AndroidHealthClinic

Nooit meer off gaan

goeie vraag,ik ben ook wel benieuwd

als ik heel eerlijk moet zijn geloof ik er geen reet van dat ze compleet off gaan.
waarom zou hij off gaan en het riskeren om nog massa te verliezen op t niveau waar hij in zit. dikke bs..
om maar niet te beginnen over je gemoedstoestand als je off gaat, herstel, etc etc

wat kan de reden zijn om daar over te liegen? iedereen gaat er maar van uit dat ze monster doseringen gebruiken en nooit off gaan, maar wij zullen het nooit weten. Sibil was op BR ook altijd heel open dus het zou vreemd zijn als dit gelogen was

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 16:30 ----------

alleen de dieeten houd ze altijd zeer geheim

Off gaan my ass. Hun gaan nooit helemaal off

100% gaan die niet off ! klapt ie in een keer 10 kilo in zijn achteruit !:D

Die pros gaan echt niet off.

Volgens mij waren we hier gebleven.....

Als ik het zou doen dan niet met als doel om pro te zijn maar juist daarna als ik rond mijn 50 ste er nog niet wil aan geloven dat ik een oude man wordt. En dan ook op lage dosis echte TRT basis in combi met een paar iu HGH.

Zie dat ook zo, niet voor mijn 45ste of zo. Heb geen wedstrijdambities maar train nu 10 jaar en, zoals ik het NU zie, ga ik ermee door tot mijn 70. Maar heb wel degelijk een kinderwens (vrouwtje is net, na 1ste en 2de kuur trouwens, zwanger van eerste) en zolang ik goed herstel tussen kuurtjes zie ik het nut er niet van in. Kan wel zijn dat ik van Deca en Tren ga afblijven maar Test icm met Primo, Bold, Winstrol en later misschien HGH zie ik mezelf nog 10 jaar doen. Ben wel "relatief" laat begonnen met AAS, op mijn 29ste.

Ik denk dat HERSTEL de beslissende factor is.

Heb hier ergens gelezen dat 90% op US Boards op TRT zit, vanaf hun 20ste. Lijkt mij zwaar overdreven.

Ik denk dat het 'herstel' het gene is wat een aantal
Mensen tegen houdt om off te gaan. Het 'verlies' van wat massa, je 'depri' gevoel.
En het weer opnieuw opstarten van een volgende kuur.

Ik denk dat het 'herstel' het gene is wat een aantal
Mensen tegen houdt om off te gaan. Het 'verlies' van wat massa, je 'depri' gevoel.
En het weer opnieuw opstarten van een volgende kuur.

denk ik ook maar dat is dus onterecht als je voordelen en nadelen tegen elkaar gaat afwegen

Kan slecht tegen lui die snel achter een subnaam verder gaan met hun kennis. Terwijl er over leden die ter degen onder behandeling staan, als imbiecil versleten worden

Verder zeer zwak om via pm zware dreigementen om me op te zoeken en actie te ondernemen. Ik heb een pm van hem gekregen, ik zal deze bewaren, kost je zoiezo je licentie om bij de deur te staan als ik aangifte doe. Verder zal ik dit met het modteam, en eventueel andere instantie opnemen.

Uit nieuwsgierigheid ,waar gaat dit over kriel??

Over dat gedelete topic dat over jouw ging?

En over wie gaat het precies?

Over wellis nieties verhaal over hcg. Ik heb post aas hypogonadisme opgelopen. Mede ook door hcg gebruik. Hcg is een goed middel, maar kan voor ongevoeligheid vd cellen veroorzaken. Ik haat het als lieden hun 2-3 kuurtjes hier protocollen gaan neerzetten alsof dat de totale waarheid is. Mijn endocrinoloog wijst hcg af. Het onderdrukt door hoge oestreenspiegel na inject, tevens wedereom onderdrukking door testpiek. Maar snuffsan/SIA blijft maar verkondigen met zijn alwetendheid dat dit niet zo is. Mensen die een slechte fysiek/korte kuurleven moeten nakuren etc niet verkondigen alsof ze hcg guru zijn, en een verkeerd signaal af gaan geven naar leden. Dan een naam veranderen, dan nog eens fysieke dreigementen via pm sturen, dat vind ik buiten gewoon zwak. Je kunt dus een case niet hard maken, dan doe je het maar zo?
Beetje tekort aan IQ. Dus mijn antwoordt moet dan zijn, ok kom maar, kan ik ff life target schieten terwijl iedereen weet dat ik met half dbb hier op de schietbaan sta alleen om een punt te maken? Weg licentie, maar gord dit geldt voor hem nu ook. Nogmaals hou de pm in mijn zak.

@ Kriel. Begrijp ik nou uit jouw post dat je beter geen HCG tijdens een kuur kan gebruiken? Geld dat alleen als je voor altijd ON blijft of ook bij korte kuurtjes?

Kijk beetje hcg na week of 5 is zeker niet verkeerd. 250 iu pw. Maar hcg is niet fsh. Fsh is vele malen beter. 75iu hmg pw is gewoon erg goed. Fsh zorgt voor 90% vd omvang vd testes,lh maar 10 %.

Bedankt voor je antwoord. ga er nog even over lezen zodat dit topic niet teveel ontspoord in een HCG topic.

Mmmmm niet zozeer hcg topic. Testes omvang is belangrijk, zekers tijdens altijd on zijn.

Over wellis nieties verhaal over hcg. Ik heb post aas hypogonadisme opgelopen. Mede ook door hcg gebruik. Hcg is een goed middel, maar kan voor ongevoeligheid vd cellen veroorzaken. Ik haat het als lieden hun 2-3 kuurtjes hier protocollen gaan neerzetten alsof dat de totale waarheid is. Mijn endocrinoloog wijst hcg af. Het onderdrukt door hoge oestreenspiegel na inject, tevens wedereom onderdrukking door testpiek. Maar snuffsan/SIA blijft maar verkondigen met zijn alwetendheid dat dit niet zo is. Mensen die een slechte fysiek/korte kuurleven moeten nakuren etc niet verkondigen alsof ze hcg guru zijn, en een verkeerd signaal af gaan geven naar leden. Dan een naam veranderen, dan nog eens fysieke dreigementen via pm sturen, dat vind ik buiten gewoon zwak. Je kunt dus een case niet hard maken, dan doe je het maar zo?
Beetje tekort aan IQ. Dus mijn antwoordt moet dan zijn, ok kom maar, kan ik ff life target schieten terwijl iedereen weet dat ik met half dbb hier op de schietbaan sta alleen om een punt te maken? Weg licentie, maar gord dit geldt voor hem nu ook. Nogmaals hou de pm in mijn zak.

Oh ja heb je gelijk in.
Dit wordt nu toch ook al een tijdje in meerdere onderzoeken hard gemaakt.

Nu ja,Sia is wel een personage dat een zekere voorliefde heeft in amok maken op meerdere fora:).Daar zijn we nu vanaf.

Nu..is het echt zo dat er in dit topic alles gezegd werd wat erover te vertellen valt wegens gebrek aan meer info.
Want die indruk blijf ik toch hebben.

Ik verwachtte toch wat meer concrete nieuwe posten over dat on blijven .
Over trt is er al veel kennis (in vergelijking met..) en daar heb ik het dan niet over.
Maar dat on blijven op hoge dose..
Het verbaast me enigzins dat het überhaupt dat sommige dit serieus overwegen.Verhalen zoals hoe kriel het moeilijk heeft gehad halen blijkbaar ook amper wat uit.
Dus net daarom lijkt betere concrete info/onderzoek hierover toch noodzakelijk.

Mmmmm niet zozeer hcg topic. Testes omvang is belangrijk, zekers tijdens altijd on zijn.

Ok, mijn vraag was namelijk: HMG alleen de 2 weken voor de nakuur, of de hele kuur door? Bij HCG is het volgens mij zaak om te voorkomen dat de testes krimpen. Ik zie echter veel mensen 2-3 weken HMG gebruiken en niet de hele kuur door, is de schade dan niet al geleden?

Oh ja heb je gelijk in.
Dit wordt nu toch ook al een tijdje in meerdere onderzoeken hard gemaakt.

Nu ja,Sia is wel een personage dat een zekere voorliefde heeft in amok maken op meerdere fora:).Daar zijn we nu vanaf.

Nu..is het echt zo dat er in dit topic alles gezegd werd wat erover te vertellen valt wegens gebrek aan meer info.
Want die indruk blijf ik toch hebben.

Ik verwachtte toch wat meer concrete nieuwe posten over dat on blijven .
Over trt is er al veel kennis (in vergelijking met..) en daar heb ik het dan niet over.
Maar dat on blijven op hoge dose..
Het verbaast me enigzins dat het überhaupt dat sommige dit serieus overwegen.Verhalen zoals hoe kriel het moeilijk heeft gehad halen blijkbaar ook amper wat uit.
Dus net daarom lijkt betere concrete info/onderzoek hierover toch noodzakelijk.

Ja idd,amok maker met een licentie om bij de deur te staan,daar heb ik wel wat conecties voor om die in te laten nemen,no problemo. IP adres is bekend of deze via normale weg of via proxy,dat zullen we dus wel gaan zien,verder niet erg spannend. Snap nooit waarom mensen zich onuitstaanbaar maken en diverse bans etc krijgen op diverse fora,en dan iemand daar de schuld van moeten geven hehehehe,terwijl ze zelf nog geen maand op een forum uithouden.

On blijven is het heerlijkste wat er is.
Laten we wel zijn,je voelt je de king. Off zijn voel je je vaak de queen,das het hele eieren eten.

Probleem is dat het altijd te maken heeft met disipline.
BESLUIT JE ONN TE BLIJVEN,LAAT JE 1XPER 2 MAANDEN CHECKEN BIJ EEN ENDO.

Alleen met zijn advies kan je je fsh/lh levels oestrogeen,test,vrije test onder controle houden.
Nadeel is dat ze niets zullen voorschrijven,dus je zult het uit het zwarte circuit moeten halen. HCG wordt vaak als HMG verkocht,dus 5000iu gedeelt door 3 injects.....in de week das toch weer de plank voledig mis slaan.....zorg voor goede betrouwbare bron,zorg dat jj shit in huis hebt. Zet een inject,laat je fsh/lh checken om te zien of de inhoud de lading dekt,just my 2 centjes.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 21:01 ----------

Ok, mijn vraag was namelijk: HMG alleen de 2 weken voor de nakuur, of de hele kuur door? Bij HCG is het volgens mij zaak om te voorkomen dat de testes krimpen. Ik zie echter veel mensen 2-3 weken HMG gebruiken en niet de hele kuur door, is de schade dan niet al geleden?
.

Lees je ff in HMG vs HCG want de een is de ander niet,iig een combi van die 2.
Ikzelf zou het vanaf week 5 doen oid,denk aan 50-75iu pw,2 weken tot voor je nakuur van nolva.

Hebben deze week men beste vriend begraven :( zijn levensmoto was ook forever on! 38 is hij geworden of het alleen aan jaren lang kuren gelegen heeft kan niemand bewijzen maar zijn hart is toch ook maar plots gestopt.
Alleen al voor je vruchtbaarheid zou ik het dus nooit doen zo lang aan de testo zitten schaad dus wel! buiten als je misschien +45 bent en last krijgt van libido of niet anders kan zoals bij jouw kriel en dat doet onder toezicht ok goed. Maar wat voor domme reacties hier te lezen zijn man man. Hier op DBB zitten toch veel zelfverklaarde artsen in de zaal die het allemaal zo goed weten.

Terug
Naar boven