JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik zo bijzonder vind elke keer als ik lees over iran, korea, of wat dan ook..
is dat er telkens staat dat ze "werken aan" nucleaire wapens. Op wikipedia kan je lezen hoe die bommen werken (nja misschien is internetcensuur dan wel de reden) en amerika heeft ze al meer dan 60 jaar.
Is die fysica zo hooggegrepen dat ze nu nog moeten testen en onderzoeken voordat ze zo'n bom hebben? Is die kennis zo goed geheim gehouden dan?
Karma voor goede reactie.
Hoe je hem moet maken is niet zon probleem denk ik, maar het maken zelf, dus het verijken etc. daar zit hem het probleem imo.
Iran is nu volgens mij bezig met centrifuges etc. dus vandaar dat ze er bijna over beschikken.
Hoe je hem moet maken is niet zon probleem denk ik, maar het maken zelf, dus het verijken etc. daar zit hem het probleem imo.
Iran is nu volgens mij bezig met centrifuges etc. dus vandaar dat ze er bijna over beschikken.
? vs waterstofTen eerste heb je veel Uranium nodig. Niet elk land heeft deze grondstof in de bodem.Maar hoezo is dat zo moeilijk? Als ze t in wo2 al konden, en rusland ook al decennia geleden.

@jw, ik begeef me op glad ijs dus neem het niet voor waarheid aan, er komt er vast wel 1 die het precies weet, maar ik denk dat de landen die nu een atoombom willen maken de spullen niet zo 1,2,3 bij elkaar krijgen omdat niemand het aan ze wil/kan/mag verkopen.
Volgens mij praten we ook over een heel ander soort atoombom die in ww2 gebruikt werd, dan nu.? vs waterstof
@ het BEEST, jouw joodse vrienden, wat mij betreft wordt dat land compleet van de kaart geveegd samen met heel wat van die idiote extremelingen in moslimlanden.
Jij loopt altijd zo te janken over moslims maar je zou je nog door compleet israel in je reet laten nken zo jood-o-fiel ben je.
Tis gewoon bijna zielig, een groupie van israel, hoeveel aanslagen zij met hun geheime dienst al hebben gepleegd in Iran en hoeveel burgers daar bij zijn omgekomen is niet goed te praten imo.
Ga lekker daar wonen man, werklozen heb je daar niet volgens mij die mogenm zo het leger in, zou je goed doen.
Nog nooit heeft een land kernwapens gebruikt tegen Amerika. Er zijn genoeg dreigingen geweest, maar daar is het gelukkig ook bij gebleven.
Het eerste land dat kernwapens gebruikt tegen Amerika, zal zo een grote lading aan nucleaire shit over zich heen krijgen, dat elk ander land op deze planeet wel een 2e keer na zal denken om hetzelfde te doen. Amerika zal een voorbeeld zetten aan de rest van de wereld(o.a. Iran) wat er gebeurd als iemand kernwapens tegen ze gebruikt.
Amerika zal echter niet de eerste zijn die kernwapens gebruikt.
@ het BEEST, jouw joodse vrienden, wat mij betreft wordt dat land compleet van de kaart geveegd samen met heel wat van die idiote extremelingen in moslimlanden.
Jij loopt altijd zo te janken over moslims maar je zou je nog door compleet israel in je reet laten nken zo jood-o-fiel ben je.
Tis gewoon bijna zielig, een groupie van israel, hoeveel aanslagen zij met hun geheime dienst al hebben gepleegd in Iran en hoeveel burgers daar bij zijn omgekomen is niet goed te praten imo.
Ga lekker daar wonen man, werklozen heb je daar niet volgens mij die mogenm zo het leger in, zou je goed doen.

Dus volgens jou gaat de VS zichzelf aanvallen?Nog nooit heeft een land kernwapens gebruikt tegen Amerika. Er zijn genoeg dreigingen geweest, maar daar is het gelukkig ook bij gebleven.
Het eerste land dat kernwapens gebruikt tegen Amerika, zal zo een grote lading aan nucleaire shit over zich heen krijgen, dat elk ander land op deze planeet wel een 2e keer na zal denken om hetzelfde te doen. Amerika zal een voorbeeld zetten aan de rest van de wereld(o.a. Iran) wat er gebeurd als iemand kernwapens tegen ze gebruikt.
Amerika zal echter niet de eerste zijn die kernwapens gebruikt.
Het antwoord: de zelfmoordterrorist.Je denkt toch niet echt dat welk land dan ook, nucleaire oorlog gaat beginnen? Dat is pure zelfmoord. Het is allemaal een groot bluf-spel. De helft van wat je ziet over Noord-Korea is propaganda want het Westen is daar zo goed in (lees; redenen om het binnenvallen van een land goed te praten).
Het gaat hier om hetzelfde soort als die ontwikkeld zijn in Nieuw Mexico.@jw, ik begeef me op glad ijs dus neem het niet voor waarheid aan, er komt er vast wel 1 die het precies weet, maar ik denk dat de landen die nu een atoombom willen maken de spullen niet zo 1,2,3 bij elkaar krijgen omdat niemand het aan ze wil/kan/mag verkopen.
Volgens mij praten we ook over een heel ander soort atoombom die in ww2 gebruikt werd, dan nu. ? vs waterstof.
Het gaat hier om hetzelfde soort als die ontwikkeld zijn in Nieuw Mexico.
Je hebt 2 soorten kernwapens. Splijtingsbommen en fusiebommen. Splijtingsbommen zijn de meest simpele en zijn dan ook het minst sterk.
Splijtingsbommen komen in 2 soorten. De één gebruikt verrijkt uranium, de ander verrijkt plutonium. Beide zijn verrijkt en daardoor instabiel. De uranium, of plutonium, kern wordt door explosieven in elkaar geduwd. Hierdoor bereiken de instabiele kernen superkritische massa, waardoor de kernen splijten. Hierdoor krijg je een kettingreactie en wordt in een hele korte tijd massa omgezet in energie, wat zich uit in warmte.
De fusiebom (waterstofbom) gebruikt waterstof om te fuseren tot helium. Een waterstofbom gebruikt de energie van een splijtingsbom om uiteindelijk de waterstof te fuseren. Hierbij komt nog veel meer energie vrij.
Anyway, N-K beschikt gelukkig nog lang niet over deze technologie. Waterstofbommen zijn duizenden malen sterker dan normale atoombommen.
e bom werd van een hoogte van 10500 meter afgeworpen. Om de bemanning van de bommenwerper en het volgtoestel de kans te geven weg te vliegen was de bom voorzien van een grote 800 kg zware parachute om de val van de bom te vertragen. Om 11:32 Moskouse tijd volgde de explosie op een hoogte van 3000 meter. De hitte van de explosie was zo groot dat deze op een afstand van 100 km derdegraads brandwonden had kunnen veroorzaken. De explosie was zichtbaar in Finland en de drukgolf veroorzaakte daar zelfs wat glasschade. De seismische schok van de explosie ging drie maal rond de aarde.[1] De paddenstoelwolk die opsteeg bereikte een hoogte van 64 km. De mensen zeiden dat de paddenstoelwolk door de wolken ging en nog doorsteeg.
Dus volgens jou gaat de VS zichzelf aanvallen?
Want met die hoeveelheid atoombommen dat de VS zou gebruiken volgens jou zouden ze onvermijdelijk ook fall-out boven de VS krijgen.
Weet je überhaupt wel wat fall-out is?