MuscleMeat

Nos Ether & Goede Post Workout Supp + Massa aanmaken, Welke?

eet gewoon, veel goedkoper en beter dan overhypte supps.
enkel crea en whey, meer als genoeg zeker als ik jou stats zie

• Topic Starter Topic Starter
eet gewoon, veel goedkoper en beter dan overhypte supps.
enkel crea en whey, meer als genoeg zeker als ik jou stats zie

Dat is juist het k*tte ervan, nu ik geen werk heb lig slaap ik meestal tot 11:00/12:00 smorgens. En om dan nog 8 broodjes naar binnen heen te werken + shakes en dan nog eens het avond eten, lijkt me iets teveel van het goede..

Wanneer ik gewoon werk heb neem ik 6/8 broodjes mee, dan gaat dat er makkelijk in, als je de hele dag thuis zit is het moeilijk om regelmaat op te bouwen kwa voeding.

Ik las net ook dat NOS Ether een POST workout supp is, wat raden jullie mij aan om als Pre-workout te gebruiken..??

Omdat ik op het moment geen werk heb, heb ik het liefst iets in een grote verpakking waar ik lang mee kan, en niet te diep in mijn portomonee hoef te graaien.

En nog 1 ding, mijn gewicht/bf.. Kan dit kloppen ? Ik zie bij anderen 1.80, 75kg 15% bf..

Dat is juist het k*tte ervan, nu ik geen werk heb lig slaap ik meestal tot 11:00/12:00 smorgens. En om dan nog 8 broodjes naar binnen heen te werken + shakes en dan nog eens het avond eten, lijkt me iets teveel van het goede..

Wanneer ik gewoon werk heb neem ik 6/8 broodjes mee, dan gaat dat er makkelijk in, als je de hele dag thuis zit is het moeilijk om regelmaat op te bouwen kwa voeding.

Wat een bullshit excuus om aan supplementen te beginnen. Ooit van discipline gehoord? Als je de hele dag thuis zit, is het juist super gemakkelijk om regelmaat qua voeding op te bouwen!

Als je weinig honger hebt dan bouw je dat gewoon op. Eet om de twee/drie uur iets klein en probeer telkens meer binnen te krijgen.

Bovendien, je traint nog maar een half jaar. Je kan nog zoveel uit goede voeding en training halen!
Wil je massa opbouwen? Hard en verstandig trainen en eten. Hier bestaan geen speciale potten voor. Zonder goede voedingsschema kom je nergens.

Laatst bewerkt:
Als je zo weining eet valt die Nos Ether erg zwaar op je maag!!

Ik ben van plan de nieuwe Nos Ether te gaan bestellen als deze maandag binnen is, deze wil ik als pre-workout gaan gebruiken. Ik ben nog op zoek naar een goede post-workout, kan iemand mij daar mee helpen.?

Ik train nu iets langer als een half jaar 3/4 keer per week en ben op zoek naar een supp waar je veel en snel massa mee aanmaakt. Ik heb 2 potten mammoth 2500 gebruikt maar dat hielp nagenoeg niet.

Ik heb al een aantal maanden geen werk, en heb dan vrij weinig honger overdag, is hier iets voor.? Soms pak ik wel een aantal broodjes omdat ik dat dan van mezelf moet.

Ik lees van alles over BCAA, Lean gainer, Whey Protein Instant, Complex Carb Gainer maar wat is het beste voor mij. Voor snelle spiergroei en meer massa.

Hier een aantal stats:
Weight:63Kg
Length:1.80
BF:14,8% (vanmorgen gemeten)

Graag serieuze reacties :D

Mag ik dan eens vragen hoelang je met die 2 potten gedaan hebt? Toen ik nog maar 4x paar dag at en zwierde dan nog wat mammoth achterover, kwam ik toch een shitload aan gewicht aan.

Mag ik dan eens vragen hoelang je met die 2 potten gedaan hebt? Toen ik nog maar 4x paar dag at en zwierde dan nog wat mammoth achterover, kwam ik toch een shitload aan gewicht aan.

Ik neem 450ml water + 4 scoops mammoth 3 keer per dag.. Er zijn dagen dat ik er eentje neem, of 2. Maar gemiddeld doe ik 1 maand en 1 week over 1 pot van 2,3 kg.

Ik heb nog geen voedingsschema omdat ik om verschillende tijden wakker wordt (10:00/12:00/13:00) geen regelmaat dus. Toen ik nog werk had at ik gewoon om dezelfde tijdstippen 3 x op een dag, 6/8 broodjes.

Dus het is eigenlijk gewoon het beste dat ik mijn wekker zet om 7 uur 's morgens en dan een voedingsschema aan moet houden.?

Ben van plan om mega grow + Nos Ether te gaan gebruiken, nu alleen nog een goed voedingsschema..

Als je nu is eerst uitrekent hoeveel kcals je gemiddeld per dag binnensteekt. En dan je dagelijkse behoefte... Als je onder of niet ver genoeg boven je dagelijkse behoefte kcals uitkomt weet je toch meteen waar het o.a. fout zit?
Steek je buiten die boterhammen nog iets naar binnen of moet je overleven op 2-3 mammoths en 8 broodjes?

Het gewone avondeten en na het sporten brood, kwark of wat lekkers.
1 a 2 keer per week een aantal stukken zure haring uit een potje, aangezien ik geen cashewnoten lust.

Iemand nog suggesties wat je goed als tussendoortje kunt pakken, en niet duur in de aanschaf is?

Zorg eerst dat je voeding en dicipline op peil is begin dan met supps.
ik denk niet dat je veel aan je supps gaat hebben wanneer je voeding zo ver onder de maat is. beter geef je je geld uit aan brood, kwark, kip, havermout, brinta, melk vis e.d.
je wil wel een hoop supps kopen, maar je `tussedoortjes` mogen niet duur in de aanschaf zijn?
Voor het geld van nos esther alleen al kan je redelijk wat eten, doe dat ook.

supps gaan geen zin hebben, je motivatie suckt hard

Motivatie in de zin van eten.? Ik heb wel is geprobeert een aantal maand egt heel erg veel te eten maar het hielp niks.
Ik weeg nu al 4 jaar hetzelfde aantal kilo's, denk heel snelle stofwisseling.
Motivatie is idd een beetje weg, wat ik ook eet en hoeveel, er komt niks bij.

Dan maar in spieren aankomen ;)

supps gaan geen zin hebben, je motivatie suckt hard

inderdaad. Wat een kansloze ben jij! Nooit gehoord van een wekker? Als je net zulke motivatie had op je werk dan snap ik wel waarom jij op het moment thuis zit. Als je thuis bent is regelmaat juist het meest eenvoudige wat er is. Op mijn werk is het veel moeilijker.

Weet je wat... slik gewoon een paar tabjes dianabol. Hoef je weinig te doen, want je zwelt vanzelf op. Ideaal voor een lapzwans zoals jij

Ikdacht eerst ook dat hoeveel ik ook at ik niet aankwam. Nu toch mezelf er keihard toe gezet om me aan een voedingsschema te houden, en 't lichaam begint te groeien. Ook ik sta regelmatig pas om 11 uur op, maar ga dan ook relatief laat naar bed, dus heb ik alsnog genoeg tijd om te eten. Werk ook geen hele warme-maaltijden naar binnen tussendoor, maar gewoon flink brood eten werkt bij mij ook aardig, 's morgens brinta, 's avonds kwark, en 't gaat super, werkt beter dan Mammoth ;)

Motivatie in de zin van eten.? Ik heb wel is geprobeert een aantal maand egt heel erg veel te eten maar het hielp niks.

in vet aankomen is nog makkelijker dan in spieren aankomen. Dus als aankomen je niet lukt, gaat het je al HELEMAAL niet lukken om droge spiermassa aan te zetten.
Als je al jaren als 60kilo wegende tak door het leven gaat terwijl je wel zwaarder wilt worden, vraag ik me af waar je mee bezig bent en het wel ECHT wilt..
Ga eerst maar goed eten, daarna supps.

Bedankt voor jullie reacties :) Ik zal dus gewoon meer brood naar binnen moeten werken.
Als ik het niet echt zou willen had ik het hier niet aangekaart. Train nu een half jaartje en ben al wel paar kilotjes aan spieren rijker.

Zal meer mijn best doen kwa voeding. :)

Probeer een goed bulkschema samen te stellen (via zoekfunctie/ voedingssectie)
Whey erbij en het komt goed

Sjonge jonge jonge..

Je bent dus gewoon een skinny ecto.. So what? Eten!

Als het niet helpt, dan train je kennelijk niet hard genoeg, en eet je niet genoeg. Heel simpel.

Zeg nou zelf, vind je het logisch van jezelf wat je nu zegt? Het hielp niet dus ben ik er maar mee gestopt???

7 keer per dag eten, weightgainer er tegen aan, trainen tot je er bij neervalt.. genoeg rust..

optimale training+optimale voeding+voldoende rust/slaap=spieren en kracht.

Ja Ja ik weet het :P ik hoef er ook niet uit te zien als een bodybuilder ofzo, wil er gewoon een kilotje of 10 bij aan hebben...

Terug
Naar boven