AndroidHealthClinic

Noten

PanjaNL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Vetpercentage
14%
Noten (ongezouten) zijn goed, dat is me bekend. :p

Maar welke noten zijn nou juist niet goed?
En welke noten zijn nu juist de betere onder de noten?

Ik koop meestal bij de Aldi een ongezouten noten mix met van alles wat. Vraag me alleen af of ik hieraan goed doe.

Walnoten en amandelen zijn van hogere kwaliteit dan bv pinda's. Dat zie je terug in de prijs, maar dat maakt pinda's nog niet slecht oid.

Pinda's zijn officieel dan ook peulvruchten ;)

Zo lang je niet overdrijft met bijvoorbeeld slechts 1 soort noten is er niet snel iets aan de hand. Ik eet zelf dagelijks twee handjes notenmix met allerlei noten. Rijk aan veel goede vetten en ook lekker verzadigend zodat ik weer even een paar uurtjes vooruit kan.

amandelen en walnoten worden als de gezondste gezien.

ps. eigelijk zijn amandelen ook geen noten maar zaden;)

• Topic Starter Topic Starter
Dank allen voor de replies!

Ik ga de links eens bekijken.

ik weet niet of je hier iets aan hebt, het heeft natuurlijk niks met je vraag te maken maar ik gebruik lijnzaad olie voor goede vetten, dit bespaart geld en er zit veel omega 3 in.

ergens dacht ik te lezen dat lijnzaadolie niet te baffen was.. hoe wordt dit door de meeste mensen genuttigd?

Je moet het ook niet baffen, je moet het eten...

Ik zelf pak pinda's in offseason lekker goedkoop en goede vetten , alleen richting het cutten bijvoorbeeld laatste 8 weken stap ik over op walnoten hoef je minder van te pakken bevatten meer vetten ( fijne bron omega 3 ) en stuk minder koolhydraten.

ergens dacht ik te lezen dat lijnzaadolie niet te baffen was.. hoe wordt dit door de meeste mensen genuttigd?

Gewoon 2 eetlepels puur per dag

Voor die halve seconde dat het in je mond zit moet je niet om de smaak klagen
sowieso valt die na een tijdje wel mee

@ thread
Ik haal zelf ook altijd ongezouten notenmix bij de aldi, je krijgt zo een behoorlijke variatie binnen en het is de goedkoopste optie

ik koop altijd een zak gemengde noten op de markt, zit van alles in.

Gewoon 2 eetlepels puur per dag

Voor die halve seconde dat het in je mond zit moet je niet om de smaak klagen
sowieso valt die na een tijdje wel mee

@ thread
Ik haal zelf ook altijd ongezouten notenmix bij de aldi, je krijgt zo een behoorlijke variatie binnen en het is de goedkoopste optie

dit

op de markt bij ons is ook niet duur, haal ik gelijk voor heel de week.En vindt persoonlijk de smaak beter van de markt!

Terug
Naar boven