik heb altijd al een vermoeden gehad dat er iets aan de hand was
moest veel meer geven en moeite doen om een beetje resultaat te behalen vroeger.
als ik dan al kuurde, en vroeger waren de doseringen niet als in deze tijd, dan merkte ik wel een verschil van een dag en een nacht.
ik dacht toen altijd net als de meeste beperkte aanleg, hoewel ik toch aardig aan de maat geqweest ben.
op latere leeftijd komen die specifieke problemen zoals geen libido en altijd moe niet herstellen na een training en mijn vetpercentage begon op te lopen terwijl er geen oorzaak voor te vinden was
mijn waardes beste vrienden lagen benneden de 6 op een schaal van 8 tot 32 dus bijzonder laag

Condo man. Ja je lipides hebben het er vreselijk zwaar onder te lijden.
Kijk ik weet hoe het werkt, eeuwig onn,bridge etc. Doseringen zijn altijd velen malen hoger dan die 1000 mg testundeconate per 12 weken. Dan nog beetje AI,beetje tralala en frutje dat.
Hou jezelf niet voor de gek, check die waardes,regelmatig.

Indd. Iedereen die permanent ON is gooit er altijd wel ergens een beetje bij. Dan zitten ze af en toe eens 6 weekjes op 125mg test e/pw, om dan weer 16 weken te verhogen en er wat andere middelen bij te gooien...

Zelfdiscipline is gewoon erg moeilijk als je weet dat je axis toch niet meer moet herstellen en je niet meer moet nakuren.

+ 100

Indd. Iedereen die permanent ON is gooit er altijd wel ergens een beetje bij. Dan zitten ze af en toe eens 6 weekjes op 125mg test e/pw, om dan weer 16 weken te verhogen en er wat andere middelen bij te gooien...

Zelfdiscipline is gewoon erg moeilijk als je weet dat je axis toch niet meer moet herstellen en je niet meer moet nakuren.

het is een dun lijntje inderdaad, ligt continu op de loer.
betrap me erzelf ook regelmatig op, als ik de naald in het trekflesje zet, toch niet een beetje meer, ff kijken wat het doet, denk dan altijd weer, ben 55 wat moet ik nog bewijzen
heb alle kanten al gezien, groot en sterk, helemaal terug naar af, en nu zit ik lekker in mijn vel
kan nog aardig mee gezien mijn leeftijd en de meeste van vroeger zijn afgehaakt
trt is gewoon een onderdeel van mijn leven geworden niks meer en ook niks minder

• Like
Waarderingen: kix
Kijk beetje hcg na week of 5 is zeker niet verkeerd. 250 iu pw. Maar hcg is niet fsh. Fsh is vele malen beter. 75iu hmg pw is gewoon erg goed. Fsh zorgt voor 90% vd omvang vd testes,lh maar 10 %.

Wanneer en hoe zou je die HMG kunnen gebruiken?
Kan met de searchfunctie niet echt wat over vinden, dus mijn dank is groot als je me in de juiste richting/topic kan wijzen.
Gr

2-3xpw 25iu. In 1 amp zit 75iu
Zou het vanaf week 5 zetten, tot 2 weken voor nakuur.

Hebben deze week men beste vriend begraven :( zijn levensmoto was ook forever on! 38 is hij geworden of het alleen aan jaren lang kuren gelegen heeft kan niemand bewijzen maar zijn hart is toch ook maar plots gestopt.
Alleen al voor je vruchtbaarheid zou ik het dus nooit doen zo lang aan de testo zitten schaad dus wel! buiten als je misschien +45 bent en last krijgt van libido of niet anders kan zoals bij jouw kriel en dat doet onder toezicht ok goed. Maar wat voor domme reacties hier te lezen zijn man man. Hier op DBB zitten toch veel zelfverklaarde artsen in de zaal die het allemaal zo goed weten.

Hebben we het over de zelfde persoon? een zekere J.M uit Venlo?
Een kennis van me is ook vandezelfde leeftijd en is vorige week ook begraven door een hartstilstand die ook flink van de anabolen hield...

om even terug te komen op het verhaal van roelly...volledig off ? forget it man ... genen hebbe die kerels allemaal . maar die verliezen serieus kg's spier de dag dat ze totaal niks meer zetten.zie jay bij zen blessure (ok die heeft een tijd niet kunne traine). maar gear en voeding ware sowieso nog wel in orde en toch is hij een heel stuk kleiner.ik geloof dat hij +-20kg kwijt is.

ik geloof nooit dat pro's nog volledig off kunne gaan

Laatst bewerkt:
om even terug te komen op het verhaal van roelly...volledig off ? forget it man ... genen hebbe die kerels allemaal . maar die verliezen serieus kg's spier de dag dat ze totaal niks meer zetten.zie jay bij zen blessure (ok die heeft een tijd niet kunne traine). maar gear en voeding ware sowieso nog wel in orde en toch is hij een heel stuk kleiner.ik geloof dat hij +-20kg kwijt is.

ik geloof nooit dat pro's nog volledig off kunne gaan

Dat denk ik ook. Hun zitten boven hun natuurlijke max als ze het vast willen houden moeten ze gebruiken.

Hebben we het over de zelfde persoon? een zekere J.M uit Venlo?
Een kennis van me is ook vandezelfde leeftijd en is vorige week ook begraven door een hartstilstand die ook flink van de anabolen hield...

nee man P.R uit Tilburg maar wonende in Antwerpen al aantal jaren, gecondoleerd anyway maar zo zie je maar het zijn geen alleenstaande gevallen.

Dat altyd on zyn schiet volgens my zyn doel voorby.
Is bedoeld voor medische gevallen maar word nu overgenomen alsof het appeltaart recepje zou zyn.
Volgens my is iemand die altyd in 1 bepaalde staat wil zyn bezig zichzelf gewoon te neppen.
Ik zou ook wel altyd geil,dronken,aardig willen zyn maar zo zit het volgens my nie helemaal inmekaar.
Bedoel wat is er nou zo erg aan wat kilo,s te verliezen als je weet dat je ze volgende kuur toch weer trug pakt.
Dat is voor my juist alleen maar 1 extra uitdaging om er nog meer tegen aan te gaan.

Terug
Naar boven