AndroidHealthClinic

Review NOS Ether - Get Diesel Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Enorme verhoging van kracht in de 1-3 rep range
    Krachttoename van min 30% in 3-10 rep range
    Krachtoename van min 50% in 10-20 rep range
    Bijna dubbele prestaties in 15-25 rep range
    Verbeter je persoonlijke records training na training
    Enorme verhoging van explosiviteit, zeer geschikt voor vechtsporters en sporten waar explosiviteit gevraagd wordt
    Verminderd cortisol
    Meer motivatie, drive en betere gemoedstoestand
    Verlaagd het bodyfat percentage
    Caffeine vrij
    Sneller herstel
    geen kunstmatige zoet en smaakstoffen
    bevat geen koolhydraten of suikers
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet echt lekker te noemen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops pre workout
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitstekende service, kassakorting, goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 49.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Na al veel creatine supplementen en pre workouts gebruikt te hebben heb ik op advies van René van XXL Nutrition eens NOS Ether van Get Diesel genomen.
Ik ben nu 3 weken bezig en ben er zeer tevreden over. Het kan zowel als post-, als pre workout gebruikt worden, ik neem het voor de training als pre workout en voel een heerlijke focus en totaal geen zenuwachtig gevoel. Ik heb een merkbare krachttoename en zeker ook vollere spieren. Ik vind het echt een aanrader het is zeker 1 van de beste creatine supplementen wat ik al genomen heb

Om toch een minpuntje te noemen, de smaak is niet echt lekker te noemen, het is wel te drinken maar daar is alles mee gezegd, daarom ook "maar" een 9

Hoe dan ook, voor de echte serieuze krachtsporter zeker een aanrader !

nos.jpg

Laatst bewerkt:
Aha heb je toch geluisterd!

Ik zei toch dat je tevreden zou zijn, echt superspul. Zelf gebruik ik het ook als Pre Workout ook, en heb helemaal geen last van een zenuwachtig gevoel of een crash nadien.

NOS Ether is niet super bekend maar volgens ons is het 1 van de allerbeste supplementen op de markt.

Zijn er nog meer mensen met ervaring met de nieuwste formule van NOS Ether?

Heb deze in het verleden wel eens genomen was inderdaad super spul, zal deze weer eens gaan bestellen;)

• Topic Starter Topic Starter
Aha heb je toch geluisterd!

Ik zei toch dat je tevreden zou zijn, echt superspul. Zelf gebruik ik het ook als Pre Workout ook, en heb helemaal geen last van een zenuwachtig gevoel of een crash nadien.

NOS Ether is niet super bekend maar volgens ons is het 1 van de allerbeste supplementen op de markt.

Zijn er nog meer mensen met ervaring met de nieuwste formule van NOS Ether?

Ja man, bedankt nog voor de tip :cool:

Heb dit vroeger gehad, was zeker goed spul, al was het zeker wel een van de ransigste supps die ik ooit heb gehad

De ouwe NOS was echt gruwelijk smerig, ik krijg 2 jaar na dato nog rillingen als ik er aan denk lol. Als toetje had ik het ook nog eens gestackt met JP8 haha.

Ben wel benieuwd geworden hoe de nieuwe versie is, misschien binnenkort maar eens bestellen

best wel prijzig ... voor een maandje trainen toch

True, een pot heeft 40 servings, er word aanbevolen op rustdagen ook 2 scoops te nemen maar als je ze enkel pre workout gebruikt (en niet elke dag traint zoals ons :D) doe je er wat langer mee :o

De ouwe NOS was echt gruwelijk smerig, ik krijg 2 jaar na dato nog rillingen als ik er aan denk lol. Als toetje had ik het ook nog eens gestackt met JP8 haha.

Ben wel benieuwd geworden hoe de nieuwe versie is, misschien binnenkort maar eens bestellen

de nieuwe smaakt niet meer zo smerig als die van toen, dat was Hardcorde! deze is prima te drinken.

NOS Ether is niet goedkoop maar wel heel erg goed, het zit bomvol met werkzame stoffen en geen loze vulmiddelen. Ik weet zeker dat als je het probeert je tevreden zult zijn. Ik neem het als Pre Workout en merk echt een heerlijke flow zonder zenuwachtig gevoel of crash. Het is een combinatie van een geavanceerd creatine supplement en een Pre Workout, 2-in-one dus eigenlijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de nieuwe smaakt niet meer zo smerig als die van toen, dat was Hardcorde! deze is prima te drinken.

NOS Ether is niet goedkoop maar wel heel erg goed, het zit bomvol met werkzame stoffen en geen loze vulmiddelen. Ik weet zeker dat als je het probeert je tevreden zult zijn. Ik neem het als Pre Workout en merk echt een heerlijke flow zonder zenuwachtig gevoel of crash. Het is een combinatie van een geavanceerd creatine supplement en een Pre Workout, 2-in-one dus eigenlijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inderdaad :)

@XXL nutrition, staat er iets op de verpakking over het gebruik van Nos Ether als je medicijnen gebruikt (SSRI). Ik zit de ingrediënten lijst te bekijken en zo te zien kan het gewoon.

Het lijkt mij ook geen probleem met selectieve serotonine heropname remmers. Er zitten wel wat stoffen in die je een lekker gevoel geven. Ik neem het zelf ook als pre workout en bevalt me uitstekend.

NOS Ether is inderdaad super. Heb het verschillende keren gebruikt. Binnenkort waarschijnlijk weer eens even aan een nieuwe pot beginnen!

Terug
Naar boven