Batskoning
Cool Novice
- Waardering
- 0
Kan een slotje op 

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

eet gewoon, veel goedkoper en beter dan overhypte supps.
enkel crea en whey, meer als genoeg zeker als ik jou stats zie
Dat is juist het k*tte ervan, nu ik geen werk heb lig slaap ik meestal tot 11:00/12:00 smorgens. En om dan nog 8 broodjes naar binnen heen te werken + shakes en dan nog eens het avond eten, lijkt me iets teveel van het goede..
Wanneer ik gewoon werk heb neem ik 6/8 broodjes mee, dan gaat dat er makkelijk in, als je de hele dag thuis zit is het moeilijk om regelmaat op te bouwen kwa voeding.
Ik ben van plan de nieuwe Nos Ether te gaan bestellen als deze maandag binnen is, deze wil ik als pre-workout gaan gebruiken. Ik ben nog op zoek naar een goede post-workout, kan iemand mij daar mee helpen.?
Ik train nu iets langer als een half jaar 3/4 keer per week en ben op zoek naar een supp waar je veel en snel massa mee aanmaakt. Ik heb 2 potten mammoth 2500 gebruikt maar dat hielp nagenoeg niet.
Ik heb al een aantal maanden geen werk, en heb dan vrij weinig honger overdag, is hier iets voor.? Soms pak ik wel een aantal broodjes omdat ik dat dan van mezelf moet.
Ik lees van alles over BCAA, Lean gainer, Whey Protein Instant, Complex Carb Gainer maar wat is het beste voor mij. Voor snelle spiergroei en meer massa.
Hier een aantal stats:
Weight:63Kg
Length:1.80
BF:14,8% (vanmorgen gemeten)
Graag serieuze reacties![]()
Mag ik dan eens vragen hoelang je met die 2 potten gedaan hebt? Toen ik nog maar 4x paar dag at en zwierde dan nog wat mammoth achterover, kwam ik toch een shitload aan gewicht aan.

supps gaan geen zin hebben, je motivatie suckt hard

in vet aankomen is nog makkelijker dan in spieren aankomen. Dus als aankomen je niet lukt, gaat het je al HELEMAAL niet lukken om droge spiermassa aan te zetten.Motivatie in de zin van eten.? Ik heb wel is geprobeert een aantal maand egt heel erg veel te eten maar het hielp niks.
Ik weeg nu al 4 jaar hetzelfde aantal kilo's, denk heel snelle stofwisseling.
Motivatie is idd een beetje weg, wat ik ook eet en hoeveel, er komt niks bij.
Dan maar in spieren aankomen![]()
Motivatie in de zin van eten.? Ik heb wel is geprobeert een aantal maand egt heel erg veel te eten maar het hielp niks.
Ik weeg nu al 4 jaar hetzelfde aantal kilo's, denk heel snelle stofwisseling.
Motivatie is idd een beetje weg, wat ik ook eet en hoeveel, er komt niks bij.
Dan maar in spieren aankomen![]()

Ja Ja ik weet hetik hoef er ook niet uit te zien als een bodybuilder ofzo, wil er gewoon een kilotje of 10 bij aan hebben...