Jij weet er dus niets van. "fall-out is nihil" snel random verzonnen?Weet je überhaupt wel wat fall-out is?
![]()
De hoeveelheid fall-out is nihil, laat staan op globaal niveau.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij weet er dus niets van. "fall-out is nihil" snel random verzonnen?Weet je überhaupt wel wat fall-out is?
![]()
De hoeveelheid fall-out is nihil, laat staan op globaal niveau.
Ronaldo denkt er het zelfde over als ik hoor.
.Petrochemisch Ingenieur dacht ik, en iedereen weet dat Ingenieurs altijd gelijk hebben.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jij weet er dus niets van. "fall-out is nihil" snel random verzonnen?

heeft hij net uit zijn duim gezogen, net alsof hij kan voorspellen wat wel en niet de gevolgen van zo een ramp zullen zijn.

Ik ga wiki-antwoordenIk dnek eerlijk gezegd dat OP wel een beetje overdrijft met z'n "gedwonge prostitutie van kinderen" enzo...maak het allemaal maar lekker extreem verder hoor
![]()
Ik dacht dat NK geeneens de techniek/raketten hadden om het platteland van de VS te bereiken
Hebben ze nog niet
kwestie van tijdHaha, ik zou die rare hersenkronkel van je eens laten nakijken. Al deze onsamenhangende, op onzin gebaseerde troep die je uit loopt te kramen slaat kant noch wal..

Durf je er niets meer op zeggen?
True that.http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_fallout
Tegenwoordig hebben ze ook nog eens atoombommen die Hiroshima op een scheet laat lijken.