MuscleMeat

Nootropics, waar (dadelijk) nog verkrijgbaar?

Bezoekers in dit topic

En bestel je voor grotere bedragen of blijf je steeds onder een bepaald bedrag zoals 50 euro f zo?

Al meer dan 50 euro besteld, wil natuurlijk niet zeggen dat het door geraakt.
 
Wat had noopept bij jou als effect?

eerste paar dagen enorm veel motivatie om te studeren.
Ik zat in de les bij een lastig vak en voelde me enorm content om daar te zitten en ik was in staat om alles te volgen wat de docent uitlegde en het tegelijk te noteren in mijn schrift. Normaal kan ik maar 1 van de 2 tegelijk.

Daarna nam het effect flink af. de combinatie met oxiracetam werkte het beste kan ik mij herrineren.
 
Geen NL sites meer dus die het één en ander verkopen?

Anders powdercity maar proberen, iemand nog een werkende code?
 
Tot dusver nog geen effect van aniracetam.

Heeft iemand hier aniracetam al eens gebruikt?
 
http://powdercity.refr.cc/VP2LTS2
10% korting. Voor zover ik weet zijn er geen nederlandse sites meer die het aanbieden, aangezien het in NL op de lijst v geneesmiddelen staat

ik wou net hier vragen of powdercity betrouwbaar was :roflol:

Iemand bekend met de legale status van adrafinil in België? Ik kan modafinil voorgeschreven krijgen maar dat kost 150 euro voor 4 weken.
 
Ik heb enkele maanden geleden ook bij powdercity besteld (wel bedrag onder 22 euro) en zonder problemen aangekomen. Methyleenblauw is ook cheap als fuck (2 eur voor halve gram) en verkrijgbaar zonder voorschrift in de apotheek...
 
Ik heb enkele maanden geleden ook bij powdercity besteld (wel bedrag onder 22 euro) en zonder problemen aangekomen. Methyleenblauw is ook cheap als fuck (2 eur voor halve gram) en verkrijgbaar zonder voorschrift in de apotheek...

Wat doet mytheleenblauw juist voor je?
 
Waar kan je nog nootropics bestellen? Zou betrouwbaar en snelle levering moeten zijn.. (Max een week ivm studies)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
http://powdercity.refr.cc/VP2LTS2
hiermee krijg je 10% korting. Heb er zelf ook besteld en toen duurde het 8 dagen met de standaard verzending. Pakketje zag er goed uit, alles mooi verpakt.

Had deze ook al gezien maar komt van US? Kans dat dit onderschept wordt door douane is redelijk groot niet? Is dit eigelijk legaal aangezien het hier niet meer te verkrijgen is?
 
Heb net via PowderCity NooPept binnen, best snelle levering, weekje ofzo.
Ging zonder probleem door douane, op het pakketje zit een label en daar staat wat erin zit gewoon.
Bij sommige poeders op hun site staat met rode letters (bijvoorbeeld Yohimbine) dat ze waarschijnlijk niet door douane heen komen, dus let daar ff op.
Hun track&trace systeem is ook heel precies.
 
Zijn er mensen met pramiracetam ervaring? Hoor veelal ani/oxi/pira..., deze 3 a gehad en wil is iets anders wat goed werkt :)
 
Zijn er mensen met pramiracetam ervaring? Hoor veelal ani/oxi/pira..., deze 3 a gehad en wil is iets anders wat goed werkt :)

En voor wat wil je het juist gebruiken? Maw wat betekent voor jou goed werken?
 
Ik heb enkele maanden geleden ook bij powdercity besteld (wel bedrag onder 22 euro) en zonder problemen aangekomen. Methyleenblauw is ook cheap als fuck (2 eur voor halve gram) en verkrijgbaar zonder voorschrift in de apotheek...

wat heb je besteld? Methyleenblauw is legaal, staat gewoon in onze winkel te koop, maar doet niks voor mij.

Heb trouwens een andere vendor

https://thoughtfoods.co.uk/

Free shipping in eu, zeer degelijke prijzen. Alleen kun je niet via paypal betalen en heb ik mn credit card niet direct bij de hand.
 
Laatst bewerkt:
MB doet ook niet extreem veel bij me, maar het kan maar een beetje helpen he.. Meeste nootropics voel ik overigens weinig van!
 
Back
Naar boven