XXL Nutrition

Review Nos Ether - Diesel Nutrition

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kracht toename, Gain lean muscle mass, en vet verliezen, en een lange pompVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 wekenHoe is de smaak van dit supplement? Smaak is redelijk. (goed te doen) 1 smaak verkrijgbaar lemonadeWelke dosis heb je gebruikt? voor training 1 scoop, na 2 scoops. 2scoops = 27.1 gWaar heb je het supplement gekocht? bb.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $54,95- (prijs nu $43.99)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Onregelmatig gebruikt (stom van mezelf) en togh 2,8 kg aangekomen en droger geworden in 6 wekenMijn review:
Mensen die Creatine en N.O. graag gebruiken.. Dit spul is zeer goed en moet je gewoon geprobeert hebben. De eerste 3 dagen moet je alleen 2 scheppen na de training nemen... ik voelde de eerste week ook helemaal nix.....
De trainingen gingen allemaal erg lekker maar stond er niet bij stil dat dit spul ook iets aan het doen was, totdat ik reacties kreeg van andere die zeiden dat ik een flinke pomp had en groter oogte.

Ik was een hele tijd niet met dit spul bezig en vergat het op rustdagen geregeld in te nemen... Ik ben daarna van sportschool gewisseld en ben volle bak gegaan en serieus elke dag dit spul gebruiken. Ik ging als een commeet, Ik was in de eerste 2 weken al wel iets aangekomen 0,5kg om precies te zijn, maar toen ik dit spul innam zoals op de label staat ging ik snel omhoog.

Normaal zie je niet van jezelf dat je droger word of groeit want je ziet jezelf elke dag. Ik kon heel goed zien dat ik droger werd, en als ik op de weegschaal ging staan zag ik mijn gewicht omhoog gaan. Ik voelde dit spul niet extreem werken, ik had wel een betere focus en tintelingen in mijn gezicht en meer zin om te trainen, maar het was niet erg aanwezig..

Ik ben 2,8 kg aangekomen....

Ik ga dit product ckerz nog een keer halen, alleen dat haal ik hem wel met een Pre-Workout Energizer, dat was het enige wat ik er aan miste... verder geweldig spul.

Het is nu niet te halen bij BB.com. Volgens de medewerkers van bb.com is het een foutje en komt hij snel weer terug voor een lagere prijs....

nos_ether_diesel_nutrition.jpg

DS037LABEL.jpg

zo

zit nu ongeveer 1,5 a 2 weken aan de nos
moet zeggen de uithouding van de spier is zeker gestegen , het herstel ook sneller gaat , en je echt toch een heel stuk fitter(explosiever) in de school loopt;), tot nu toe werkt dit product prima voor mij!

neem 2 scoops voor de training en 1 na , 20 min later een shake

zou je naast nos ook nog megagrow kunnen gebruiken? als pre workout?

of zou dit overkill zijn?:cool:

Is er een speciale reden om dit op rustdagen te nemen? Ik zie namelijk geen reden om een pre-WO booster te gebruiken op rustdagen.:p

nee volgens mij ook niet

Volg wel gewoon de aanwijzingen op de verpakking dan, zit het nu op te zuipen en de smaak valt toch wel sterk mee als ik kijk hoe mensen er hier bijna van over hun nek gingen.:o

Iemand anders ook last van zwarte korreltjes op de bodem van je shakebeker?

ja heb ik ook.....

dat is peper:p

met dextrose is het echt lekker hoor!

Heb nog een fles appelsap staan, kijken hoe het daarmee gaat.
En anders ga ik als een gek opzoek naar rode druivensap.:P

Edit: Rode druivensap versterkt de gore smaak alleen maar omdat rode druivensap ook walgelijk is.:roflol:
Heb al 1x gekokhalst met appelsap...wordt nog moeilijk dit.

Laatst bewerkt:
waarom zie ik aleen hoe het smaakt, maarzieik niet veel over resultaten ?

Omdat de smaak meer bizar is dan de resultaten?

Ik heb binnen 3 weken 5 kilo gegained, nu ben ik wel net terug van vakantie dus het zou best een soort 'rebound' kunnen zijn maar vermoed toch wel dat dit supplement er iets mee te maken heeft.;)

Ik vind NOS de topper onder de creatines, maar de smaak is best slecht en daarom steekt die discussie er denk bovenuit. Er zitten alleen werkzame stoffen in en vrijwel niets om de smaak te verbeteren.

ik heb mijn pot op

ik vindt het echt een top product! , heb er toch wel aardig m`n sporen mee gezet.

en ga zeker deze pot nog een keer bestellen , maar moet je er ook een rust periode tussen nemen of kan je dit non-stop blijven gebruiken?

kan iemand hier antwoord op geven?

ik heb mijn pot op

ik vindt het echt een top product! , heb er toch wel aardig m`n sporen mee gezet.

en ga zeker deze pot nog een keer bestellen , maar moet je er ook een rust periode tussen nemen of kan je dit non-stop blijven gebruiken?

Je kan dat gewoon lang gebruiken.. het pauzeren met creatine is wat achterhaald.

Ook ik ben van plan dit te bestellen, iemand even een snel linkje voor me? En hoelang doe je met 1 pot?

Terug
Naar boven