Fitness Seller

Nooit meer zweten onder je oksels! Ode aan Odorex Extra Dry!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga dadelijk weer even trainen in mijn zwarte strakke polo die ik al 3 dagen aan heb en nog steeds helemaal fris ruikt omdat er geen druppel zweet in gekomen is :D
 
Super spul inderdaad!
Gebruik het nu een jaar ..... en nooit meer last van zweten onder de oksels ;)

echt top :D
 
Ik heb odorex extra dry depper gisteren voor het eerst gebruikt.

Heb me maandag geschoren(voor het eerst) en heb dinsdag avond odorex gebruikt. Na 2 minuten begon het drama. Het begon heel hevig te prikken te jeuken en pijn te doen. Mijn huid was een klein beetje geirriteerd van het scheren maar niet heel erg. Na 1,5 uur te hebben geleden heb ik besloten het eraf te halen, ik kon echter niet slapen. Vandaag heb ik nog geen last van zweten dus heb er alsnog een goede hoop in.

Ik vrees dat het in mijn geval komt omdat ik een licht geiriteerde huid had van het scheren. Ik ga het dus niet meer gebruiken totdat alle irritatie weg is, en mijn haartjes een klein beetje zijn aangegroeid. Iemand anders hetzelfde gedaan? Ik zweet namelijk etreem onder mijn oksels dus blijf wel volhouden.

;)
 
Ik heb odorex extra dry depper gisteren voor het eerst gebruikt.

Heb me maandag geschoren(voor het eerst) en heb dinsdag avond odorex gebruikt. Na 2 minuten begon het drama. Het begon heel hevig te prikken te jeuken en pijn te doen. Mijn huid was een klein beetje geirriteerd van het scheren maar niet heel erg. Na 1,5 uur te hebben geleden heb ik besloten het eraf te halen, ik kon echter niet slapen. Vandaag heb ik nog geen last van zweten dus heb er alsnog een goede hoop in.

Ik vrees dat het in mijn geval komt omdat ik een licht geiriteerde huid had van het scheren. Ik ga het dus niet meer gebruiken totdat alle irritatie weg is, en mijn haartjes een klein beetje zijn aangegroeid. Iemand anders hetzelfde gedaan? Ik zweet namelijk etreem onder mijn oksels dus blijf wel volhouden.

;)

vichy gebruiken, heb je nergens last van :thumbs:
(is veel minder agressief dan Odorex)
 
Ik heb odorex extra dry depper gisteren voor het eerst gebruikt.

Heb me maandag geschoren(voor het eerst) en heb dinsdag avond odorex gebruikt. Na 2 minuten begon het drama. Het begon heel hevig te prikken te jeuken en pijn te doen. Mijn huid was een klein beetje geirriteerd van het scheren maar niet heel erg. Na 1,5 uur te hebben geleden heb ik besloten het eraf te halen, ik kon echter niet slapen. Vandaag heb ik nog geen last van zweten dus heb er alsnog een goede hoop in.

Ik vrees dat het in mijn geval komt omdat ik een licht geiriteerde huid had van het scheren. Ik ga het dus niet meer gebruiken totdat alle irritatie weg is, en mijn haartjes een klein beetje zijn aangegroeid. Iemand anders hetzelfde gedaan? Ik zweet namelijk etreem onder mijn oksels dus blijf wel volhouden.

;)


De eerste paar keer dat je het gebruikt zal het wat meer kriebelen, ik had er toen ook echt last van. Nu merk ik het al lang niet meer, geen kriebel of irritatie.

Goed opletten dat je niet te veel aanbrengt buiten je oksel, daar irriteert het sneller dan echt in je armpit zeg maar.
 
ik heb het inderdaad wel een klein beetje om mijn oksel heen gedept om er zeker van te zijn dat ik niks vergeet. Kan het geen kwaad om mijn haartjes een klein beetje te laten groeien totdat alle irritatie weg is en het dan weer te gebruiken, of werkt het dan minder? Bij mij is het namelijk echt extreem. Ben echt geen watje maar verging zowat van de pijn.
Weet bijna zeker dat het komt omdat mijn oksel al geirriteerd was van het scheren.
 
proberen is weten :)
 
Heb het ook al een hele tijd. Zweten onder mijn oksels doe ik toch wel maar het is vele malen minder dan anders + bijna geurloos.
Heb die met ingebouwd deppertje zegmaar, dat je niet hoeft te kloten met een watje.
 
is dat niet ongezond. Zweten is misshien vies maar wel goed. ?
 
ik heb het inderdaad wel een klein beetje om mijn oksel heen gedept om er zeker van te zijn dat ik niks vergeet. Kan het geen kwaad om mijn haartjes een klein beetje te laten groeien totdat alle irritatie weg is en het dan weer te gebruiken, of werkt het dan minder? Bij mij is het namelijk echt extreem. Ben echt geen watje maar verging zowat van de pijn.
Weet bijna zeker dat het komt omdat mijn oksel al geirriteerd was van het scheren.

Dat prikkelen is normaal, kriebelen what ever.

Maar je moet het ook niet een dag na de scheerbeurt gebruiken, laat daar wat dagen tussen zitten, daar kan je last van hebben.

Voor de rest is het Top spul, en kan idd irritant kriebelen, als je wilt pitten haha.
 
Jaa zo'n vermoeden had ik dus al :)
Maar omdat er op de bijsluiter staat dat je een dag moet wachten na het scheren, heb ik dat gedaan.

Idd wat je zegt, kriebelen maakt niet zo uit maar ik had echt pijn.. Alsof er constant naalden in geprikt werden. Heb het nu nog steeds niet gebruikt. Wacht nu echt tot alle irritatie weg is en dan laat ik weten hoe het toen is gegaan:p
 
Dit spul, zou voor mij echt een uitkomst zijn,
bij de lichtste inspanningen, begin ik al te zweten.

Voorderest gebruiken jullie geen deo meer?
 
Nee officieel hoef je hiernaast geen deo meer te gebruiken. Uiteraard kan dit wel naast odorex maar dat is persoonlijk. Het mag wel iig.

Voor mij is dit ook echt een uitkomst aangezien ik praktisch altijd zweet, en dan niet een klein beetje. Zoals hierboven te lezen is had ik het de eerste keer verkeerd toegepast en het na 1,5 uur eraf gehaald. Ondanks dat sta ik wel al 2 dagen droog:eek: Na anderhalf uur al!!

Het is echt topspul!
 
is dat niet ongezond. Zweten is misshien vies maar wel goed. ?

Ik denk dat je met dit middel zorgt dat er geen zweet meer onder je oksels komt. Dit zweet (afvalstoffen die je lichaam uit moeten) zal nu meer op andere plaatsen gaan komen. Bijvoorbeeld je rug of hoofd.
Denk ik dan!
 
Ik denk dat je met dit middel zorgt dat er geen zweet meer onder je oksels komt. Dit zweet (afvalstoffen die je lichaam uit moeten) zal nu meer op andere plaatsen gaan komen. Bijvoorbeeld je rug of hoofd.
Denk ik dan!

idd :) (uit ervaring)
 
Dit spul, zou voor mij echt een uitkomst zijn,
bij de lichtste inspanningen, begin ik al te zweten.

Voorderest gebruiken jullie geen deo meer?

Deo kun je wel gewoon gebruiken, voor de geur.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Ik scheer me altijd en 3 uur later breng ik het spul gewoon aan. En dat is goed te doen.
 
Moet je eens teveel deodorant op spuiten en dan in de zon gaan liggen, irriteert ook goed. Dus zal je waarschijnlijk gewoon teveel gebruikt hebben toen.
 
Moet je eens teveel deodorant op spuiten en dan in de zon gaan liggen, irriteert ook goed. Dus zal je waarschijnlijk gewoon teveel gebruikt hebben toen.

Ik?
Zou best kunnen had wel best wat opgedaan maar niet extreem veel dacht ik:P
 
Eerst en vooral , bedankt ga ik zeker is uit proberen .
Want ik zweet namelijk enorm & dat is niet erg prettig .
Na een uurtje is mijn shirtje en zelfs mijn vest nat onder mijn oksels ,
een reden om heel de dag mun armen niet meer op te heffen .
En ik denk dat dat ook invloed heeft op mun sociale leven .
Maar dus in belgie is het niet te vinden .
Kan ik het alleen in Nederland vinden ?
Ga er morgen dus naartoe & ben heel benieuwd .
Hopelijk vind ik het want als het echt werkt , zou het fantasisch zijn .
alvast bedankt , door deze forum heb je weer een antal mensen heel gelukkig
gemaakt .
 
Eerst en vooral , bedankt ga ik zeker is uit proberen .
Want ik zweet namelijk enorm & dat is niet erg prettig .
Na een uurtje is mijn shirtje en zelfs mijn vest nat onder mijn oksels ,
een reden om heel de dag mun armen niet meer op te heffen .
En ik denk dat dat ook invloed heeft op mun sociale leven .
Maar dus in belgie is het niet te vinden .
Kan ik het alleen in Nederland vinden ?
Ga er morgen dus naartoe & ben heel benieuwd .
Hopelijk vind ik het want als het echt werkt , zou het fantasisch zijn .
alvast bedankt , door deze forum heb je weer een antal mensen heel gelukkig
gemaakt .

Is in Nederland gewoon te koop bij kruidvat en etos enzo. Ik heb die depper, gaat echt super lang mee, een jaar ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven