Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Na al veel creatine supplementen en pre workouts gebruikt te hebben heb ik op advies van René van XXL Nutrition eens NOS Ether van Get Diesel genomen.
Ik ben nu 3 weken bezig en ben er zeer tevreden over. Het kan zowel als post-, als pre workout gebruikt worden, ik neem het voor de training als pre workout en voel een heerlijke focus en totaal geen zenuwachtig gevoel. Ik heb een merkbare krachttoename en zeker ook vollere spieren. Ik vind het echt een aanrader het is zeker 1 van de beste creatine supplementen wat ik al genomen heb
Om toch een minpuntje te noemen, de smaak is niet echt lekker te noemen, het is wel te drinken maar daar is alles mee gezegd, daarom ook "maar" een 9
Hoe dan ook, voor de echte serieuze krachtsporter zeker een aanrader !
- Soort supplement: Creatine + toevoegingen
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Enorme verhoging van kracht in de 1-3 rep range
Krachttoename van min 30% in 3-10 rep range
Krachtoename van min 50% in 10-20 rep range
Bijna dubbele prestaties in 15-25 rep range
Verbeter je persoonlijke records training na training
Enorme verhoging van explosiviteit, zeer geschikt voor vechtsporters en sporten waar explosiviteit gevraagd wordt
Verminderd cortisol
Meer motivatie, drive en betere gemoedstoestand
Verlaagd het bodyfat percentage
Caffeine vrij
Sneller herstel
geen kunstmatige zoet en smaakstoffen
bevat geen koolhydraten of suikers - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? niet echt lekker te noemen
- Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops pre workout
- Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitstekende service, kassakorting, goodies
- Wat heb je voor dit supplement betaald? € 49.95
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review:
Na al veel creatine supplementen en pre workouts gebruikt te hebben heb ik op advies van René van XXL Nutrition eens NOS Ether van Get Diesel genomen.
Ik ben nu 3 weken bezig en ben er zeer tevreden over. Het kan zowel als post-, als pre workout gebruikt worden, ik neem het voor de training als pre workout en voel een heerlijke focus en totaal geen zenuwachtig gevoel. Ik heb een merkbare krachttoename en zeker ook vollere spieren. Ik vind het echt een aanrader het is zeker 1 van de beste creatine supplementen wat ik al genomen heb
Om toch een minpuntje te noemen, de smaak is niet echt lekker te noemen, het is wel te drinken maar daar is alles mee gezegd, daarom ook "maar" een 9
Hoe dan ook, voor de echte serieuze krachtsporter zeker een aanrader !
Laatst bewerkt:

Heb geen pc gezien dit weekend