XXL Nutrition

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
scheer je oksels

Dat deed ik al lang maar dat scheelt bij mij echt minimaal.

Botox behandeling is ****ing duur, zit in de honderden euro's,
 
koop axe dry :S

ik gebruik het niet want hij plakt op je huid :S
 
maar na dit spul breng je toch deo op en dat is ook nat dujs je shirt wordt zoiezo nat???
 
koop axe dry :S

ik gebruik het niet want hij plakt op je huid :S

****ing irritant die Axe dry. Werkt voor geen meter, het plakt, en het is helemaal wit. Dus je ziet het op kleding.
 
idd :D

ik gebruik nu gwoon axe choklate.

die werkt voor mij goed genoeg!
 
haal chocklate die is lkkr der
 
Gewoon beter douchen.
 
jullie beseffen wel dat je hierdoor geen feromonen meer afgeeft?
 
Zit er ook "ALUMINIUM CHLORHYDRAAT" in ? Schijnt kankerverwekkend te zijn (nou ja, althans een verhoogd risico op bortskanker, dus misschien valt het mee voor mannen).

Mannen kunnen ook borst kanker krijgen....
 
Ja anders komt die odorex niet ech fatsoenlijk op je huid. Let wel op dat je niet meteen na het scheren die odorex gebruikt want dan kan het nogal prikken, ff een dag van tevoren scheren zoals op de verpakking staat.

Dat had ik de eerste keer dus niet gedaan, ****ing hell, echt niet normaal.

Geen aanrader!! :D
 
Zit er ook "ALUMINIUM CHLORHYDRAAT" in ? Schijnt kankerverwekkend te zijn (nou ja, althans een verhoogd risico op bortskanker, dus misschien valt het mee voor mannen).

Dat zit wel bijna in iedere deo, en er is nog geen 1 onderzoek dat er op uitwijst dat het kanker verwekkend is.....
 
Zou het alleen gebruiken voor noodgevallen, dat je niet met klotsokselhemd in een vergadering zit. Lijkt me tamelijk ongezond spul.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven