AndroidHealthClinic

Nooit meer off gaan

slaat als een lul op een drumstel

En we zijn weer terug bij af... Eerst J4ck die stof moest happen... Nu SIA die anaal misbruikt wordt :roflol: Een topic is hier gewoon geen lang leven gegund :rolleyes:

Ik begrijp Kriel wel, hij en SIA/SNuff hadden vroeger ook al problemen

Ontopic!

Mee eens, maar toch zegt een naam ook wel wat. Mijn brein geeft toch wel aan hey dat is Cools, of dat is Sia of dat is Ymir... En de link met interessante materie is gemaakt. Hetzelfde geld natuurlijk voor mensen die vaak onzin posten ofzo. Selectief lezen is moeilijk tegen te gaan zo, maar het is belangrijk dat hetgeen wat je leest ook logisch moet zijn en bij twijfel gewoon zelf even opzoeken in betrouwbare bronnen.

We gaan weer behoorlijk offtopic, maar door de stigmatisering rondom J4ck, merk ik dat ik me kapot erger aan veel van zijn posts. Dat is totaal niet terecht en dat weet ik ook, maar onbewust werkt het wel zo.

Niet zo bijdehand jongen,ga met je prohormoontjes spelen!!

Ontopic

jullie hebben allemaal de cursus 'hoe verneuk je een topic' zeer nauwlettend gevolgd zeker? :)

Ik begrijp uberhaupt niet zo goed waarom men de keuze maakt om nooit meer off te gaan. Ik vind het fijn om een mooi fysiek te hebben, maar niet koste wat het kost! Om medische redenen kan ik het nog wel begrijpen, maar anders is het toch een beetje een faalhaasactie imo.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 15:40 ----------

jullie hebben allemaal de cursus 'hoe verneuk je een topic' zeer nauwlettend gevolgd zeker? :)

Ja en jij was de leraar Kix... :D

90% van de mensen die ooit het besluit maken om voor altijd on te blijven komt daar na x aantal jaar op terug. Ze worden wat ouder, BB is niet meer zo belangrijk, ze krijgen klachten,...

En wanneer ze hun axis terug willen opstarten komen de problemen...

Ik zou het nooit doen, tenzij je wedstrijden op hoog niveau wil draaien of je bvb model bent en je inkomen afhankelijk is van je lichaam.

Hoewel ik always on sterk overweeg, moet ik deze quote (=bovenstaande) wel onderschrijven. Je leest inderdaad dat sommigen toch wel terugkomen na x jaar.

Ik heb de indruk dat er heel weinig (if any) op trt (en meer zitten) voor reeds enkele jaren ... Is hier bv. iemand die al 10 jaar op test zit ?

Volgens mij waren we hier gebleven.....

Als ik het zou doen dan niet met als doel om pro te zijn maar juist daarna als ik rond mijn 50 ste er nog niet wil aan geloven dat ik een oude man wordt. En dan ook op lage dosis in combi met een paar iu HGH.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Rokh
Volgens mij waren we hier gebleven.....

Als ik het zou doen dan niet met als doel om pro te zijn maar juist daarna als ik rond mijn 50 ste er nog niet wil aan geloven dat ik een oude man wordt. En dan ook op lage dosis echte TRT basis in combi met een paar iu HGH.

Inderdaad, het zou (zonder pro ambities) beter een keuze zijn voor op latere leeftijd. Om echt het tekort aan te vullen.

Sibil beweerd trouwens altijd heel stellig dat Roelly gewoon regelmatig off gaat. Zou een beetje vreemd zijn als ze daar over gaat liegen.

Volgens Sibil dus helemaal niks! ik heb het dan niet over hgh, daar hebben we niet naar gevraagd en dat zal ook wel gewoon doorlopen.

Terug
Naar boven