Fitness Seller

Noord-Korea tikkende tijdbom

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
:roflol: Weet je überhaupt wel wat fall-out is?

losalamostestsite_defensetechdotorg_2050081722-20331.jpg

De hoeveelheid fall-out is nihil, laat staan op globaal niveau.
Jij weet er dus niets van. "fall-out is nihil" snel random verzonnen?

heeft hij net uit zijn duim gezogen, net alsof hij kan voorspellen wat wel en niet de gevolgen van zo een ramp zullen zijn.

Nosje en whami

pls go

volgens mij is apfelstrudel iets van kernfysicus ofzo, dus hij weet denk ik wel waar hij het over heeft, itt tot whami

Petrochemisch Ingenieur dacht ik, en iedereen weet dat Ingenieurs altijd gelijk hebben.

Ik dnek eerlijk gezegd dat OP wel een beetje overdrijft met z'n "gedwonge prostitutie van kinderen" enzo :rolleyes:...maak het allemaal maar lekker extreem verder hoor :laugh:

Ik dacht dat NK geeneens de techniek/raketten hadden om het platteland van de VS te bereiken

hebben ze ook niet.

Ik dnek eerlijk gezegd dat OP wel een beetje overdrijft met z'n "gedwonge prostitutie van kinderen" enzo :rolleyes:...maak het allemaal maar lekker extreem verder hoor :laugh:
Ik ga wiki-antwoorden
http://en.wikipedia.org/wiki/Gippeumjo
http://en.wikipedia.org/wiki/Forced_prostitution#North_Korea
http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_North_Korea

Prostitutie verboden is NK, kan bestraft worden met doodstraf. Vrouwen worden gedwongen tot prostitutie. Zodra ze moeilijk beginnen te doen krijgen ze vaak de doodstraf.

---------- Post toegevoegd 2 April 2013 om 05:32 ----------

Ik dacht dat NK geeneens de techniek/raketten hadden om het platteland van de VS te bereiken
Hebben ze nog niet :p kwestie van tijd
Maar men geloofd er in dat NK potentieel een nucleaire bom de VS zou durven binnensmokkelen. Zou denken dat dit bijna onmogelijk is maar als drugskartels grote hoeveelheden drugs ineens de VS kunnen binnensmokkelen...

Haha, ik zou die rare hersenkronkel van je eens laten nakijken. Al deze onsamenhangende, op onzin gebaseerde troep die je uit loopt te kramen slaat kant noch wal..

hehe idd, elke keer als ik Whami's posts lees moet ik steeds aan jouw halfgare posts/topics denken:roflol:

Durf je er niets meer op zeggen?
1. Fall-out is sowieso groot want fall-out is niet alleen nucleaire fall-out. Dus ik ben al sowieso juist. Dit wist jij zelfs niet eens probs... Nucleaire fall-out is slechts een onderdeel van fall-out.
2. Nucleaire fall-out is ook groot. Ik weet niet waarom je denkt het beter te weten. Mss heb je ergens iets gelezen over nucleaire bom die explodeert in de atmosfeer, dan is er namelijk weinig fall-out. Modernere nucleaire wapens hebben ook minder fall-out dan even sterke oude nucleaire wapens. Maar nog steeds niet weinig zoals jij beweert...

Groot verschil tussen iets weten en eens ergens iets gelezen te hebben en dan denken het te weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven