AndroidHealthClinic

Review NOS Ether - Get Diesel Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Enorme verhoging van kracht in de 1-3 rep range
    Krachttoename van min 30% in 3-10 rep range
    Krachtoename van min 50% in 10-20 rep range
    Bijna dubbele prestaties in 15-25 rep range
    Verbeter je persoonlijke records training na training
    Enorme verhoging van explosiviteit, zeer geschikt voor vechtsporters en sporten waar explosiviteit gevraagd wordt
    Verminderd cortisol
    Meer motivatie, drive en betere gemoedstoestand
    Verlaagd het bodyfat percentage
    Caffeine vrij
    Sneller herstel
    geen kunstmatige zoet en smaakstoffen
    bevat geen koolhydraten of suikers
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? niet echt lekker te noemen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scoops pre workout
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Uitstekende service, kassakorting, goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 49.95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Na al veel creatine supplementen en pre workouts gebruikt te hebben heb ik op advies van René van XXL Nutrition eens NOS Ether van Get Diesel genomen.
Ik ben nu 3 weken bezig en ben er zeer tevreden over. Het kan zowel als post-, als pre workout gebruikt worden, ik neem het voor de training als pre workout en voel een heerlijke focus en totaal geen zenuwachtig gevoel. Ik heb een merkbare krachttoename en zeker ook vollere spieren. Ik vind het echt een aanrader het is zeker 1 van de beste creatine supplementen wat ik al genomen heb

Om toch een minpuntje te noemen, de smaak is niet echt lekker te noemen, het is wel te drinken maar daar is alles mee gezegd, daarom ook "maar" een 9

Hoe dan ook, voor de echte serieuze krachtsporter zeker een aanrader !

nos.jpg

Laatst bewerkt:
Super product dit! Neem het altijd in de ochtend en tijdens het trainen. Lekker veel kracht en een goede pomp!

• Topic Starter Topic Starter
Super product dit! Neem het altijd in de ochtend en tijdens het trainen. Lekker veel kracht en een goede pomp!

Ja, het is idd een toppertje ! Jij neemt het 2x per dag op trainingsdagen ? Ik doe gewoon als preworkout maar 's ochtends erbij kan natuurlijk ook, bring the gains !

Op momenten als deze droom ik ook altijd van een XXL magazijn :mad:

:D

Wij zitten hier altijd aan de potten die beschadigd zijn, ik denk dat we straks daar een koophoekje voor maken op de site. Goedkoop maar bv scheur in de deksel etc.... Maar uiteraard nog wel goed.

ik wil ook cheap ass 'beschadigde' potjes :D

Net een Potje besteld en vooruit betaald. Morgen nog niet binnen zeker (België)?

Ik heb ook animal pak. Die samen voor de training nemen of animal pak erna dan?

Net een Potje besteld en vooruit betaald. Morgen nog niet binnen zeker (België)?

Ik heb ook animal pak. Die samen voor de training nemen of animal pak erna dan?

Zal een dag of 2-3 duren denk ik, ikzelf neem de Animal pak altijd 's morgens maar het kan ook prima voor de training

NOS en de Multivit geleverd. De seal van de NOS pot was licht gescheurd. Geur is alleszins ranzig :-) maar dat wil meestal zeggen dat het echt werkt!

Morgen of straks een eerste bevinding

Deze morgen 2 scoops op nuchtere maag genomen, fuuuark wat is dat goor. Dan vond ik nox nog lekker :-) !!

Voor de rest gn verschil gevoeld, maar zal wel komen zeker?

Was wel een ochtendtraining, dan voel ik mij meestal niet zo fit en paar nachten weinig geslapen.

Afwachten... Gij neemt op rustdagen gn NOS? Of alleen op trainingsdagen 1 scoop S morgens en 2 voor training?

Terug
Naar boven