XXL Nutrition

Nos Ether - Diesel Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg


DS037LABEL.jpg
 
NOS Ether staat al jaren bekend als de absolute koning van de NO/Creatine producten. Zit echt bomvol werkzame ingredienten.

Enige nadeel was vroeger de smaak. Maar bij de nieuwe versie die we nu hebben is zelfs de smaak ook prima!

Zal trouwens eens kijken of ik wat stacks kan maken met JP8 en Test Hardcore.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik wil eas,peptopro,whey isolaat bestellen dextrose heb ik al...
Nu was mijn vraag,Kan ik nos ether samen met dectrose en peptopro innemen?
Of zijn dit wat te veel sups met elkaar gecombineerd?en peptopro is soort eiwit,dit vertraagde de werking van nos ether dacht ik...
 
NOS Ether staat al jaren bekend als de absolute koning van de NO/Creatine producten. Zit echt bomvol werkzame ingredienten.

Enige nadeel was vroeger de smaak. Maar bij de nieuwe versie die we nu hebben is zelfs de smaak ook prima!

Zal trouwens eens kijken of ik wat stacks kan maken met JP8 en Test Hardcore.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

René,

Ik ga na tijden van relatief rustig trainen weer ff knallen. Wil Nos Ether komende periode pakken tijdens de cut.

De eigenschappen van NOS Ether lijken me prima voor in de cut. Cortisol verlagend, happy feeling, NO voor de pomp en creatine voor de kracht en uithoudingsvermogen.

Mijn vraag is of je toevallig feedback hebt gehad van mensen die NOS Ether in de cut hebben gebruikt?
 
Ik wil eas,peptopro,whey isolaat bestellen dextrose heb ik al...
Nu was mijn vraag,Kan ik nos ether samen met dectrose en peptopro innemen?
Of zijn dit wat te veel sups met elkaar gecombineerd?en peptopro is soort eiwit,dit vertraagde de werking van nos ether dacht ik...
NOS Ether, PeptoPro en Dextro Juice mogen allemaal bij elkaar in de shakebeker. Wordt allemaal heel snel opgenomen. Je mag het bijv. niet mengen met eiwit. Maar PeptoPro zijn aminozuren.
René,

Ik ga na tijden van relatief rustig trainen weer ff knallen. Wil Nos Ether komende periode pakken tijdens de cut.

De eigenschappen van NOS Ether lijken me prima voor in de cut. Cortisol verlagend, happy feeling, NO voor de pomp en creatine voor de kracht en uithoudingsvermogen.

Mijn vraag is of je toevallig feedback hebt gehad van mensen die NOS Ether in de cut hebben gebruikt?
Ik vind het zelf nog steeds het beste product voor zowel bulk als cut. Veel jongens gebruiken het in de cut. Al die stofjes die erin zitten kan je juist prima gebruiken tijdens de cut.
 
Hoe zit het met de prijs bij jullie.. vind hem erg hoog als ik op andere sites kijk ?
 
Back
Naar boven