MuscleMeat

Review NOS Ether - Get Diesel Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Enorme verhoging van kracht in de 1-3 rep range
    Krachttoename van min 30% in 3-10 rep range
    Krachtoename van min 50% in 10-20 rep range
    Bijna dubbele prestaties in 15-25 rep range
    Verbeter je persoonlijke records training na training
    Enorme verhoging van explosiviteit, zeer geschikt voor vechtsporters en sporten waar explosiviteit gevraagd wordt
    Verminderd cortisol
    Meer motivatie, drive en betere gemoedstoestand
    Verlaagd het bodyfat percentage
    Caffeine vrij
    Sneller herstel
    geen kunstmatige zoet en smaakstoffen
    bevat geen koolhydraten of suikers
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet echt lekker te noemen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops pre workout
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitstekende service, kassakorting, goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 49.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Na al veel creatine supplementen en pre workouts gebruikt te hebben heb ik op advies van René van XXL Nutrition eens NOS Ether van Get Diesel genomen.
Ik ben nu 3 weken bezig en ben er zeer tevreden over. Het kan zowel als post-, als pre workout gebruikt worden, ik neem het voor de training als pre workout en voel een heerlijke focus en totaal geen zenuwachtig gevoel. Ik heb een merkbare krachttoename en zeker ook vollere spieren. Ik vind het echt een aanrader het is zeker 1 van de beste creatine supplementen wat ik al genomen heb

Om toch een minpuntje te noemen, de smaak is niet echt lekker te noemen, het is wel te drinken maar daar is alles mee gezegd, daarom ook "maar" een 9

Hoe dan ook, voor de echte serieuze krachtsporter zeker een aanrader !

nos.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
NOS Ether blijft inderdaad een goede creatine! Heb al een paar potten op in de afgelopen jaren.

Heb je deze versie ook al geprobeerd ? De smaak is gelukkig stukken beter geworden :P

De huidige versie is wel weg te krijgen, ik vind vooral dat je er een lekker gevoel van krijgt en drive. Dit zonder zenuwachtig gevoel of crash.

Heb deze vroeger ook wel eens gehad. Vind dit echt een goed product met veel werkzame stoffen. Ik denk een van de beste crea producten verkrijgbaar.

Heb deze vroeger ook wel eens gehad. Vind dit echt een goed product met veel werkzame stoffen. Ik denk een van de beste crea producten verkrijgbaar.

De smaak was vroeger echt slecht ufffff.. maar nu prima te doen en de werking is nog als vanouds :wl:

Ik zie nu pas dat dit cafeïne vrij is... dus ook geschikt om 's avonds te gebruiken?

Ja hoor, deze kan gewoon 's avonds genomen worden :)

Jazeker! Ik neem die zelf altijd, ik hou niet zo van die boostende stoffen. NOS geeft je een superlekker gevoel.

Kijk, hier was ik op aan het wachten :) Zit al zo lang te zoeken naar eentje waardoor
ik om 20u kan gaan trainen maar toch ook om 23u kan gaan slapen :D

En in de ochtend mik ik er dan wel zelf een cap cafeine bij :D

Kijk, hier was ik op aan het wachten :) Zit al zo lang te zoeken naar eentje waardoor
ik om 20u kan gaan trainen maar toch ook om 23u kan gaan slapen :D

En in de ochtend mik ik er dan wel zelf een cap cafeine bij :D

Ik vind het superspul, ik hoop dat je dat ook vind. Laat maar eens weten later als je wilt.

van het weekend maar eens bestellen dus :)

Nee :p Heb geen pc gezien dit weekend :)

En wil hem wel hebben... misschien vanavond maar eens doen

Terug
Naar boven